Hakutulokset

1. S

kertokaapa miten selvitä ulosottovelasta

eiköhän tuo asia selviä, kun pääset sinne velkaneuvontaan. toivottavasti kaikki sujuu hyvin :hug:
  2. S

suihkun seinät puhtaaksi millä???

ootko kokeillu sitä chiff bangia :laugh: en muista kui se kirjotetaa
  3. S

takuusäätiö nimenomaan takaa lainaa luottohäiriöiselle, itselläni paperit vetämässä.
  4. S

TAAS!

:hug: en tiedä mistä on kyse, mutta jaksamisia sulle :hug:
  5. S

onkohan nyt kaikki?

:p :p :p missäs asut :laugh:
  6. S

käyppäs velkaneuvojan juttusilla! takuusäätiölainaa voivat suositella
  7. S

Sairaslomalle väsymyksen takia

:hug: jaksamisia sulle!
  8. S

se polttareissa kuollut mies....

? ei kans tietoa tästä asiasta
  9. S

Nyt TV1:lta

noniinpä!!! pitäähän niiden sillon olla ehdottomasti paikalla, kun tarvivat lisää rahaa, kun niillä on niin huono palkka, kuinkahan ne oikee pärjää :headwall:
  10. S

Muistatteko palkka- ym. päivät?

kyllä muistan varmasti :D
  11. S

Meillä lapsi 10 kk ja EI MITÄÄN HARRASTUKSIA ja vieraitakin näkee vain pari kertaa vko:ssa

meillä ei oo ollu kans tuttavia tai ei oo rampattu missään, kotosalla ja kaupassa,ja mummulassa on ollu meidän kontaktit muihin ihmisiin(paitsi nyt pari naapurin mummoo pihalla aina ihastelemassa) :D neiti meni ekaa kertaa n.3vuotiaana hoitopaikkaan,kun aloitin työt. nyt on yli 5 vanha,ja...
  12. S

Tasan 30 vuotta sitten

:flower: ONNEA KAIKILLE :flower: :hug:
  13. S

Mie sain päiväksi vieraan

:hug: kyllä se varmasti siitä, kun tosiaan huomaa, että hyvinhän se päivä on mennyt... hyvä, että vaimo teki niin, kyllä tämäkin asia varmasti tästä ajankanssa pikkuhiljaa hyväksi muuttuu, ja tämä oli hyvä alku :D
  14. S

miksi rikkaaseen on helpompi rakastua kuin köyhään?

ei mun rakkaus oo kolahtanu rikkaisiin,,, päinvastoin :D ei rahalla rakkautta saa(ainakaan mun)
  15. S

Montako kertaa saa täyttää 21v?

saat täyttää niin monta kertaa kun haluat, ja sitten kun siihen kyllästyt, siirry vaikka 20-vuotis synttäreihin :D
  16. S

Mie sain päiväksi vieraan

:hug: kiva juttu tosiaan, kyllähän se juhlapäivältä varmasti tuntuu! nautihan päivästä, ja pitäkää hauskaa :D
  17. S

Mulla tänään synttärit ja mietin et

:flower: :flower: PALJON ONNEA! :flower: :flower: laitappas ihan omaa mieliruokaas, tai hae valmiina =)
  18. S

Aurinkoista päivää, ihmiset!

:hug: AURINKOISTA PÄIVÄÄ SINULLEKIN SINNE!!!
  19. S

KUKA TIETÄÄ???

särmäri taivuttelee metalli(teräs,alumiini yms)-levyistä ja paloista särmäyskoneella kaikenlaista mahdollista. ja palkka voi olla hyvä isoilla paikkakunnilla, mutta ei ainakaan täällä meitin kylässä, homma on raskasta, ja palkka ei vastaa työpanosta, kassalla saa saman :( olen meinaan särmäri!

Yhteistyössä