Hakutulokset

1. K

Kylläpä mun lapsilla on huonosti asiat... :(

taidatte olla kateellisia toisillenne
  2. K

sossusta ei saa pilailla
  3. K

lisäksi meidän kuomat on uudet eikä takuulla tarjouksesta ostettu
  4. K

meilläpä nukutaan muuramessa ja kasvot pyyhitään desing pyyhkeisiin
  5. K

Jes. Tunnen yhden äidin, jonka on pakko saada ne reimatecit, vaikkei ole rahaakaan. Mummu sitten maksaa ne.

miksi nykyään ihmisten pitää olaa niin hirveän itsenäisiä,onhan sitä ennenkin kasvatettu lapset yhdessä isovanhempien kans! jos joku tahtoo auttaa niin heti ollaan varpaillaan että täh... :/
  6. K

Jes. Tunnen yhden äidin, jonka on pakko saada ne reimatecit, vaikkei ole rahaakaan. Mummu sitten maksaa ne.

mukava kun isovanhemmat osaa ja uskaltaa auttaa. samahan se mistä ne vaatteet tulee kunhan ne vaan kaapista tarpeentullen löytyy ;)
  7. K

niin se varmaankin on. tai ainakin se kertoo että äiti ja isi ilmeisesti tienaa hyvin ja todennäköisesti uusi maasturikin löytyy pihalta :laugh: olen itse ottanut kannan että ostan sellaisen puvun johon sillä hetkellä on vara(jos en saa lahjana:) mutta kriteerinä on että puku toimii ja kestää...
  8. K

onkohan niin että reimatec on noussut äitiyden mittariksi vai miksi juuri se reimatec on niin esillä? =) siis; se jonka lapsella on reimatec voi kaikinpuolin muutenkin hyvin,vai? =)
  9. K

olen sitä mieltä että kun ottaa oikealla asenteella vastaan annetut "lahjat" ja ei ota niin itseensä jos mummut tahtoo auttaa niin eihän siinä mitään pahaa ole.ainahan se on sit yks rahan meno vähemmän. meidän naperot on aina joskus saanut jotain pientä ja isompaa ja hyvin on äitillekin...
  10. K

Kotiäidit, onko talous tiukalla?

itse olen kolmen lapsen kanssa ollut kotona jo kohta neljä vuotta ja hyvin pärjätään. mieheni bruttotulot n. 2300-3300e kk,minun 400e. lainanlyhennys n.800e ja muut menot n.500-900e kk. jää mitä jää,eletään sen mukaan :hug:

Yhteistyössä