Hakutulokset

  1. K

    vaunujen renkaat....???

    oliskos kellään tietoa mistä turussa kannattais lähteä kyselemään uutta sisärengasta vaunujen pyörään??kun ei paikkaus enää pidä..... ;) entä minkä hintasia mahtais olla....
  2. K

    koeaikana työsopimuksen purku...??

    tällänen tyhmääkin tyhmempi kysymys kuin että,miten(ttäi onko sillä väliä)täytyisi suorittaa itse itsensä irtisanominen kun on vielä koeajalla?siis lähinnä täytyykö joku kirjallinen paperi toimitta mis ko.asia tulee ilmi,tekstiviestilä,puhelimitse vai onko väliä kun ei kysessä...
  3. K

    koska viimeistään työnantajalle tieto?

    siis elikkäs tälläine olis "probleemana",et koskas tosiaan olis viimeistään tuolle työnantajalle ilmoitettava et on raskaana,onko sellasesta jotain oikein lakia/sääntöä olemass :) ??
  4. K

    ketään odottajaa turusta taikka varissuoltakin...??

    tällänen tyhmä kysymys tuli äsken mieleeni,kun tulin tuolt neuvolast kauheet vauhtii kotiin päin..eli mulla oli tänään 1krt neuvolassa,vkoja kymmenen:)sit kun neuvolan täti antoi lähetteen laboratorioon/verinäytteeseen,en sit siin tohinas kun olin niin innoissani,niin tajunnu kysyy,että missä ne...
  5. K

    turusta odottajia??

    oiskos täällä sattumalta turun suunnalta yhtään odottajaa,jolla la olis lokakuun puolella?itellä ennestään jo6v tyttö&eilen selvis että toinen tulossa :heart: ois ihan kiva tutustuu meinaan"kohtalotovereihin"näin alussa&miksei tapailla joskus =)
  6. K

    ultra?

    itellä kun on tuon esikoisen kohdalt sen verran lahopää,niin koska on ihan eka ultra,millä vkolla? :wave:
  7. K

    jeee:)

    elikkäs plussaahan tuo testi hetki sit näytti =) nyt oon niin onnellinen että :heart:
  8. K

    kuinkas nopeesti vastaus.....

    :hug: elikkäs kuinkas kauan menee et saa vastauksen,jos otetaan verikoe,jotta saa tietää oliskos sitä onnellinen odottaja... :heart:
  9. K

    testit!

    minkä hintasia on muuten nuo testit apteekissa&mikäs olis "parhain"??kun itellä ei tuon ensimmäisen kohdal enää paljon testejä tarvittu,oli sen verran "selvä juttu" :hug:
  10. K

    koskas neuvolaan.....

    elikkä jälleen meikäläiseltä yks tyhmä kysysmys,koskas ootte neuvolaan päin menny,heti kun testi plussaa näyttänyt vai???? =)
  11. K

    koska testi????

    elikkäs koska/kuinka pian ootte tehny raskaustestin,kun ootte "epäilly"että olisitte raskaana??että koskas olis "varmin"tehä?? itellä kun ei tuon ensimmäisen kohdalla ei tarvinnu testejä paljon tehä... =) oli sen verran "varma tapaus" :heart:

Yhteistyössä