Hakutulokset

  1. E

    keksikää nimi

    Hei, keksikäähän nimi Ruska-nimisen vasikalle? Jotenkin saisi liittyä tuohon nimeen... Pää ihan tyhjänä ;)
  2. E

    Onko talon entisellä omistajalla oikeus

    hakea pihaltamme raparperejä? Ostimme tämän talon vuosi sitten syksyllä ja viime keväänä tuli entinen omistaja hakemaan raparperejä, kuin kotoontaan. Vähän ihmetytti mutta annoimme hänen ottaa raparperit ja vaihdoimme kuulumisia hieman. Noh, eilen tämä entinen omistaja karautti taas pihallemme...
  3. E

    Mistä kodinkoneet?

    Mistä kannattaa ottaa kodinkoneet, talopaketin mukana, keittiön kanssa vai ihan irtotavarana tarjousten perusteella? Jokainen ammattilainenhan tietysti markkinoi omaansa parhaana...
  4. E

    Ruokaa leivinuunissa

    Kaipaisin ohjeita ruokiin ja leivonnaisiin tehtäväksi leivinuunissa! Kaikki reseptit otan mielelläni vastaan! :wave:
  5. E

    ruuan maustaminen

    meillä on poika 10kk ja olen laittanut hänelle jo kuukauden päivät ruokaa siten, että otan tavallisen keittokirjan ja sovellan siitä reseptin pojalle.Esim.bolognese-kastike on pojasta todella herkkua ja appelsiinibroilerikin menee, mutta olen miettinyt mitä raaka-aineita voi itse asiassa...

Yhteistyössä