Hakutulokset

1. M

***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

Pitkästä aikaa. En ole pitkään aikaan netissä pyöriny ni luin tosta pari viimeistä sivua. Kaikille menettäneille paljon jaksamista ja uusille onnea! Nonni ja meille saa sit vaihtaa LA:n syyskuun toiselle päivälle. Siellä se vauveli masussa tanssi. Hurjan näköstä! :) Täällä onnelliset...
  2. M

Minäki yritin tuossa jokunen aika sit kirjotella mut viesti ei tallentunu. Täälläki aivan kamala pahaolo koko ajan. Onneksi työnantaja on sen verran joustava ja ymmärtäväinen että kotio voi mennä jos oikein pahaks menee. Koska yleensä on eka ultra? Oon yli 10vkoa nyt raskaana enkä oo kuullu...
  3. M

Ihana kuulla että muillaki on noussu paino. =) hehe, siis ei se ole kyl ihanaa. Tarkotan siis et meikäläinenki syö koko ajan ja koko ajan on silti paha olo. Painoa on tullu kivasti lisää ja kaikki housut on jo alkanu kiristään niin käytän nyt sit vaan verkkareita tai muita löysiä housuja...
  4. M

[b]Dream83 Minä kerroin pomolle tänään. Jännitti ihan kauheasti ja olin jo kuvitellut vaikka minkälaisia scenarioita miten se reagoi. Yötä en voinu nukkua kunnolla ja aamulla pelotti niin kauheasti että meinasin oksentaa. Sit menin vaan reippaasti pomon konttoriin ja sanoin miten asiat on. Ja...
  5. M

Raskausviikolla 9+1
  6. M

No niin, elikkä ihan ensimmäistä odotellaan innolla. Laskettu aika on 11.9. Eilen kävin eka kertaa neuvolassa ja sydänäänethän sieltä löydettiin! =) Oli niin ihana tunne että itku tuli. Kaikki oli oikein hienosti. Ainut vain että on tullu jo 3 ja puoli kiloa ylimääräistä painoa kun koko ajan...
  7. M

Heips kaikille. Saakos liittyä mukaan!! :)

Yhteistyössä