Hakutulokset

1. M

Kaustinen

Siis musafestareista kyse. Tuossa monen vuoden haaveena ois käydä siellä ja jos ensi kesänä kävis. Ensi vuonna taavi ois jo kuta kuinkin puolitoista vuotias,luuletteko jaksaisko taikka oisko sen ikäinen innostunut siellä? tarttisko siellä kuulosuojaimia?
  2. M

Millaisia oireita vilja "allegiasta"?

Joo kauran jätin pois oitis ja vehnää ei taida olla missään vielä. Kokeilen jossain välissä viljat.
  3. M

soseista

Mä pakastan semmoisiin pakasterasioihin valmiit annokset oisko noin puoli desiä per annos... Meillä kun oppi syömään nuita ruokia niin valmiit piltit ei enää oikeen mene alas,vaan ns kotiruokaa teen.
  4. M

**Tammivauvat2008**vol2

Meillä ei ole koskaan syönyt tuttia koitin toki opettaa :kieh:
  5. M

**Tammivauvat2008**vol2

Joko teillä kaikilla istuu? mä en ole istuttanut vielä... Ilolla luin teiän lasten ottamuksia :p Meiän taavi täyttää vasta kuun lopulla 6kk ja poika on älyttömän rauhallinen ja helppo,mutta ei edes käänny tms :ashamed: neuvolassa eivät olleet huolissaan olihan mun tyttö samanlainen aikoinaan.
  6. M

Millaisia oireita vilja "allegiasta"?

En tiedä onko allergiaa vaiko mitä mutta millaisia oireita teidän taaperot on saaneet? Huomasin että vatsa ja toinen käsi oli punaisia näppyjä täynä ja enkä luule niitä miksikään hikinäpyiksi. Mun vanhemmalla tytöllä oli vauvana herkistymää kauralle ja siitä muista yhtään millaisia oireita ne...
  7. M

G:Mikä näistä työasuista sytyttää sinut?

Mun mieheni työasu... sitä ei ollut nuissa ollenkaa...kyllä se harmaa haalari :ashamed:
  8. M

Punaisia marjoja

Löytyykö lastenruuista mistään,en tarkoita mansikkaa sitä kyllä löytyi. Mustikka meillä jäi jäähylle kun se aiheutti hirveet vatsakivut.
  9. M

Vauvan ruuat(ista)

Ensinnäkin voiko soijaa antaa alle yksi vuotiaalle? esim soija jugurttia? Miten voisin laittaa munakoisoa vauvalle? ja voiko vauvalle antaa kookosmaitoa jossain ruuassa? (mikä ikäisenä edellemainittuja) ja linkkiä ja vinkkiä mistä saa hyviä ruokaohjeita,kaupan mössöt tuntuvat olevan kauheen...
  10. M

Ruokaohjeita(sta)

Ensinnäkin voiko soijaa antaa alle yksi vuotiaalle? esim soija jugurttia? Miten voisin laittaa munakoisoa vauvalle? ja voiko vauvalle antaa kookosmaitoa jossain ruuassa? ja linkkiä ja vinkkiä mistä saa hyviä ruokaohjeita,kaupan mössöt tuntuvat olevan kauheen yksipuolisia.
  11. M

vauvan ulkona nukuttaminen, vaunu kysymys!

Sisälle tuon ja meillä on lasitettu partsi jonne ei voi lasta nukuttaa ellei halua lastaan paistettavan... meinaa hiukan kuuma.
  12. M

Millaisia uusperheitä "täällä"?

1. Iät on 34 ja mies 50v. meillä on lapsia yhteensä 7 ja yhteinen vauva. Lapsenlapsikin on jo ;) :heart: Naimisssa ja tuoreita parisuhteessa. 2. Pieniä ongelmia ja niitä on tarjolla tulevaisuudessakin. 3. Selvitty on synnytyksestä niin selvitään vielä muistakin. 4.Ei mua ole kaduttanut...
  13. M

Ostatteko äitipuolet miehen lapsille vaatteita?

Ostan tytölle..muut on jo niin isoja että saavat mulle ehkä pieneksi jääneitä takkeja.
  14. M

Millaisia vaatteita 13-vuotias tyttö pitää...

Mä olen sanonut ettei ovesta ulos jo paljasta pintaa pitää olla :kieh: Ostan vielä tytölle vaatetta ja ne ei ole paljastavia,mutta sitten kun isosisko antaa tytölle vaatetta missä napa on paljaana jne olen koittanut sanoa ettei ainakaan kouluun pistä napapaitaa...
  15. M

OYS 29.1.08

Onko tällä paikalla muitakin? meinaa tuona yönä oli monta äitiä ja ois kiva tietää onko muutkin tänne rantautuneet ja kuinka isoja lapsia teille tuli.
  16. M

Kiinteätä ruokaa 2kk ikäisenä?

Ihanan nopeesti vastaatte... Meillä menee maitoa litra päivässä jo ja en imetä enään koska en voi,mulla on vähän kuin eka lapsi koska viimeiseen on ikäeroa jo 9v niin olen täysin ummikko vauvan hoidossa :saint:
  17. M

Kiinteätä ruokaa 2kk ikäisenä?

Koitin lukea onko kukaan aloittanut kiinteätä 2kk ikäiselle vielä? vellin antoa tai purkkia... Tuntuu ettei maito enään riitä pelkästään vaan pupu tarvisi lisää ruokaa. :$

Yhteistyössä