Hakutulokset

  1. P

    Bulgarian hylätyt lapset. Kuka aikoo katsoa dokumentin?

    Olen samaa mieltä. Liikutuin niin kovasti siitä halauksesta ja hellyydestä.
  2. P

    Miksi ei mene kaupaksi???????

    Kirjauduin. Palautteet on pelkkää positiivista ja niitä 59. Myynyt ja ostanut tavaraa kohta 2 vuotta.
  3. P

    mitä vanhaa lastenohjelmaa kaipaat?

    Romunisse.Sitä on ikävä :'(
  4. P

    Mistä johtuu???(pesukone asiaa)

    Pesen koneen tyhjänä kerran kuussa ja käytän zeoliititonta pesuainetta. :|
  5. P

    Mistä johtuu???(pesukone asiaa)

    Jos on jäämiä niin miten saa pois?
  6. P

    Mistä johtuu???(pesukone asiaa)

    Vaatteet ovat paljon kovempia ja ryppyisempiä kotikoneella pestäessä kun taas tuvan koneella tulee pehmeää ja rypytöntä pyykkiä. Mistä johtuu? Onko kotikoneessa jotain vikaa?
  7. P

    onko xtravaganzalaisia?

    Katsoin tuon paikan nettisivuja mutta oli minusta jotenkin epäselvät. Voisiko joku selventää tätä menetelmää hieman? Paljon tuo hommeli maksaa. Menen käymään ensi viikolla juttelemassa tuosta mutta olisi kiva tietää vähän etukäteen.
  8. P

    Löytyisikö laihdutuskaveria?

    Mihin minun nimimerkki katosi :o
  9. P

    Löytyisikö laihdutuskaveria?

    Etsin laihdutuskaveria kuntoilemaan ja stemppaamaan toisiamme. Asun itä-helsingissä ja toivoisin että sinäkin. Myös olisi kiva jos panaisit suht saman verran kuin minäkin että molemmilla olisi samlaiset tavoitteet. Eli olen 22v. pojan äiti ja käyn töissä päivisin. Painoa kertynyt huimat 120kg...
  10. P

    Paljon yli satakiloiset??

    Minäkin voisin liittyä tähän kerhoon :) Painoa oli viime punnituksella 122kg ja melkein puolet haluaisin pois. Olen nyt onneksi päässyt työterveyslääkärin kanssa katsomaan mikä olisi minulle paras tapa pudottaa painoa. Nyt pitää pitää kaksi viikkoa ruokapäiväkirjaa jos siitä löytyisi jotain...

Yhteistyössä