Hakutulokset

  1. S

    Bestiksen synttärit...

    Elikkä mun bestiksellä on piakkoin synttärit. Hän on useaan otteeseen kertonut, että olisi naatinnollista saada rauhassa katsella, kun joku tuttava pariskunta olisi silleen, elikkä siis naimassa. Haluaisi katsella ihan läheltä. Jospa hänelle tälläisen tilaisuuden antaisi ja järjestäisi, niin...
  2. S

    Tuleeko jälkiseuraamuksia ????????

    ..jos antaa oman miehen naida omaa parasta ystäväänsä. En ole mustasukkaista tyyppiä, eikä miehenikään asiasta vielä tiedä. Asiasta on vasta ollut pientä alustavaa puhetta bestiksen kanssa. Itse olen viettänyt muutaman kuuman hetken bestikseni kanssa. Jotenkin kiihottaa ajatus saada nähdä...
  3. S

    Upea lahja

    Mun ukko kävi ulkomaan reissulla ja toi tuliaisiksi tosi upean lahjan... kiinteän ja joustavan oman kullinsa kopion. Se on aivan näköisversio, jotenkin valamalla tehty. Jotakin muovia ja silikoonia. Sen koko on identtinen elävään, seisokissa olevaan ukkoni mulkkuun. Siinä on varren päässä...
  4. S

    yllätin mieheni

    Toi mun ukko on aina hipelöimässä minua jalkovälistä, etenkin aamuisin, kun päälläni on vain aamutakki pikkarien päällä. No, ei se mitään, ihan kivalta se tuntuu ja itsekin tykkään siitä, mutta nyt järjestin pienen yllätyksen. Minulla olikin jaloissa uudet pienet halkiopöksyt, ja niiden halkio...
  5. S

    Kumpi

    ohjaa veijarin huulille ??

Yhteistyössä