Hakutulokset

  1. M

    Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

    meille syntyi tyttö 30.10 klo. 09.08, sektiolla. tänään päästiin kotiin ja kaikki on hyvin onnea kaikille vauvansa saaneille ja pikaista jakautumista vuoroaan odottaville
  2. M

    Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

    hei kaikki. aikoihin en ole kirjoitellut, lukenut juttuja ahkerasti olen kuitenkin. keiju onneksi olkoon vauvan johdosta :flower: itselläni on tilanne se että viime perjantaina on tehty sektio päätös edellisen lapsen synnytyksessä tulleen erbin pareesin johdosta. tänään sairaalasta...
  3. M

    Marraskuun masunkasvattajat HEINÄKUUSSA.. LA:t 1-15.11.2008

    :wave: olen kyllä sivusta seurannut juttuja, mutta olen niin äärettömän huono kirjoittamaan. ensimmäiset neljä kuukautta oli niin paha olo ettei pystynyt istumaan kuin hetken kerrallaan koneella. luminka minulle voi lisäillä listaan, että tuleva vauva on toinen lapsi ja synnytys sairaala...
  4. M

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    me ollaan lohjalta, ja synnytän siis lohjan sairaalassa, ensimmäisen olen synnyttänyt vammalan aluesairaalassa. painosta en vielä osaa paljón sanoa, mutta minulla on aina ollut taipumusta turvotukseen, joten näin alkuraskaudesta olen jo turvonnut valtavasti, joka paikkaa kiristää ja vatsa on...
  5. M

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    päivittelin tuota listaa. näytti olevan pitkän ajan takaa, toivottavasti kaikki tiedot on edelleen oikein
  6. M

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Helmikuu -08 *Äippä70......1.2........ 1.lapsi..KSKS tyttö syntyi 12.2 onnea *Mielikki.......21.2.........5.lapsi.TAYS *Viipukka.... 23.2........ 2.lapsi. KYS *Mai68..........28.2.......1.lapsi..Falun sairaala...Ruotsi Maaliskuu -08 *Hexodus.......5.3. (Enkelipoika...
  7. M

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    täälläkin yksi "vanhempi" odottaja. olen 35 v ja toista lasta odottelen, edellisestä raskaudesta tosin on jo 13 vuotta aikaa. laskettu aika näin alustavasti on 9.11 , raskaus on täysi yllätys, en ajatellut enään tekeväni lisää lapsia vaan odotin jo teinin lentämistä pesästä ja vapautta tehdä...
  8. M

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    hei kaikille, minä kerroin jo pomolle, koksa olen yöhoitaja hoitolaitoksessa ja täällä on välillä liikkeellä sairauksia ja lääkkeitä, jonka kanssa raskausaikana ei saa olla kosketuksissa, eli kertomalla varmistin että kaikki tarvittava tieto kantautuu korviini ajoissa.
  9. M

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    helmi79 tervetuloa mukaan ja onneksi olkoon väsymyksestä sn verran, että minulla tuntuu nyt menevän ihan toisinpäin, olen ylipirteä, nukun todella vähän ja herään useasti. toivottavasti näin ei jatku kauaa, sillä teen yötöitä ja vähän nukkuminen kostautuu varmasti pian. vähän jännittää kuinka...
  10. M

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    maotao uteliaisuuteni heräsi :) missä päin maailmaa asustelet?
  11. M

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    keiju voimia sinulle ja :hug: toivotaan tääläkin että kaikki jatkuu hyvin
  12. M

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    maotao kaikki me joskus ensikertalaisia näissä asioissa ollaan oltu, rohkeasti vaan puhut asiaasta neuvolassa, niin varmasti saat hyvät ohjeet monesta asiasta. ja äiitiyspakkauksen vaatteilla kyllä pääsee hyvään alkuun. äitiyspakkauksesta puheen ollen, kovasti jännityksellä odotan millainen...
  13. M

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    luminka hei lisäätkö sinne minulle että toista odotetaan ja sairaala on lohja, eli taisi olla lyhenne LS, kiitos minulla on niin kauan ensimmäisen/edellisestä raskaudesta, siis se 13v, että on vaikea verrata. nyt ehkä pelkään enemmän keskenmenon riskejä ja sellaisia. nuorena 22v tyttönä sitä...
  14. M

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    maria26 tervetuloa joukkoon , meillä näyttää olevan sama laskettu aika =) noista raskausoireista, maanantaina tein testin ihan vain pahoinvoinnintakia, kuukautisia edeltävät oireet olivat mielestäny kyllä niin vahvat, että olin ihan varma etten ole raskaana, eihän kuukautisetkaan vielä...
  15. M

    Mammat vm.-72

    hei kaikki -72 syntyneet, täällä yksi lisää. tytär on vuosimallia -95 ja nyt odotetaan toista. ikäeroa ei lapsille tule kuin 13 vuotta. =)
  16. M

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    luminka juu toinen on tulossa, olin jo ollut pitkään varma että lapset on jo tehty, kunnes tälläisen yllätyksen elämä heitti eteen. =) ilomielin yllätys vauva otetaan vastaan, teini isosisko on kyllä aika ihmeissään
  17. M

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

    hei, mahtuukos mukaan, täällä olisi yllätysvauvan laskettu aika 9.11.2008. ikää on jo 35v ja edellisestä raskaudesta jo aikaa 13 vuotta. kyllä tulee aikamoinen ikäero noille minun lapsille =)

Yhteistyössä