Hakutulokset

1. H

Sofian veljelle nimi??

Severi, Santtu, Sampo nyt tuli äkkiä mieleen... MUTTA miks pitää alkaa samalla kirjaimella sisarusten nimet?
  2. H

Olen NIIN iloinen: vauva-aika on meillä takana, ja johan on alkanu helpottaa!

Voi voi... Meillä lapset nyt 2v9kk ja 1v, ja vielä haluisin kolmannenkin... Et tohon helppouteen on vielä piiiitkä aika. Munkin mielestä vauva-aika on raskasta ja tällä hetkellä elämä alkaa jo olla oikeen mukavaa. Mutta niin kovasti haluan kolmatta lasta että oon valmis vielä kolmannen kerran...
  3. H

turvaistuimista kaukalon jälkeen

Meilläkin on Gracon cosmic comfort, ja voin kyllä suositella sitä! Tosin meillä tyttö siirtyi siihen kaukalosta vasta 1veenä, kun on siroa sorttia. Eli en osaa sanoa, onko paras noin pienelle.
  4. H

¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

NEGA testattu. Tätiä odotellessa....tuolla se taitaa jo koputella oven takana. :( Onnea Maaemo plussasta! :flower:
  5. H

¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

Ikävä kyllä mäkin olin liian malttamaton ja testasin jo eilen :ashamed: Negaahan se tietysti näytti :( Oli vasta kp24. Eli kattellaan nyt jos tätiä ei tulis... Mut testaan seuraavaks vasta sunnuntaina niinku pitikin, jos ei siihen mennessä oo tullu.
  6. H

¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

Onnea mymmyryylle plussasta :flower: :heart: Ja typylille haamusta! :flower: :heart: Pahoittelut tippuneille merkulle ja fionalle :hug: Ja tsemppiä uuteen kiertoon. Toivottavasti en tuu sinne teiän seuraksenne. Mitään oireita tai tuntemuksia ei oo edelleenkään suuntaan eikä toiseen...
  7. H

¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

Pidän kans peukkuja et saisitte iloisia uutisia huomenna. :) Täällä ei mitään tuntemuksia... :/
  8. H

¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

Jännä juttu fiona mulla oli eilen kans semmonen jomotus alamahalla, ihan kun ois menkat alkamassa ihan justiinsa :o Ei kai nyt vielä sentään. Tänään ei oo sitä tunnetta, ainakaan vielä. Tää on kyllä kaikkein pitkäpiimäsin vaihe kierrosta...
  9. H

¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

Tervetuloa joukkoon typyli! Meillä onki sitte melkeen saman ikäset esikoiset, meiän vauveli on syntyny 12/07. Oireita en parhaalla mielikuvituksellakaan pysty vielä keksimään :laugh: Katotaan kunhan tää viikko etenee ni eiköhän mielikuvitus lähe laukkaamaan... :ashamed: R-testit tuli...
  10. H

¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

Flunssa on vihdoin hellittäny otteensa meistä, tai no mulla vielä yskää mut onneks ei vauvalla. Mies säästyi tältä taudilta. Joo en kans oikeen tiiä minä päivänä toi ovis ois mahdollisesti ollu mut luulen et se on nyt ollu jo kuitenkin. Aktiivisia ollaan oltu kyllä peiton alla, et ei siitä...
  11. H

¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

säde voisko syynä olla sit kuivat limakalvot? Tai voiko se kiinnittymisvuoto ilmetä noin... Enpä tiedä :hug: Mulla on nyt semmonen olo et ovis ois tänään. Oon huono noiden oireiden tulkinnassa, mut eilen oli sellasta "kolotusta" ja tänään kirkasta, venyvää limaa. Toivottavasti ois näin...
  12. H

¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

Voi ei vauvakuume tosi kurja juttu. Toivottavasti kuuri puree äkkiä! :hug: Itellä on tän kierron suhteen semmonen olo et ei voi onnistua, turha edes yrittää. Jotenki tuntuu et EI VOI sattuu niin hyvä tuuri et eka yk:sta tärppäis. Mut on kai niin käyny aika monille muillekki :whistle: No...
  13. H

¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

säde voisko olla mahdollista et ois jo kiinnittymisvuoto kyseessä? Toivotaan parasta! Tervetuloa emmeliine ja MAM2 :flower: Siittiöiden säilymisestä oli tossa juttua, siitä oli tässä joku päivä oma alotuskin tässä vauvakuume-puolella ja joku siellä väitti niiden voivan säilyä jopa...
  14. H

¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

Meillä taitaa koko pinon porukka olla enemmän tai vähemmän kipeenä. Mulla ja vauvalla ainaki flunssa jyllää edelleen. Kuumeessa ei oo kyllä oltu ollenkaan. Fiona oo onnellinen et miehes on innostunu! Meillä on niin et ei miehelle kannata paljon ovisjutuista puhua, ettei mee pakkopullaks. Sitä...
  15. H

¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

No niin, viikonloppu vietetty flunssan merkeissä ja vielä vaan tauti jatkuu :snotty: Siitä huolimatta on hommiakin tehty, vaiks luulen kyllä et ovis on varmaan joskus tän viikon lopulla. Tossa oli alotus aiheesta "siittiöiden säilyvyys kohdussa" ja joku siellä väitti et jopa viikonki :o voi...
  16. H

Kun lopetitte cerazette pillerit!

Mulla cerazettejen lopetuksen jälkeen ekat menkat tuli reilun kk:n kuluttua ja siitä eteenpäin kierto oli normaali. raskaaksi tulin 5kk kuluttua. Vauva nyt 10kk. :heart:
  17. H

¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

Moi Meillä vauva edelleen räkätaudissa ja nyt oon mäkin liittynyt sairastajien joukkoon :snotty: Tylsää. Miten näitä räkätauteja riittäkin, siit ei oo ku pari viikkoo ku viimeks sairastettiin. No toivotaan et edes mies säästyis tällä kertaa. Taitaa käydä niinku fionalle viime kierrossa...
  18. H

¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

Meilläki nukuttiin viime yönä paljon paremmin. Ihanaa, tänään on paljon pirteempi olo ja tätikin on lähtenyt meiltä viimeinkin joten jos tästä nyt jaksettais sitte ruveta hommiin :p Sulla onki säde aika pienillä ikäeroilla noi lapsoset, teiän perheessä ei varmaan tuu aika pitkäks! :heart...
  19. H

¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

Ei ollu korvatulehdusta, onneks. :D Mahtaako olla sit hampaita lisää tulossa tai sit se nenän tukkoisuus kiusas niin paljon tai sit oli vaan mahanpuruja.... Tää on tämmöstä arvailua sitten. Itekki oon vielä niin vihree täs äitiydessä :ashamed: Mites teillä muilla joilla on lapsi/lapsia...
  20. H

¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

Huomenta Nää meiän yöt vaan pahenee, viime yönä vauva huusi yli tunnin klo 1 alkaen. On nyt nuhassa rassukka pieni :snotty: Suppoa ja nuhatippoja laitettiin ja loppuyö nukuttiin katkonaisesti. Siispä soitin äsken lääkärille ja mennään kohta siellä käymään. Toivottavasti ei ois...

Yhteistyössä