Hakutulokset

1. M

YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

Mussukalla on pitänyt kiirettä (ei varmaan mikään uutinen). Nyt on koti muutettu lähipaikkakunnalle ja suht koht asiat reilassa. Eka clomi kierto loppusuoralla ja eilisestä lähtien tuttakin tutumpaa menkkapoltetta havaittavissa. Voi juku, kun mä nii-iin kovasti toivoin, että clomit auttaisi...
  2. M

Olen palannut 1,5 viikon mittaiselta lomaltani ja vaikka kuinka yritin olla näkymättömissä, niin niinhän se vain täti minut taas lauantaina löysi, joten päivitykseen kp 3/29 yk 11 jo alkamassa. Huomenna saan puhelun gyneltäni ja ainakin clomit otetaan nyt avuksi. Nyt mun täytyy lueskella, mitä...
  3. M

vai mitenkä ne laulun sanat meni? :D Taas kyselyä teiltä muilta, eli miten pian tikutetun ovisplussan jälkeen teillä lämmöt nousee? Mä olen niin kauhean vauvakuumeinen, että mietin ja huolehdin aivan kaikkea - ja pelkään, ettei raskautuminen onnistu. Ovis oli ja meni viimeviikolla ja nyt...
  4. M

Täytyypä taas todeta, että on todella kiva lueskella samanhenkisten ihmisten kirjoituksia. Oma työni on niin hektistä, että vastaukset jää monesti asiakkaan sisään tullessa toiveeksi vain kirjoitella - harmi! Mutta vaikka harvoin saan hetken kirjoitella tänne itse, niin useasti käyn vilkaisemasa...
  5. M

Niin se kurvas yön hämärinä tunteinä kutsumaton täti verenpunaisella ferrarillaan porstuaan ja valutti Mussukan unelmat ja toiveet viemäristä alas - siis päivitykseen kp 1/29 ja yk 10! Mietin tuossa yöllä valvoessani, että enpä olisi ikinä uskonut tämän olevan näin hankalaa ja nyt pelottaa jo...
  6. M

Se on sitten kp 29/29 menossa ja oviksen bongauksen mukaan tämä kierto olisi 28 päivää. Piinaavista piinaavin ja jännittävistä jännittävin päivä...argh! Tuntemuksia on tässä kierrossa riittänyt vaikka markkinoilla myydä - samoin on tänäänkin. Välillä polttelee massua ja tuntuu sitä, että ihan...
  7. M

Hei ihanat naiset - ja anteeksi, etten ole kirjoitellut moneen, moneen päivään. Olen kyllä välillä ennättnyt vähän lukaista, mitä teille muille kuuluu. Oviksen bongasin kp12, joten enteilee tällä kertaa mun kropalla 28 päivän kiertoa. Parhaamme teimme oviksen hyödyntämiseen - ja toiveet ovat...
  8. M

Voi että onkin kiva välillä lueskella näitä samanhenkisten ja samojen toiveiden keskellä elävien kirjoituksia. Oikeesti tuntuu siltä, että ei ole yksin toiveidensa kanssa. Tuosta Ikaalisten kylpylästä tuli mieleeni, että olin siellä yhdessä tilaisuudessa pari vuotta sitten ja silloin kyseltiin...
  9. M

Moikka, niinhän siinä kävi, että kp1/29 ja yk 9 pärähti käyntiin. Ja vain te voitte ymmärtää fiilikset! Pää täynnä kysymyksiä ja vastaukset hukassa... Mistä sitä saisi kärsivällisyyttä yritellä ja odotella, että onnistuisi? Lämpimin terveisin ja tsemppiä, Mussukka67
  10. M

Hei kaikki vauvaa kaipailevat! Ihan oikeesti Gitte - ehdottomasti toisen lääkärin mielipide kehiin! Tiedän, että on fiilikset pakkasella ja voimat kadonneet, mutta ota tästä ihanasta ketjuporukasta voimaa ja kuivaa kyyneleet sekä soita uusi aika parhaalle mahdolliselle gynelle, mikä tiedät...
  11. M

Tervehdys lumisateesta. Ihanan kevyttä, pikkupakkaslunta satelee - kiva jäädä välillä töiden lomassa viipyilemään ikkunassa. Omaa napaa - kp 22/29 menossa ja jotenkin tuntuu, ettei tärpännyt tälläkään kertaa. Vähän aiempaa erilaisempia rintatuntemuksia, mutta esim. lämpö ei ole yhtää koholla. Ei...
  12. M

Aloitinpa päivän imuroimalla asunnon jo ennen töihin lähtöä. Nyt on kiva fiilis - tuntee jo saaneensa paljon aikaan ja eipähän ole sitten työpäivän päätteksi seurusteltava imurin kanssa, vaan voi käpristyä vaikka leffaa katsomaan rakkaan kainaloon. Itsellä kp 10 ja selvät lähestyvän oviksen...
  13. M

Hei, Kyllä 40 täyttäneitä löytyy! Ilmoittaudun innokkaana mukaan. Mussukka67........... kp 3/29............yk 8............ensimmäinen yhteinen, minulle toinen toiveissa Ihan perusgynellä olen käynyt ja kaikki näyttää olevan ja toimivan ok. Ei vaan millään riittäis kärsivällisyyttä...

Yhteistyössä