Hakutulokset

1. H

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

Moikka :wave: Osaatteko sanoa että onko ihan normaalia? oon rv39+4 ja alapää koko ajan sellanen vetinen. Torstaina tullu limatulppaa, vähän verta seassa. Nyt pari päivää sellasta kirkasta vetistä vuotoa, ei tuoksu miltään. Varsinkin aamusin, kun on ollut pidemmän aikaa makuulla, kun nousee...
  2. H

Supistuksista

Mä oon lukenut, että menkkajomotukset on supistuksia...
  3. H

Raskaus? Keskenmeno? Mitä kummaa?

Mä menisin yksityiselle ultraan.
  4. H

lapsivettä vai valkkaria?

Mulla muutamia kertoja lorahteli ihan kunnolla housuun, et housut kastu. Tutkittiin Naistenklinikalla ja ei ollut vettä. Mulla vuoto oli kirkasta, vetistä eikä tuoksunut miltään, sanoivat että vesi tuoksuu vähän imelältä...
  5. H

Mamma seuraa Malmilta?

Moikka! Oon 25v ensimmäistä odottava Malmilta. LA on 29.6. Oon jäänyt jo töistä pois ja aikaa riittäis uusille lapsellisille tuttavuuksille. Etsin shoppailu, kävely, kahvittelu seuraa. =)
  6. H

Vantaalta tai helsingistä kahvittelu/kävelyseuraa?

Moikka :) Täällä kanssa kaivataan mammaseuraa. La jussina. Oon 25v ja asun Malmilla.
  7. H

Pk-seudun kevät-kesä 2012 odottajat

Moikka kaikille :wave: Haluisin liittyä teijän poukkaan. Oon 24v Pohjois-Helsingistä esikoista odottava. LA 29.6. Face ryhmään en voi liittyä, kun en siellä ole ollenkaan. Mutta haluisin tulla tapaamiseen. Laittakaa viestiä tänne, kun ootte sopinut päivän. Helinä 15+4
  8. H

Ei yksi pääsky kesää tee

Kaija Koo - Ei yksi pääsky kesää tee (with lyrics) - YouTube
  9. H

Kysta aina ovulaation jälkeen!

Moikka :) Mulle tulee aina lääkkeillä saadun oviksen jälkeen kysta, mikä puhkeaa aina viikko oviksesta hirveihen kipujen kanssa. Onko kenelläkään ollut vastaavaa? Mistäköhän johtuu ja voiko asialle tehdä jotain. Musta tuntuu, että raskaus ei sen takia voi alkaa, koska keltarauhasen tilalle...
  10. H

Kättäri vai naikkari?

Moikka =) Ollaan menossa kunnalliselle hoitoihin, asutaan Keravalla. Luin Kättärin sivuilta, että jos asuu Keravalla lähetteen saa Kättärille? Kättärillä on Perhesuunnittelupoliklinikka missä tehdään lapsettomuuden perustutkimukset. Naikkarilla taas on Hormoni- ja lapsettomuuspoliklinikka...
  11. H

PAS ja ovulaation aikaistaminen?!

En usko että pregnylistä on mitään haittaa, laitetaanhan se tuoresiirrossakin ennen punktiota. Onnea passiin =)
  12. H

millä alkion kiinnittymistä voisi auttaa???kokemuksia kaivataan...

Aivan mahtava lista :D kiitos Ninnatar
  13. H

Sinulle kirja lapsettomuudesta

Moi Rouva B, laitoin sulle yv:tä
  14. H

Alkion siirrosta

Sama tekniikka niissä on, eli katetrilla laitetaan alkio kohtuun. En tiedä miksi mutta mulla alkionsiirto ei ole sattunut yhtä paljon kuin inssi.
  15. H

+++TAMMI-HUHTIKUUSSA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

Pantalaimon tuomio oli tuulimuna, ruskuaispussi oli 9mm, zumenonit ja luget lopetetaan tänään, jos maanantaihin mennessä ei ole vuoto alkanut niin lääkkeelliseen tyhjennykseen. itse sitä tottakai miettii että jos siellä ei vaan näkynyt vielä... luin tuolta keskenmeno pinosta että joku oli...
  16. H

+++TAMMI-HUHTIKUUSSA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

:wave: moi, meillä oli tänään (6+6) ensimmäinen ulltra. Kohdussa näkyi ruskuaispussi mutta ei sikiöä :'(
  17. H

+++ ALKUVUODESTA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET +++

Moi :wave: meillä oli 1.pas ja eilen pp12 oli verikoe ja hcg arvo 86. Nyt on hirveä paniikki päällä, koska ei ole YHTÄKÄÄN oiretta... onko normaalia? Missä vaiheessa teillä alkanut oireet?
  18. H

~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

Tää mun tulos ei taida kyllä mikskään muuttua... ei ollut kotitesti. Mulla oli veritesti eilen klinikalla! Mut voi tiputtaa :'(
  19. H

Nega :'( :snotty:
  20. H

moi kaikille :wave: mulla ei ole minkäänlaisia tuntemuksia :( veritesti on klinikalla tiistaina pp11

Yhteistyössä