Hakutulokset

  1. L

    Mitäs teidän pikkuiset tekee?

    Nukkuu
  2. L

    Montako kummia?

    Meidän tytöllä on 3
  3. L

    onko sulla kauniit kynnet??

    ei ole...
  4. L

    naimisiin meno,kuinka edetä?

    http://www.naimisiin.info/haaopas/index.html Täältä ainakin löytyy...
  5. L

    Kuinka usein näette omia kavereitanne?

    Muutaman kerran viikossa, sitten soitellaan ja viestitellään useammin. Su näin hyvän ystäväni, eilen kävin kaverilla, pe meille tulee pari kaveria ja lauantaina näen kaksi hyvää ystävää.
  6. L

    Miten te luokittelisitte oman kodin?

    Pöh, olipas tyhmästi sanottu. Koti on se missä asutaan. Missä milloinkin.
  7. L

    Testaa henkinen horoskooppisi...

    Olen testin mukaan vesimies, näin myös oikeasti. Omaan myös leijonan piirteitä, vähiten olen rapu.
  8. L

    NAIMISISSA OLEVAT!!

  9. L

    Kumpi teillä....?

  10. L

    Mitä ajatuksia herättää, jos lapsellasi on tatuoitu/lävistetty tarhantäti/opettaja?

    En ajattelis yhtään mitään erityistä. Tatuointeja ja läväreitä kun nyt on jo suurinpiirtein joka toisella vastaantulijalla, itseni mukaanlukien...
  11. L

    mitä tykkäätte poikien nimistä??

    No ei saa suuttua jos ensin kysyy ja sitten vastataan ;)
  12. L

    mitä tykkäätte poikien nimistä??

    Julius on kiva, mutta Justin kääntyy mun suussa "tsastiniksi"... en tiedä onko tarkoitus miten lausua, justinina lausuttuna vähän kökkö... :/
  13. L

    Sinun ja miehesi horoskooppimerkit?

    minä vesimies, mies kauris ja tyttö on leijona
  14. L

    Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta ärsyttipä vaan....

    mä ymmärrän sen jos on ns. "tosi kyseessä", mutta tuskinpa vaan nyt koko perhe oli ihan kuukahtamaisillaan siellä kaupassa ilman keksipakettia, että näin. mun mielestä näytetään noin erittäin huonoa esimerkkiä. Huonoa käytöstä yksinkertaisesti mun mielestä, sori vaan.
  15. L

    Voi luoja mä inhoon tätä hymiötä

    Tää on muuten eri :) ku tää =) mut en näiden eroja tiedä...
  16. L

    Voi luoja mä inhoon tätä hymiötä

    :$ tää on musta sellainen vetskari tossa suun edessä. että tulipas möläytettyä tms...
  17. L

    Voi luoja mä inhoon tätä hymiötä

    Mun mielestä toi on sellainen tosi vihainen...
  18. L

    Voi luoja mä inhoon tätä hymiötä

    :laugh: :laugh: :laugh: Niin just!
  19. L

    Voi luoja mä inhoon tätä hymiötä

    =) mä kyllä koen tän aika vilpittömäksi mutta entäs tämä sitten :p :p Pitäisikö sen näyttää innostuneelta vaiko sellaiselta että slurpsis! Musta se näyttää ihan pervolta, sopii vaan johonki sekstailu aiheesiin viesteihin... vai onko nyt mulla jotain vikaa katseessa? :whistle:
  20. L

    Mitenkä pian?

    eri pankkiryhmästä saattaa parikin pankkipäivää mennä, eli voi olla että vasta huomenna.

Yhteistyössä