Hakutulokset

1. P

on se kauheaa kun tyttökin sai jo tappouhkauksen

:o hyvänen aika. No ei kyllä mitään kauheeta salapoliisin työtä tarvitse jos haluat kuitenkin tytön vanhemmat saada selville.
  2. P

Te, joilla useampi lapsi, onko teillä paljon aikaa leikkiä jne

Täytyy myöntää että huonosti on aikaa. Meillä on siis "vain" kaksi lasta, mutta sitäkin enemmän töitä ja opiskelua. Varsinaisesti ei leikitä lastena kanssa, siis olla leikissä mukana, mutta yritetään jotain muuta sitten vastavaasti puuhata ja ottaa kaikkee lapset mukaan esim. ruoanlaittoon...
  3. P

Isigallup

:o
  4. P

syksyn ekat kynttilät sytytetty?

ehei, kyllä se on. syksyn puolesta :attn:
  5. P

Kiva kun illat pimenee. Mä niin tykkään kynttilöistä, ja syksystä. :heart:
  6. P

Joko ootte poltellu? kynttilöitä siis.
  7. P

Hei taas JYVÄSKYLÄ!

Laitampas minäkin viestini tähän ketjuun, täällä myös jyskästä 2 tytön äiti kaipaisi tuttavuuksia ja uusia ystäviäkin. Saa laittaa yv:tä, niin annan sitten spostini josta minut parhaiten tavoittaa. =)
  8. P

Allerginen Työlle ?

ei kaikki oireile, tai se oireilu alkaa vasta pitkässä juoksussa. ja jotkut voi oireilla todella herkästi heti alussa.
  9. P

Opiskelijaäidit, oletteko opiskelleet äitiyslomalla?

Oliko sulla paljon luentoja ja lähitunteja? Mites koet noin jälkeenpäin lähtisitkö uudestaan?
  10. P

Allerginen Työlle ?

Mitä työtä teet? Paljon pölyä, hometta? Kyllähän se voi aiheuttaa oireita.
  11. P

Opiskelijaäidit, oletteko opiskelleet äitiyslomalla?

Miten on onnistunut suorittaa kursseja? Onko koulu ymmärtänyt "vauvan kanssa opiskelun"?
  12. P

2v. ei suostu potalle...mitä tehdä?

Kyllä mä aattelin sitkeesti ton vaipan pitää ainakin pois, päiväunille ja yöunille sitten laitan. Potta on kyllä esillä jatkuvasti, nyt kun kysyn että pissattaako niin saan vain ynähdyksen ja päätään heiluttaa edestakaisin. Onko kukaan kokeillut niitä pottaharjoittelu vaippoja? onko niistä...
  13. P

ei onnistu siihenkään, meillä on nimittin tuollainen. :/
  14. P

mitäs tehdä kun 2 vee ei suostu potalle ollenkaan, yrittäsin tässä kesän aikana kuivaksi opettelua mutta kun ei tyttö suostu istumaan potalle sekunniksikaan. ilman vaippaa kyllä ja ja housuunhan se pissi sitten lirahtaa..eihän sitä voi väkisenkään potalle pakottaa, annanko vain kylmän viileesti...
  15. P

****Miten ootte päässeet SAIRAANHOITAJAN tai TH:N valintakokeista läpi??

mä tiedän vain metropolian jonne pitää lukea kirja....
  16. P

Missä kaikki jyväskyläläiset on?

tänne myös saa laittaa yytä, uusia tuttavuuksia kaipaa 24 vuotias 2 tytön äiti, mies löytyy myös taloudesta. Muutimme jyväskylään noin vuosi sitten ja kotiutuminen ollut hieman hankalaa kun tuttavuuksia ei ole. Rohkeasti yytä tulemaan!
  17. P

JYVÄSKYLÄSTÄ mammaseuraa heti!!

tännekkin saa laittaa, asutaan halssilassa. myös muutettu tänne noin vuosi sitten. laittele yytä! muutkin toki saa laittaa..
  18. P

Opiskelu ja lapsi

Meillä on 2 lasta, 2v ja 4v ja olemme kumpikin miehen kanssa opiskelijoita. Minä olen täysipäiväinen opiskelija ja mies opiskelee työnohessa, noin joka toinen viikonloppu kuussa. Helppoa ei ole, sen voin myöntää. Varsinaiseen opiskeluun, tenttiin lukuun, tehtävien tekoon ei jää juurikaan aikaa...
  19. P

Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

juu, liitymme sairastelijoiden joukkoon. Tyttö on TAAS kuumeessa..nice. On sairastellut nyt viikottain silleen että kuume nousee, sitten taas on kun ei mitään..ihan outoa. Veikkaan että korvatulehdus uusinut kun sairasti sen noin kuukausi sitten. Ite olen pysynyt nyt ihmeen terveenä, siitepöly...
  20. P

Mikä voi olla syynät, tytöllä sahaavaa kuumetta...

niin, aika jännä. varmaan siellä joku infektio on, eihän se muuten kuumetta nostaisi... :|

Yhteistyössä