Hakutulokset

1. J

TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

Fridukka, jaetaanko raskausoireet? Itselläni on nimittäin nyt meneillään täysin oireeton raskaus ja huoli alkion voinnista on suuri. Haluaisin edes jotakin osviittaa siitä, että masusta edes alkio löytyisi. Onko täällä muita, jotka eivät raskausoireile? Uskaltauduin tänään kuitenkin...
  2. J

Oireeton raskaus

Minullakin on oireeton raskaus. Minä olen itse asiassa pirteämpi kuin aikaisemmin, alkaa vähän usko loppua. Pelkään kovasti, että alkiolla kaikki ei ole kunnossa. Viikkoja nyt siis sellaiset 5+6. Edellisessä raskaudessa nimittäin mulla oli ihan alusta lähtien varmaan kaikki mahdolliset...
  3. J

TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

Halaus sinulle, JJ-t! :hug: Tsemppiä myös SusSoolle, toivottavasti kaikki on hyvin. :hug: Minun piti sellaista tulla kyselemään, että kumpi on järkevämpää: yrittää ekaksi saada neuvola-aika ja sitten varhaisraskauden ultra vai toisinpäin? Argh, alkaa huolestuttaa tämä oireettomuus...
  4. J

TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

Minä en ole vielä neukkua uskaltautunut varaamaan, nyt siis 5+2 :heart: ARGH! Mä olen NIIN vihainen miehelle! :headwall: :headwall: :headwall: Se oli nimittäin mennyt kertomaan kollegoilleen (jotka ovat myös mun tuttujani, olen tehnyt äidinkielen opettajan sijaisuuksia samalla koululla...
  5. J

TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

Jos valitsee menevänsä alkuraskauden ultraan, milloin se yleensä tehdään? Itseänikin vähän saattaisi tuo kiinnostaa, kun pelko siitä, ettei kaikki olekaan ok on niin suuri. :headwall: Ihmettelen kovasti, että minua ei väsytä yhtään. Tai eilen olin aika koomassa, mutta muuten olen ollut...
  6. J

TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

Tuulia78, ei tämä minunkaan edellinen raskautumiseni taustoiltaan ihan yksinkertaiseen tilanteeseen tullut. Itse asiassa lasta ei oltu miehen kanssa edes mietitty, koska meillä on takana ihan hirvittävä kriisi, josta selvittiin parisuhdeterapian avulla. Itse asiassa minä olin pettänyt miestäni...
  7. J

TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

Minä ilmottaudun mukaan, kuukautisten mukaan laskettu aika on 5.1. :heart: Tiedot ovat siis seuraavat: JackQe ....... TAYS ....... 5.1. ........ esikoinen En ole vielä uskaltanut ekaa neuvolaa varata, kun edellinen raskaus päättyi keskemenoon, enkä uskalla näin alkuviikoilla...
  8. J

Kuukautiset km:n jälkeen

Tämä on ihan turha viesti, mutta tuossa aiemmin puhuin kuukautisteni aikaisesta alkamisajankohdasta. Oviskin näemmä tässä ensimmäisessä kierrossa km:n jälkeen jo tapahtui, nimittäin tein raskaustestin vappuna-- ja plussa tuli! :heart:
  9. J

TALVI-KEVÄTVAUVASTA 2009 HAAVEILEVAT

Minäkin uskaltaudun nyt tänne haaveilupuolelle, olen kirjoittelut muutamia kertoja aiemmin tuonne keskenmeno-palstalle - muuten en ole pahemmin kaksplussaillut. En kuitenkaan tahdo leimata tätä raskaustumisyritystä edellisellä surullisesti päättyneellä raskaudella, joten kirjoittelen kaikista...
  10. J

Kaisa82, omat menkkani alkoivat kaksi viikkoa keskenmenosta, tosin kohtu tyhjentyi itsestään km:ssä, eikä kaavintaa tarvittu. Hoitaja sanoi minulle kuukautisasiasta tiedustellessani, että menkat voivat ihan hyvin alkaa jo viikon kuluttua. Näin ollen luulisin, että sinulla voi olla nyt ihan...
  11. J

keskenmeno -uudelleen raskaaksi yrittäminen?

Minulla raskaus meni kesken viikolla 10 ja kohtu tyhjeni itsestään. Menkat alkoivatkin sitten jo kahden viikon kuluttua km:stä, eli kyllähän HCG-arvo voi laskea todella nopeastikin. Onnea yritykseen! :heart:
  12. J

Kiitos kovasti vastauksesta! Olisihan tietysti hienoa, jos elimistö palautuisi helposti tästä keskenmenosta, sillä tuntuu, että henkisen puolen parantumisessa on minulle tarpeeksi iso urakka. :'( :heart: //edit: kirjoitusvirheet
  13. J

Rh-negatiiviset

Kuinka yleistä on, ettei tuota Anti D immunoglobulin -rokotetta saa keskenmenon jälkeen, vaikka olisikin Rh-negatiivinen? Minä sain pari viikkoa sitten keskenmenon, raskausviikolla 10+, eikä kukaan minulle rokotetta tarjonnut, enkä aluksi järkytykseltäni huomannut edes kysyä. Soitellessani...
  14. J

Aiheesta on perustettu jo muutama topic, mutta päätin silti perustaa uuden, sillä oma kysymykseni ei käsittele kuukautisten poisjäämistä tai pitkää kestoa, vaan todella aikaista alkamisajankohtaa. Sain keskenmenon kaksi viikkoa sitten (10.3.) raskausviikolla 10+, vuoto loppui kokonaan...

Yhteistyössä