Hakutulokset

1. A

Mitä tarkoittaa, kohdunkaula 3cm???

Kehäkukka Siispä kävelemään, heti kun sää sen sallii. =) Niisku-neiti Wau, kuulostaa mahtavalta, jännitystä on ilmassa oikein kunnolla :hug: Kestikö ne supistukset päiviä vai..? Vauva näyttää ihan selvästi itse päättäneen tulopäivänsä, viis muista. :) Eli ei ollut sinun lääkärisi...
  2. A

Ai niin, mulla on kanssa rv 36.
  3. A

Sipuli Ihanaa :hug: Mulle lääkärit sanoi jo viikko sitten äitiyspolilla, että vauva saa jo tulla, jos tulohaluja on. Mulla oli viikon ajan ollut kovia ja kivuliaita supistuksia, sitten ne oli poissa viikon ja viimeyön valvotti klo 24-04. Parin tunnin yöunet on nyt takana, päikkäreitä en ole...
  4. A

Näinpä, ja täällä niitä viikkoja on vielä AIVAN LIIAN monta odoteltavana. :) Vasta hieman yli puolen välin mennään.. :headwall: :D Aika nopeasti se aika menee, tai ainakin itselläni meni, tuohon äityislomaan asti. Nyt sensijaan, aika ei voisi enää madella hitaammin. Ajattelin aiemmin...
  5. A

Kiitos Tuittupää, ei siis vielä kannata menettää toivoaan pikku pojan lähiaikojen kohtaamisesta. :) Miten sitä onkin niin malttamaton saamaan sen pienen käärön silmiensä eteen, hyvinvoivana pikku herrana.
  6. A

Eli ei ole mitään odotettavissa lähiaikoina. Rv 41+3, siinä on ollut pitkä aika vielä synnytykseen viikolta 36. Uhhuh..
  7. A

Ja taas hävisi viesti jonnekin... Soittaisin kyllä, mutta hän vaihtoi työhuonetta, eikä puhelin vielä toimi hänen uudessa huoneessaan. Kuulin asiasta tänään, kun samalla reissulla kysyin asiasta, että minne mun oma neuvolahoitaja on kadonnut. :)
  8. A

Voi pöh! Lääkäri sanoi sen olevan pehmeä. Mitä se sitten mahtaneekaan tarkoittaa.
  9. A

Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat, PART III

ONNEA Kuu-ukko pienestä suloisesta pojastanne! :flower:
  10. A

Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat, PART III

Toivottavasti tämä nyt onnistuu. Ensimmäistä kertaa kirjoittelen ja sen varmaan huomaa... etenkin, jos "vastaus yritykseni" katoaa bittitaivaaseen. Onnea teille kaikille aivan mielettömän paljon :hug: . Itselläni on LA 4.3, III IVF tärppäsi, ikää on 35v, ensimmäinen ja poika tulossa =) Nyt...
  11. A

Tulin juuri RV 36+0 lääkärintarkastuksesta. Lääkärillä oli kova kiire, eikä vastaillut kysymyksiini, joten oli edes turha yrittää muiden kysymys yritysteni jälkeen kysyä, että mitäs mahdoit tarkoittaa, että kohdunkaula on 3cm?! Limatulppakin irtosi eilen, mutta häntä ei asia kiinnostanut, jotta...

Yhteistyössä