Hakutulokset

  1. W

    Kiva kun ilmoitus kulkee... :(

    Meidänkin tyttö oli 46cm syntyessään ja kasvanut senti pari kuussa, 5kk neuvolassa oli 60,5 pitkä, eikä kukaan ole ollut huolissaan. Aina sanottu että pituus ja paino nousee tasaisesti ja myös meille on noita käyriä näytelty. Ite oon 157 pitkä ja neuvolahoitaja just sanoi että ku oon itte niin...
  2. W

    pitäiskö se testi nyt tehdä

    :hug:
  3. W

    pitäiskö se testi nyt tehdä

    merkkaan ku kiinnostuin, toivottavasti kaikki hyvin :hug:
  4. W

    Alle 25v. ensiodottajat

    meenas unohtua, siis winix ja massu 21+3
  5. W

    Alle 25v. ensiodottajat

    hiphei, täällä tänään aurinkoista, parin päivän hormonihöyryämisen jälkeen :laugh: varattiin just 4d-ultra kesäkuun alkuun, halutaan päästä taas kurkkimaan masuasukkia, onko muut käyny tai menossa? Vauveli on ruvennu rällästämään niin etten illalla meenaa unta saada ja eilen näky potkut...
  6. W

    Alle 25v. ensiodottajat

    moikkis kaikille oltiin rakenne ultrassa tiistaina ja kakki oli pikkuisella hyvin, pyllistelikin niin että arvuuteltiin tytön olevan tulossa :D . nyt ollaankin oltu pari päivää vatsataudissa miehen kanssa, ei kovin mukavaa raskaana ollessa, tulee tuplasti huonompi olo. saatiin tänään onneksi...
  7. W

    ***SYYSMASSUKAT 2008 toukokuussa***

    hei tietääkö kukaan mitä haittoja on nukutuksesta raskauden aikana. mut nimittäin jouduttiin nukuttamaan kun mursin sormen ja se piti leikata. aluksi ne sano että leikkaus tehdään puudutuksella, mutta leikkaussalissa sanottiinkin että nukutetaan. en ees tiedä mitä kaikkia lääkkeitä sain :( ...
  8. W

    Alle 25v. ensiodottajat

    moikka taas! tervetuloa kaikki uudet ja onnea! rinzessa pahoinvoinnista; mulla just silleen et alkuun ei mitään ja sitte monta viikkoa putkeen yrjöilyä, en aina ees vessaan kerinny, nyt vähän hellittää, mut vieläkin oksentelen sillontällön :x Kivat noi vaunut, ite osti bugaboo frogit, ku...
  9. W

    Alle 25v. ensiodottajat

    noista viikottaisista kalentereista; kaikissa eri painot ja pituudet per viikko ja muutenki hirveesti eroja, siis tosi paljon. ootteko löytäny jotain hyvää, vai pitääkö niistä vaan kattoa keskiarvo. mulla kans toi 9kk lehti ja se heittää kaikista eniten muista. kaipa sitä pitää vaan kattoa omaa...
  10. W

    ***SYYSMASSUKAT 2008 huhtikuussa***

    tervetuloa uusille. =) cora hyvä kun teet asiasta ilmotuksen! tollasta ei sais kellekkään tapahtua! sulle paljon voimia! Mullakin aika rankka vloppu takana. Oltiin kavereiden kanssa jossain Porvoon seudulla, pelailtiin vähän jalkapalloa ja tietysti kompastuin ja lensin vatsalleni. Sain...
  11. W

    Alle 25v. ensiodottajat

    Dior: ostin melkein heti sen Bolan kun sain tietää olevani raskaana vielä en vaan oo käyttäny, pitäis laitaa kaulaan. Ostin semmosen kananmunan muotosen kun ajattelin että se ois sitten pikkusellekkin kiva käteen ku imettää. Ja tosta urheilusta, mulla jäänyt melkeen kokonaan nyt pois ku on...
  12. W

    ***SYYSMASSUKAT 2008 huhtikuussa***

    moikkis Ruokahimoista oli puhetta, mun tekee niin paljon mieli Intialaista oikein oikein tulista ruokaa! ja sitten on mentävä sitä ravintolasta hakemaan. Onneksi ei noita himoja tuu ku parin viikon välein, ni ei kaikki rahat tonne uppoa. Maitotuotteita on tehny mieli, aikasemmin en ois voinu...
  13. W

    Alle 25v. ensiodottajat

    Mebee Voimia oikeen ratkasun löytämiseen. Et vissiin mikään ihan heikko kuitenkaan oo jos kerran on jo paljon vaikeuksia ollu ja niistäkin oot selvinny!! Oon samaa mieltä mellulin kannssa siitä et lapsen isälle kannattaa kertoa!
  14. W

    Alle 25v. ensiodottajat

    Aattelin liiittyä seuraan.. Olen vm -86, asustelen avomieheni, vm -83, kansa helsingissä. nyt meneillään rv 13+5, pahoinvointi alkaa juuri loppumaan, mutta tilalle on tullut väsymys ja mielialan vaihtelut. Itku herkässä ja ärsytyskynnys madaltunut huomattavasti. Muuten kaikki sujunut hyvin...
  15. W

    ***SYYSMASSUKAT 2008 maaliskuussa***

    Moikka taas. En tossa ekassa viestissä tajunnu kertoa mitään itestäni (ihan vihreä kun näillä keskustelupalstoilla olen) elikkäs, olen vm-86, mies vm-83, ensimmäistä pienokaista kovasti odotellaan (LA 30.9), asustellaan helsingin seudulla. Onko kellään ollu pahaa "aamu"pahonvointia, mä oon...
  16. W

    Vaunuehdotuksia!

    Oon jus jutellu vaunu hankinnoista kolmen siskoni kansssa, joilla kaiklla pieniä lapsia. Meille on eka tulossa joten muuta kokemusta ei oo ku siskojen lapsia työnnelly, mutta mun mielestä vaunut on semmoset mihin kannattaa satsata, varsinkin kun ei ole autoa, nehän on sitten se kulkupeli millä...
  17. W

    ***SYYSMASSUKAT 2008 maaliskuussa***

    muikkis aattelin tulla kurkkimaan "kohtalotovereita". Mulla LA 30.9, np ultra oli viikko sitten ja siellä meidän pienokainen köllötteli. Oli löytänyt mukavan kohdan ja ei siitä juurikaan suostunut liikkumaan yrityksistä huolimatta ( taitaa olla yhtä itsepäinen kuin äitikin ), mutta vilkutteli...
  18. W

    tupakasta eroon tsemppareita....

    mulla autto mies, kun se katto niin pahasti, kun kävin ihan alussa polttmassa muutaman hönkäsyn pahimpaan himoon. Ja kannatta alussa välttää kavereita jotka polttaa, niiden seurassa mulla oli vaikeinta. Mutta yllättävän nopeesti siitä pääsee irti, nyt mulla rv 12+1 ja en vois kuvitellakkaan...

Yhteistyössä