Hakutulokset

  1. U

    Itunen!

    Yv:tä sinulle! :flower:
  2. U

    N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

    Mulla alkoi tänään menkat eli kp 1/28-30. Mulla ei koskaan ole myöhästynyt menkat neljää päivää, enkä koskaan ole kärsinyt näin valtavista kuukautiskivuista. Muutenkin mieli jotenkin maassa, täältä saa onneksi lukea iloisia uutisia! Hienoa Dreamer-88 että kaikki meni hvyin! Ja mimmali: ONNEA...
  3. U

    N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

    Heipä vaan, papa ja klamydiakokeet olivat OK. Mulla menossa kp 29/28-30, mut maha edelleen turvonnut ja kipeä, että eiköhän ne kuukautiset viimeistään huomenna ala. Dreamer-88: Tsemppiä huomiseen!
  4. U

    N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

    Huoh... Ottaa päähän ja lujasti. Siskoni 16-vuotiaalla kaverilla on vuoden ikäinen lapsi, eikä se ihminen edes viitsi hoitaa omaa lastaan! Vie vain äidilleen ja lähtee itse ryyppäämään, erosi lapsen isästäkin muutama kuukausi synnytyksen jälkeen... Sen jälkeen vaihdellut miestä useammin kuin...
  5. U

    N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

    Hei vaan kaikille, täältä saatte seuraanne 19-vuotiaan nuoren naisen, joka 24-vuotiaan aviomiehensä kanssa on yrittänyt saada lasta maailmaan nyt hieman yli vuoden. 2 viikkoa sitten kävin gynellä, jossa kaikki pintapuolin OK, papa+klamydiakokeen tulokset saan maanantaina. Sovittiin, että jos...

Yhteistyössä