Hakutulokset

  1. S

    Synnytyksestä 3kk--Raskaanako??

    Minä aloin odottomaan toista kun esikko oli noin 6kk, menkat alko synnytyksen jälkeen ja oli noin 3kertaa ja sit loppuivat..tein raskaus testin ja näytti negaa.. soitin sit ehkäsy neuvolaan ja sanoivat että soita uudestaan ku menny 1v synnytyksestä jos eivät ole alkaneet voi myös johtua...
  2. S

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Niin on kuin omaa kirjoitustani olisin lukenut. En ole koskaan hakenut lääkitystä; olen vain pitänyt itseäni hermoheikkona. Olen vastikään synnyttänyt ja ilmeisesti se vain pahentaa tilaa. Mulla on hirveitä kuolemanpelkoja, rekisteröin jokaisen uuden vaivan ja kolotuksen ja luonnollisesti se on...
  3. S

    Odotus ja rokotus

    Onko kellään kokemusta rokotuksen saamisesta raskauden aikana? Erityisesti A ja B hepatiitti rokotuksen saamisesta! Raskauden aikana kun ei kuulemma rokotuksia suositella jos ei todella pakko. Minulla on tilanne että tarvisin A ja B hepatiitti rokotuksen tulevaa ulkomaan matkaa varten...
  4. S

    Pieni ikäero

    Minkälaisella ikäerolla teidän lapset on syntyneet? Erityisesti kiinnostaa pienellä ikäerolla syntyneet ja enemmän kun kaksi lasta. Miten on mennyt kun lapset olivat pieniä, plussia ja miinuksia. Itsellä lapsilla 1v4kk ikäeroa nuorempi 8kk ja nyt jo tahottais kolmatta =)
  5. S

    Onko samoja tilanteita?

    Luin eka kertaa näitä palstoja ja totesin, että ei täältä mitään vertaistukea saa. Täällä suurimmaksi osaksi vain riidellään ja lapsen tasolle alentuen solvataan muita. Enpä taida toista kertaa tänne eksyä!
  6. S

    nuoret äidit

    voi huoh teitä! lopettakaa teiniäitien arvostelu ja alkakaa pitää huoli omista asioistanne, te valittajat.

Yhteistyössä