Hakutulokset

  1. S

    Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

    Voi kun täällä olikin heti hyviä uutisia vastassa. Tapsu Onnea kovasti ja tarrasukkia ja suojelusenkeleitä matkaan mukaan =) Riine Nyt vaan pidetään tyhmä täti susta kaukana bd bd. Kuulostaa aika lupaavalta =) Masukille Iso lohtuhalaus :hug: ja tervetuloa. MyAngel. Tsemppiä...
  2. S

    Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

    Hihi! Riinen uni oli mainio! Mä ainakin uskon uniin että ne enteilee jotakin =) Tuo kuulostaa just oikeen kunnon enneunelta! Ja jollei muuten niin ne ainakin saa paremmalle mielelle :) Orchidille megatsemppaukset lääkäri käynnille =) Jonttu Nyt vaan peitot heilumaan oikein kunnolla! bd...
  3. S

    Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

    Epsulle suuri lohtuhali :hug: Tuntuu niin epäreilulta... Orchid Toivottavasti saat vastauksia siltä lääkäriltä. Helmitaustalijalle suuret pahoittelut tyhmästä tädistä joka ei ymmärrä pysyä poissa :( AinoAmandalle bd bd ja +++++++ tuulia! On. Mulla on pari päivää ollut sellainen...
  4. S

    aika noloa..

    Mä sain heti Taysissa peräruiskeen kun katsottiin että synnytys on käynnissä. Ja mielelläni sen otin, eikä tullut kyllä kakkaa pöydälle. Mä ainakin infosin miestä jo ennen synnytystä että sieltä voi kyllä tulla muutakin kuin se lapsi ja mies otti asian ihan tyynesti ja sanoi että sitten tulee...
  5. S

    Lääkinnällinen hoito

    Mulla on kaks keskenmenoa takana. Ja kummastakin kaikki on tullut ulos Mifegyne lääkkeen jälkeen. Siis sen valmistavan. Mä en kyllä suunnittelisi mitään menoja viikonlopuksi tuossa vaiheessa. Jos yhtäkkiä alkaakin kovasti supistamaan ja verta vuotamaan niin ei ole kiva olla jossain reissussa. Mä...
  6. S

    millä yk:lla raskauduit?

    Eka: Ehkäisy unohtui kerran, meni kuitenkin kesken Toinen: Häiden jälkeen ajateltiin aloittaa yritys. Ovis oli ilmeiseti pari päivää häiden jälkeen ja plussasin siitä kahden viikon kuluttua. Syntyi terve poika :) Kolmas: Yk 2, mutta meni kesken
  7. S

    Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

    Heti kärkeen suuret onnittelut MyAngels! :) Ja kiitoksia lämpimistä tervetulo toivotuksista kaikille! Ja sitten mulla pari kysymystä jos joku osais vastata. Missä vaiheessa ootte km:n jälkeen alkanut pupuilemaan ilman kortsua? Mulla on kauhee tulehdus kammo. Jälkivuoto on kyllä loppunut...
  8. S

    Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

    Ihana kun löysin tällaisen pinon =) Eli olen 28v, pian vuoden vanhan pojan äiti ja sain pari viikkoa sitten elämäni toisen keskenmenon. Rv 10+0 aloin tihuttelemaan verta. Seuraavana päivänä pääsin ultraan niin alkion sydän vielä sykki, mutta viikkoja oli paljon vähemmän kuin olisi pitänyt n...

Yhteistyössä