Hakutulokset

  1. L

    Marrasvauvat 2007 * HUHTIKUU*

    Mukava,että palsta vähän herännyt kevääseen. Kiitos, että tulette sieltä kerhosta tännekin viel. Mä annan nykyisin vain kaksi kertaa kiinteitä. Väliin, kun annosmäärä oli vain muutaman teelusikallisen, annoin useammman kerran päivässä. Annosmäärien kasvaessa mua kauhistutti, että saakos poju...
  2. L

    Korvikejauheen valmistuksesta kysymys!

    Minä jäähdytän keitetyn veden kädenlämpöiseksi ja laitan sen termospulloon. Näin vesi on aina sopivan lämmintä niin yöllä kuin matkallakin. Jauheen laitan etenkin yöksi valmiiksi pulloon. Ostin myös Tupperwarelta korvikejauheelle tarkoitetun astian. se maksoi 8euroa ja on ollut meillä hyvin...
  3. L

    Marrasvauvat 2007 *MAALISKUUSSA*

    Tervetuloa Oikku. Eiks ookki taustailu pitemmän päälle vähän tylsää, kun kukaan ei tunne sua ja sä oot tuntevinasi kaikki. Niin ja mihkään ei sieltä voi kommentoida... Noah lähettää terveisiä tänään 4kk täyttäville kamuille. Meidänkin sälli hoksasi et lelukaaren eläinten jaloista on kiva...
  4. L

    Marrasvauvat 2007 *MAALISKUUSSA*

    Täällähän on kerrassaan hiljaista. Kristiina sä kuulostat niin reippaalta tuon urheilun suhteen. Raskauskilot on täällä karisseet, mut kyl mun ihanneäitiyteen kuuluisi vaunulenkit useammin kuin mitä nyt saan aikaiseksi. Jotenki sitä vaan kaipaa omaa löhöilyaikaa silloin, kun saa pojan...
  5. L

    Marrasvauvat 2007 *MAALISKUUSSA*

    Onnea kaikille täysimettäjille.Nauttikaa,jos pystytte imetyksellä lapsenne vielä ravitsemaan. Tekisin itsekin niin mielelläni, jos pystyisin. Meillä on ollut koko ajan pulloruokinta, sillä poikamme imukyky ei riittänyt rinnalle. Hänellä on kitalaessa pieni halkio. Pari kuukautta lypsin hänelle...
  6. L

    Marrasvauvat 2007 *MAALISKUUSSA*

    Kiitos tervetulotoivotusten :) Cara: kyl me oltais nkl tultu synnyttämään, mut siel oli täyttä. Oikeesti oltais kuuluttu jorviin mut sehän meni kiinni... katjuza: kiitos kutsusta. Taidanpa tulla puolvuotisjuhlille. Nyt meidän täytyy kiirehtiä bussille. Mennään näyttään vaavin korvia...
  7. L

    Marrasvauvat 2007 *MAALISKUUSSA*

    Moi Täälläpä marrasmamma esittäytyy. Olen seuraillut teidän kirjoituksia marraskuusta asti vertaistukea hakien. Usein, kun mieheni hämmästelee poikamme käytöstä totean, että se on ihan normaalia, niin mun nettikavereiden lapsetkin käyttäytyy. :) Usein olisi ollut kommentoitavaa teille...

Yhteistyössä