Hakutulokset

  1. P

    Ummetusta ja vinkkejä sen helpottamiseen??

    Ei minullakaan enään kotikonstit auttanut raskaus aikana. Mulle neuvottiin neuvolassa hakee apteekista Laxoberon tippoja ja duphalac jauhetta. Toimivat tosi hyvin ja oli hyötyä myös synnytyksen jälkeen kun oli kiva että tuli melko sujuvasti ei tarvinnut kauaa pöntöllä vääntää. Helppoja käyttää...
  2. P

    Mielipiteitä Ora:n yhdistemävaunuista??

    Hello. Toivoisin mielipiteitä Ora:n yhdistemävaunuista? Olisi vaunujen osto kohta ajankohtaista mutta haluisin käyttäjiltä kokemuksia mitä voisitte suositella. Suuri kiitos.
  3. P

    Mielipiteitä Briot vai Emmaljungat?

    Kiitos vastauksesta. Juu minäkän en pidä näistä 2008 tikkikankaista B). Tarviikin kysellä jos niitä sais vanhoilla kuoseilla koska ne olivat ihan kivoja.
  4. P

    Mielipiteitä Briot vai Emmaljungat?

    Hello. Toivoisin teiltä mielipiteitä, kokemuksia yms. Brion kombi ja Emmaljungan cerox yhdistelmä rattaista :wave: . Oletteko olleet tyytyväisiä ja mistä antaisitte risuja? Olen harkitsemassa jompia kumpia mutta päätös on vaikea. Brion uusista kuoseista en oikein innostunut...
  5. P

    Joulumasuille 2008 perustettu kerho!

    Heissan! Minulle kans voisi laittaa salasanaa ja opastusta... B) Ennustettu H-hetki olisi joulukuun viimeinen päivä jos kaikki hyvin menee. :laugh:
  6. P

    Luovunko toivosta?

    Älä ihmeessä vielä luovu toivosta. Ja itse olen kanssa sitä mieltä että hakeudu ihmeessä hoitoihin. Itse en joutunut kun vuoden yrittämään ja sekin tuntui pitkältä ajalta saati sitten sinä joka olet odottanyt yli 5 vuotta. Itselläni oli vikana se että en ovuloinut ollenkaan, sain oikeat lääkkeet...
  7. P

    Pakko jakaa kanssanne

    Kiitos teille kaikille. Olo on kyllä vielä ihan epätodellinen mutta onnellinen, yökin meni miettiessä voiko tämä olla totta.... Tein aamulla vielä varmistus testin ja nyt tuli komea tumma viiva, eli kyllä se on uskottava. =)
  8. P

    Pakko jakaa kanssanne

    Pakko oli teille kaikille tulla kertomaan että nyt se elämäni ensimmäinen haalea viiva tuli raskaustestiin :heart: . Olemme vuoden päivät yrittäneet lasta, ensin terojen avustuksella ja nyt terot+clomit. Annostusta nostettiin viime kierrolla ja näköjään tuotti tulosta. Eli kyllä niistä...
  9. P

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    CRISTIINA kuinka monta kuuria ehdit syödä clomifenia ennen kun tärppäs? Itsellä on nyt ensimmäinen takana ja löysin kyllä ovulaation että saapi nähdä tuoko tulosta.... :hug:

Yhteistyössä