Hakutulokset

  1. T

    Oisko kirppistelijöitä paikalla jos tehtäs kirppislöytö pino?

    Löytyskö muitakin jotka kiertäny kirppiksillä lähiaikoina?
  2. T

    Onko jossain suht. tuoretta kirppisketjua?

    ja jos on niin kaivasko joku ystävällinen mulle semmosen esiin?
  3. T

    kestovaippailijat, Paljon teillä niitä vaippoja on...

    ..ja millaisia vaippoja ja paljon kutakin kokoa?
  4. T

    Nalkuttava talonmies palstalla?

    Kaipaa legon tunnistus apua :)
  5. T

    kumpi parempi ja monipuolisempi sarja noin 5-vuotiaalle (brio builder vai meccano)

    Mulla ei kokemusta noista pahemmin ole. Tuota builderia suunniteltiin vuosi sitten joululahjaksi mutta löyty sitten muuta kivaa. Nyt sitten törmäsin tuohon toiseen sarjaan mutta kummassa on tuollaiselle jo vähän isommalle lapselle kiinnostavia juttuja? Tuo meccano on mulle vähän hämärän peitossa...
  6. T

    kirppispino (toivottavasti ei ole ihan just ollu) Kirppistelijät nyt löydöt esille!

    Nih mitäs on viimeisillä reissuilla tarttunu mukaan? :wave: Mä laitan kohta jahka saan kuvat koneelle.
  7. T

    Voiko oliiviöljyn maustaa jotenkin niin ettei se maistu enää oliiviöljyltä?

    juu varmasti ihan tyhmä kysymys :xmas: mut ihan oikeasti auttakaa :ashamed:
  8. T

    Paljon kirppiksellä olette maksanu brion junavaunuista tai

    mitä niistä kannattaa maksaa? En yhtään muista paljon ne maksaa kaupassa ja mietin et maksoinkohan nyt liikaa :ashamed:
  9. T

    Kuka valmistaa niitä värikkäitä paistinpannuja? (mainos pyöriny tv:ssä)

    Tarttis uuden paistinpannun
  10. T

    Kirppispino, kaikki kirppisten kiertäjät mukaan

    :wave: en tosin tiedä et onko ollu vähään aikaan et älkää nylkekö elävältä jos jossain on suht uusi pino jo olemassa.
  11. T

    Modeja paikalla?

    http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1650880-palstaprojekti-vk-50-lammitin/sivu15.html ketjua sais vaihteeks vähän lyhentää ja siistiä ja otsikon vaihtaa uusi otsikko: Palstaprojekti: VK 3 TUUNAA TAVARA
  12. T

    Mystisesti katoavat tavarat.

    Monet valittaa että sukat katoaa, no meillä on sen verran sukkia etten huomais vaikka pesukone niitä söiskin mutta mihin ihmeeseen voi kadota puuvärikyniä? Niitä on se iso purkki olemassa, mutta sitten kun niitä tarttee niin ei varmasti ole ku pari hassua kynää purkissa :confused:
  13. T

    Postista ja paketeista, kukaan tietäs?

    jos paketti on lajiteltu niin onko se sillon lähtenyt jo matkaamaan eteenpäin vai oottaako se jossain eteenpäin toimitusta? Siis mun paketti on ollu yöllä logistiikkakeskuksessa ja nyt mietin jokohan se tänään ois perillä lähipostissa :p
  14. T

    Hot Wheels Colours Shifter autot, miten niiden on tarkoitus vaihtaa sitä väriä?

    Meillä oli tuommonen tummanvärinen auto joka vaihto kerran värinsä punaseks ja nyt se ei suostu vaihtaan väriä millään, ei kait nää voi olla tämmösiä kertakäyttösiä värinvaihtajia?
  15. T

    Osaisko joku tunnistaa nämä My little ponyt ja kertoa mitä ne on nimeltään?

    Mä olen yrittäny selata aika monta sivua mutten löytänyt näille nimiä.
  16. T

    Onko olemassa joku hyvä sivu josta selviää My little ponien nimet?

    Olen muutamia sivuja yrittäny selata mutta nyt tuskastuin eli mistä mä voisin selvittää mitä ponit on nimeltään?
  17. T

    turkki ja joulu, tuota jos ihminen ei vietä joulu niin loukkaantuuko se jos sille toivottaa hyvää joulua

    Niin tuota mites on kun mä sain käsityksen et turkissa ei vietetä joulua mutta loukkaantuuko ne jos toivottaa hyvää joulua :ashamed:
  18. T

    Kukaan koskaan tuunannu lasten leluja?

    Mitä olette tuunannu ja miten ja jos teillä on kuvaa niin ois kiva nähdä :) Itsellä ois nyt yksi hepan runko mutten tiedä vielä miten sitä alkasin käsitellä niin ois kiva nähdä mitä muut on tehny ja ehkä saada jotain ideaakin.
  19. T

    Järkeviä/kehitäviä leluja

    Mitä muita kun legoja te pidätte kehittävinä ja järkevinä leluina lapselle? *miettii joululahjoja* :D

Yhteistyössä