Hakutulokset

  1. S

    35+ Lapsettomat

    Heippa kaikki kanssasisaret ja lämpimästi tervetuloa uudet! Järkytykseni oli todellakin aikamoinen, kun kävimme VL:ssä hoidon suunnittelussa. Kela todellakin korvaa VAIN kolme hoitoa ja mekin joudumme anomaan tulevan hoidon kustannukset Kelalta. Jos Kela päättää olla korvaamatta, joudumme...
  2. S

    35+ Lapsettomat

    Jannika07, mullekin on jokaisen hoitokierroksen (viisi) tullut kiloja. Olen muuten pieni ja hoikka, mutta kun tuo vatsan kohta kasvaa, on se järkyttävää! Nyt kyllä on vatsa kasvanut erityisen paljon ja todellakin näytän aivan kuin olisin raskaana :whistle: ! Luulenpa osan ainakin johtuvan vielä...
  3. S

    35+ Lapsettomat

    Olen todella pahoillani neganneiden puolesta! Muistaakseni emme tänne puolelle tilanneet yhtään negaa?! Kyllä nyt on jollakin mennyt paperit pahasti sekaisin... Olen usein ihmetellyt näiden hoitojen/vuosien aikana, että miksi asiat eivät edes kerran voisi mennä alusta loppuun asti hyvin...
  4. S

    35+ Lapsettomat

    Snow White, minulle tähystys tehtiin nukutuksessa. Jopa vielä ennen kotiin lähtöä pyysin kipulääkettä ja laittoivatkin sitä suoraan lihakseen. Oli kyllä ihme, että edes sain luvan lähteä kotiin. Lääkärin mielstä Buranaa vaan, mutta onneksi minulla oli kotona kunnon kipulääkettä, koska muuten en...
  5. S

    35+ Lapsettomat

    Hillevi, minäkin uskon puutarhan ja keväisen ilman parantavaan voimaan! Vaikkakin surutyön olen oikeastaan kai käynytkin jo läpi tässä näiden viikkojen aikana. Tiesin kuitenkin ettei kaikki voi olla kunnossa. Tottakai sitä viimeiseen asti toivoi ihmettä, mutta surutyötä samalla tein. jospa...
  6. S

    35+ Lapsettomat

    Snow White, kuinka sinä toivuit siitä kertomastasi kohdun tyhjäksi imemisestä? Minulla on tilanne nyt se, että kohdun ulkoisen (epäilyn) takia jouduin tähystysleikkaukseen ja molemmat munanjohtimet poistettiin. Kummastakaan ei kuitenkaan mitään löytynyt, joten imivät vielä kohdun tyhjäksi ja hcg...
  7. S

    35+ Lapsettomat

    Snow White, lääkäri antoi minullekin ensin diagnoosiksi kemiallinen, mutta koska hcg oli noussut tuonne yli 11000, on se kuulemma jotakin muuta. Hyvä asia on nyt enää se, että kipuja ei ole. Loppuviikosta olen (toivottavasti) viisaampi tämän asian kanssa. Mekään emme ole enää jaksaneet kertoa...
  8. S

    35+ Lapsettomat

    Tikru70, kiitos! Joskus tulee kyllä mietittyä, että onko tässä mitään järkeä. Toisaalta tämä ainokainen plussa antaa kyllä toivoa tulevaan, koska minä olen jo epäillyt että en koskaan voi edes tulla raskaaksi! Nyt vaan Tikru maltat levätä ja juoda. Toivottavasti alkionne voivat hyvin ja...
  9. S

    35+ Lapsettomat

    En ole jaksanut käydä edes lukemassa juttuja ja nyt ajattelin hiukan purkaa sydäntäni. Viikkoja pitäisi olla 6+5 ja eilen oli ultra. Tiesin ettei kaikki ole kunnossa, koska testien viivat alkoivat vahvistumaan liian hitaasti. Vasta pp 20 tuli selkeä plussa. Sen jälkeen seurattiin hcg:tä ja se...
  10. S

    35+ Lapsettomat

    Kirjoitin pitkän viestin ja puf, sinne hävisi! Eli testasin silloin pp18 ja tulos oli edelleen haamuplussa. Klinikalta olivat sitä mieltä, että olisi pitänyt kuitenkin olla jo selkeä plussa, mutta piti kuitenkin vielä testata loppuviikosta. Testasin sitten TAAS eilen pp20 ja tulos olikin ihan...
  11. S

    35+ Lapsettomat

    Pahoittelut negatestistä maariaa! Teillä onneksi on noita huruneniä!!! Toivotaan että siellä piileskelee juuri se oikea alkio! Kiitos onnitteluista, vaikka itse en osaakaan ajatella asiaa noin positiivisesti... Vuoto vähenemään päin ja testi edelleen eilisen luokkaa selkeä, mutta vaaleampi...
  12. S

    35+ Lapsettomat

    Piina jatkuu edelleen, nyt siis menossa pp13. Testi näyttää edelleen haamua, tosin hiukan vahvempaa kuin aiemmin. Vuotoa on kuitenkin ollut koko ajan... Onko kellään kokemusta tällaisesta vuodosta? Kaksi alkiota siirrettiin, joten toivo on että toinen olisi kiinnittynyt. Veritestiin pääsen vasta...
  13. S

    35+ Lapsettomat

    Kiitos lämpimästä vastaanotosta kaikille! On ollut niin hirveä kiire, etten ole ehtinyt kirjoittelemaankaan. Minunkin puolestani tervetuloa uusille :wave: ! Mulla on menossa pp11 ja eilen alkoi vuoto. Päätin sitten tänä aamuna tehdä kuitenkin testin, ennen kuin uskallan lopettaa luget...
  14. S

    35+ Lapsettomat

    Taustaa sen verran että ehkäisy jätettiin pois loppuvuodesta 2000, eli aika pitkä taival takana tätä lapsettomuutta. Nyt on menossa viidennen ICSI:n pp6. Jotenkin tuntuu että aika menee liiankin nopeasti, koska vielä voin kuvitella olevani raskaana. (Aika epätoivoista!) Koskaan en ole plussannut...

Yhteistyössä