Hakutulokset

  1. P

    3,5-vuotiaan "vihamielisyys" muita kohtaan

    Kyselisin kokemuksianne seuraavanlaisesta asiasta: tyttö on nyt 3,5-vuotias ja uhmaiässä (kaikki "tuntomerkit" täyttyvät). Tämän lisäksi hän on alkanut mulkoilla ihmisiä - niin lapsia kuin aikuisia. Pahimmassa tapauksessa saattaa myös "murista". Tarhassa mulkoilee muita ja ilmoittaa, että "en...
  2. P

    Jatkuva syyllisyys :(

    Hei! Ajattelin purkaa tuntojani ja kysellä teidän muiden ajatuksia syyllisyyden tunteista. Asia on nimittäin niin, että poden nykyään kovaa syyllisyyttä ihan joka asiasta liittyen tyttäreeni ja tekemisiini tai tekemättä jättämisiini. Viime viikot ovat olleet muutenkin raskaita, koska mieheni...
  3. P

    Mies lähti töihin toiselle paikkakunnalle :(

    Ajattelin kysellä, onko muita samassa tilanteessa olevia. Tilanne on siis se, että mieheni lähti tänään 500 km päähän töihin. Minä ja 3-vuotias tyttäremme emme voineet vielä lähteä, koska en opiskelultani voinut vielä lähteä. Nyt siis ainakin seuraavat 6 kk asumme näin. Tiedämme molemmat, että...
  4. P

    Verenvuoto ei lopu!

    Kirjoitin tänne muutama viikko sitten, kun epäilin, että mulle oli tullut keskenmeno, varhainen luultavasti. Eli vuoto oli tavallista runsaampaa, oli kipuja ja ulos tuli aika iso klöntti. Vuotoa kesti viikon ajan. Vain 23 vrk kuluttua alkoi kuitenkin uusi verenvuoto, jota on nyt kestänyt 18...
  5. P

    Sainkohan keskenmenon...

    vajaa viikko sitten, kun vatsaa alkoi sattua tavallista enemmän ja veren mukana tuli iso klöntti, sellainen, että sen aivan tunsi, kun se tuli ulos? Noihin aikoihin kuukautistenkin olisi pitänyt alkaa, mutta olin jo jonkin aikaa epäillyt olevani raskaana, vaikka en ehtinyt tehdä testiä. Viime...
  6. P

    Pieni muutos

    Vaihdoin kevytmaidon rasvattomaan, vaikka olen aina ajatellut, että rasvaton maito ei ole mistään kotoisin. Juon nimittäin paljon maitoa.. No, muutama viikko on kulunut, maito maistuu hyvälle ja pari kiloa tippunut :) Itsellä on paljon kevyempi ja kivempi olo ja muutkin ovat huomanneet...

Yhteistyössä