Hakutulokset

  1. M

    ivf hoitoa aloittamassa maaliskuussa???

    Demi hei sain ohjeet puhelimessa sumun aloittamisesta kun mulle tehty PAS meni mönkään tai siis alkiot eivät kiinnittyneet ja testi oli nega...nyt vuodon alkamis päivästä lasketaan kolme viikkoa ja sitten aloitetaan sumutus, siitä kaksi viikkoa on ultra ja pistokset alkaa, siitä viikko toinen...
  2. M

    ivf hoitoa aloittamassa maaliskuussa???

    Kelpaanhan mukaan vielä, mulla IVF maaliskuussa-->sumut alkaa helmikuun viimeinen päivä...takana juuri tehty PAS... Mieli on aika maassa, mutta eiköhän tästä vielä nousta uuteen yritykseen! Minunkin suunniteltu punktio on vko:12 vaikka sumut aloitan vähän myöhemmin kuin HelinäKeiju...hoidoissa...
  3. M

    PAS helmi/maaliskuu

    Ajattelin nyt kirjoittaa, kun olen viimeinkin selvinnyt tästä pettymyksestä... testi oli tietenkin negatiivinen ja isku oli kova! Olin niin kovin varma että kaikki on kunnossa ja olen raskaana, mutta näin se menee ei se ole varmaa ennen kuin oikeasti on testannut sen plussan. Siirryn nyt tästä...
  4. M

    PAS helmi/maaliskuu

    Hei Hanneli -78 Hoitaja laskeskeli et paras testaus päivä olis huomenna tai ylihuomenna siis 7 tai 8 pv. Kaksi mullekin siirrettiin varoitteli kaksois raskaudesta, mutta halusin kaksi silti, kuulema paremmin säilyvät kuin yksi. Toivotan sulle onnea testiin...Piinaan vielä itseäni huomiseen...
  5. M

    *Helmikuun piinailijat*

    Miruliini ................Femar/Puregon/3.inssi?.....kp8/27-32 Sahrami73 ...........tauko/luomu...................kp2/26-29 Hobelix 6.inssi ...........(tädin odotus) ..........kp/30-35/pp Mermarittan..............Klomifen/pas.............kp29/30-31 Toivottavasti osasin tehdä tän oikei...
  6. M

    PAS helmi/maaliskuu

    Hei! kirjoitan tänne ensimmäistä kertaa... huomasin että täällähän on ihmisiä samassa tilanteessa kuin minä. On kiva lukea näistä asioista ja huomata että en olekaan niin yksin. Mies töissä Levillä ja on aika yksinäinen olo välillä... Meillä ensimmäinen pas tehty 22.1 eli kohta pitäis...

Yhteistyössä