Hakutulokset

  1. N

    Itku pääsi, NOROVIRUS huippu vasta TULOSSA!!

    Näin kirjoittavat MTV3 sivuilla: Terveyden ja hyvinoinnin laitoksen mukaan norovirusepidemian huippu on jo ohitettu. Aiemmin tänään kerrottiin, että huippu olisi vasta tulossa.
  2. N

    Se hakemalla haettu vesirokko tuli viimein!

    Meillä 3 ja 5 vuotiaat tytöt rokotettu. Kun päiväkodissa oli vesirokkoa tuli toiselle 2 näppyä ja toiselle 4, eikä kumpikaan tietenkään ollut yhtään kipeän oloisia. Olen kyllä toosi tyytyväinen, että pähkäilyn jälkeen otin rokotukset (maksoivat n.vuosi sitten 60 egee/rokote) Toi on mun mielestä...
  3. N

    Jos saisit tietää että sinulla on1kk elinaikaa mitä tekisit?

    Auts mikä ajatus Siis just noin haluaisin tehdä, mutta oikeesti varmaan vaan vollottaisin :( Meillä ollut pari toooosi kurjaa juttua tässä kevään/kesän aikana, mutta ehkä aika parantaa....
  4. N

    Ou jee, ukko heltyi!

    Siis noissa Phil&Ted´s rattaissa ?
  5. N

    Ou jee, ukko heltyi!

    Oisko missään kuvaa kantokopan kanssa... ? Kumpaankos se vaavi ja koppa laitetaan, ei jummarra...
  6. N

    Rokotuksesta, ei puolesta/vastaan-asiaa, vaan kokemuksia kyselen...

    Kiitos viesteistä. Me nyt lähdetään käymään neuvolassa kuitenkin, katsokoon se tätsy sitten missä kunnossa pikkumies hänen mielestään on ja katellaan siellä rokotetaanko vai nou... Aikamoinen satsi kyllä tyrkätään pikkuiseen ihmiseen tossa viitosrokotteessa, mutta on kuulemma jopa paremmin...
  7. N

    Rokotuksesta, ei puolesta/vastaan-asiaa, vaan kokemuksia kyselen...

    Hui :( Kertokaahan mikä toi Pentavac olikaan.... Mulla kolmas lapsi kyseessä, eikä silti näköjään ihan hanskassa nää jutut... Meillä olis tosiaan se eka 3kk iässä annettava rokotus kyseessä...
  8. N

    Rokotuksesta, ei puolesta/vastaan-asiaa, vaan kokemuksia kyselen...

    Niin siis tänään pitäisi viedä toi vauveli ekaan rokotukseen ja nyt pähkäilen mitä tehdä. Pojalla on vähän nuhaa ja perheessä muutenkin kökkö räkistä liikkeellä... :snotty: Terkkari kyllä sanoi, että pieni nuha ei haittaa, mutta silti vähän arveluttaa... Muuten siirtäisin varmuuden vuoksi...
  9. N

    Mpr vasta isommalle lapselle...

    Olen näköjään itse laittanut tämän aloituksen aikoinaan. Nostan tätä taas, kun ei oikein tullut varsinaista vastausta... Ollaan siis taas huomenna menossa neuvolaan samaisen tytön kanssa, enkä vieläkään ole ko. rokotetta antanut. Tyttö siis nyt jo 3,5 v. ja EDELLEEN spekuloin antaako MPR vai...
  10. N

    Liikehälytin

    Tietäisikös kukaan vauvan liikehälyttimistä, mistä saa ja mitä maksaa ? Netistä löytyy tosi niukasti tietoa aiheesta :/ Siis sellaista sänkyyn laitettavaa "alustaa" tarkoitan, mikä hälyttää jos liike (hengitys) taukoaa... Lastentarvikkeessa oli myynnissä yksi laite, mutta siihen kuului...
  11. N

    Pakko laittaa -69 lle oma pino

    :wave: toukokuussa olen syntynyt, lapset -03 ja -04 ja nyt kolmannen lapsosen suunniteltu sektio 22.4. huj :)
  12. N

    Pakkaus vai raha?

    Oih miten IHANA värssy sulla on profiilissa :) Täällä raskaushormooneissa sitä lueskelin kyyneleet silmissä. Mutta joo, meille siis kolmas tulossa tässä huhtikuussa, enkä ottanut pakkausta, koska kahdelle ekalle otin. Nyt tosin tulossa toista sukupuolta, eli vaaleanpunaiset säilössä olleet...
  13. N

    No johan on vaikeeta

    löytää netistä tietoa liiketunnistimista vauvan sänkyyn :headwall: Joskus kaverilla näin ko aparaatin. Oli siis sellainen kangasalusta sänkyyn, joka hälyttää jos liike (hengitys) loppuu... Lastentarvikkeesta löytyi ainoastaan sellainen, joka myydään yhdessä itkuhälyttimien kanssa...
  14. N

    Tampereen sokoksen reima haalari 3+1 päivät?

    Mä ostin vastaavanlaiset Reiman tavishaalarit (ei tec) 2 ja 4v. tytöille Stockan Hulluilta Päiviltä syksyllä ja olen kyllä ollut tosi pettynyt :| Polvien kohdalta kuluivat melkein heti sellaisiksi vaaleiksi ja isomman haalariin tulikin sitten polveen reikä. Mitkään halpishaalaritkaan eivät ole...
  15. N

    poskiontelopunktio

    Mulle on tehty eikä ollu kyllä yhtään kauheeta. Laittoivat ensin jotkut puudutusjutskat hetkeks vaikuttamaan... Ne oli tosin jotain lasten kokoa kuulemma, niin eivät tuntuneet niin ikäviltä. Mutta siis kuten sanottu, ei ainakaan sattunut yhtään, tuntui korkeintaan vähän epämukavalta...

Yhteistyössä