Hakutulokset

  1. R

    Saako mistään 74 sadeasuja, esim. kurahousuja?

    Oon yrittänyt käydä kaikki paikat läpi ja pienin on ollut 80cm mutta meidän napero kyllä hukkuu vielä niihin.
  2. R

    Kuinka monta päivää 10kk vauvan kanssa totuttelua päiväkotielämään?

    Ja miten olette tämän toteuttaneet? Muutaman tunnin kerrallaan? Pitäähän sinne varmaan omat eväät ottaa kun ihan virallisesti ei vielä pk:n listoilla ole..?
  3. R

    Mitäs siinä eilisessä hyvä-äiti ketjussa riepoteltiin?

    Oli näemmä poistunut viestihistoriastani...
  4. R

    päivähoitohakemus helppiä, pliis!

    Kun tuohon pitää merkitä nuo työajat, niin laitetaanko siihen omat työajat vai ne ajat kun lapsi tuodaan hoitoon ja haetaan hoidosta, eli esim. jos mulla alkaa työt klo 8 aamulla ja pääsen töistä klo 16, niin laitanko tuon 8-16 vai 7.30-16.30?
  5. R

    Kun menette työhaastatteluun ja teillä on tiedossa useampi paikka joissa ollaan kiinnostuneita sinusta, niin...

    ... kerrotko tästä? Mulla on tilanteena se, että sain puhelun eräästä työpaikasta jossa oltiin kiinnostuneita minusta työntekijänä ja tää työnantaja melkein siis lupasi minulle tämän työn. Työhaastatteluaikaa ei kuitenkaan vielä sovittu kun työnantajan piti ensin keskustella muiden osakkaiden...
  6. R

    Miksi kieroilevat ihmiset pärjää?

    Mä tunnen yhden. Siis se on ihan ala-asteajoilta asti ollut sellanen pikkuvanha ja kiinnostunut kaikesta yhteiskunnallisesta ja vaikuttamisesta. Se on pärjännyt seurassa kuin seurassa ja aina yhtä suosittu. On tosi kiva ja huumorintajuinen. Mutta, mua ärsyttää että hyvin hyvin harva tietää...
  7. R

    Keskimääräistä tyhmemmät ihmiset ovat onnellisempia!

    Mä väitän näin. Mitään faktatietoa mulla ei ole tähän lykäistä ja poikkeuksia aina löytyy, mutta pääsääntöisesti olen sitä mieltä, että ihmisillä joilla ÄO on alle keskitason ovat onnellisempia kuin ne joilla älykkyysosamäärä on keskitasoa paljonkin korkeampi. Tieto lisää tuskaa.
  8. R

    Ei tää omar-suklaa kyllä kovin hääppöstä ole...

    ei tuo omar edes oikein maistu koko suklaassa. Mä oon kyllä pettyny :/ Ja ehkä hiukan liian makeaaki.
  9. R

    Nyt tarvin tehokkaita neuvoja!!!

    Eli kuinka hoitaisit seuraavan hankalan tilanteen: Muutto edessä toiselle paikkakunnalle, välimatkaa paikkojen välillä 230km. Olemme saaneet yhden ainokaisen asuntotarjouksen ja tähän asuntoon pääsisi muuttamaan vasta 1.9. klo 10, joka on maanantai. No, tästä nykyisestä kämpästä meidän pitää...
  10. R

    Hyvät Etelä-Saimaan tai Kaakkois Suomen Sanomien lukijat! (pieni palvelus) :)

    Viitsiskö kukaan vilkaista olisko kyseisissä lehdissä vuokralle tarjota KOLMIOTA Lappeenrannasta, vuokra maksimissaan 650e/kk. :) :saint:
  11. R

    Masentaa tämä edessä oleva muutto :/

    Meillä lähtee 3 viikon päästä kämppä alta ja edelleenkään ei ole edes hajua saatu uudesta asunnosta. Kyseessä siis muutto toiselle paikkakunnalle. Ollaan jo koko kesä ehitty kämppää, hakemuksia laiteltu joka suuntaan, ilmoteltu lehdissä yms. Tuloksena ei kämpän kämppää :( Töitä oon etisnyt...
  12. R

    Mun äitiysloma loppuu 2vkon päästä, kelalta ei edelleenkään päätöstä kotihoidontuesta.

    Niinpä niin. Kävin kattoon kelan sivuilla. Luki vaan että asiakirja saapunut. Mä nyt fundeeraan tässä että kuinkahan mun käy kun äitiysloma loppuu niin mistä mä saan rahaa jos kovinkin kauan vetkuttelevat noita kotihoidontuen papereita. Vaikka viimeisen äitiysrahan mä saan vasta ens kuussa...
  13. R

    Tuntuuko teistä hyvältä kun mies...

    sanoo, kysyttäessä että kyllä, olet lihonut. Mahasta ja alleista. Hemskutti. Kyllähän mä sitä ounastelin että oon voinut vähä lihoa, mutta että se muka jo noin selvästi näkyy? *itsetunnonromahtamiskohtaus ja pieni närä miehelle totuudenkertomisesta* :'(
  14. R

    Minä vuonna makaronista tuli pastaa?

    Tämmöinen mietityttää... :attn: Meillä oli lapsena aina makaronia. Koulussa oli makaronia. Mutta nyt se on lähemmäs kymmenen vuotta ollut pastaa. Muuttuikos siinä joku resepti vaiko sivistysmieli kasvoi?
  15. R

    Listatkaapas syitä miksi menkat eivät ala!

    Viikko jo siitä kun menkkojen OLISI pitänyt alkaa. Kaks testiä tehty, eilen viimeinen ja selvät negat ollu molemmat. Mun kierto on ollu aika säännöllinen muutaman päivän heitolla jo monta kuukautta. Itseasiassa ihan joskus teininä on ollut näin pitkiä taukoja... Mua alkaa pelottaa jo että...
  16. R

    Pohjois-Hesalaiset!!!

    Tietäiskö kukaan että missä se Pukinmäen mattolaituri tarkalleen sijaitsee? Siis se kuivan maan...? Ja onko kuinka kansoitettu? Huomenna pitäis lähtä mattoja pesemään, mutta en tiä yhtään missä päin puksua se paikka on. En löytäny mistään osviittaa...
  17. R

    Kokemuksia ferrari turvaistuimesta?

    Miehellä on päähänpinttymä että se pitäisi lapselle saada! Mä en oikein lämpene... Mutta onko kellään sitä ja millanen on? En löytäny sitä tuolta autoliiton turvallisuustesteistäkään..
  18. R

    Olettekos kattoneet rokkarille morsian? Se Lacey..

    ..Onko oikeesti tuollaisia ihmisiä olemassa kuin se Lacey? Mä oon seurannu sitä sarjaa lähes alusta asti ja pistin heti merkille kuinka inhottava ihminen on. Ihan ku psykopaatti, pelottava! :o Mä en ole koskaan, missään elämäni vaiheessa törmänny noin ilkeämieliseen ihmiseen.
  19. R

    Samppanja-ketju vissiin poistettiin?

    Mitäs mielenkiintoista siinä sitte tapahtu loppujen lopuks? Mä lähdin nukkumaan kaiketi liian ajoissa.. :snotty:

Yhteistyössä