Hakutulokset

  1. P

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    jkoo: Iippolla muuten myös oli jossain 4-5kk paikkeilla valkeat pisteet alaikenissä, hävisivät välillä ja ovat taas - oisko todellakin ne hampaat? Viime yön Iippo pyöri ja pyöri ja pyöri, nyt tänään ollut pitkästä aikaa paremman tuulinen. En tiedä, nähtäväksi kai vaan jää... suuhun ei saa...
  2. P

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Moikka piiiitkästä aikaa! Olen yrittänyt täältä selata hampaidentulokokemuksia, mutta meidän hitaalla yhteydellä menee hermot joten kysyn tässä: Miten kauan hampaiden tulo on teillä oireillut ja miten? Iippo on nyt 8,5kk eikä hampaita näy. Nyt viimeisen puolitoista viikkoa hän on ollut ihan...
  3. P

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Moikka. Meillä oli tuossa 3,5kk kohdalla neuvola ja Iippon mitat oli 7670g ja 63,5cm. Siinä oli juuri alkanut viikko ennen semmoinen tehoimuttelu öisin ja edelleen on yöt levottomia. Nyt kuitenkin tuntuu, ettei Iippo niinkään herää syömisen takia, vaan mitä ilmeisemmin maailma on auennut...
  4. P

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    morjens! täällä ollaan vielä täysimetyksellä ja toivottavasti kauan - par'aikaa menossa kunnon tilaus ja yöt on olleet sen mukaisia! mutta minkäs teet kun toinen tarttis ruokaa enemmän kasvaakseen :) sitten päivällä nauratti kovasti kun maitoa suihkusi kaaressa naamalle: oli kuin öljylähteen...
  5. P

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    no hups, ei juurikaan iso kuva ... :laugh:
  6. P

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Heipat pitkästä, pitkästä aikaa. Mä olen jotenkin ruvennut vieraantumaan tästä hommasta, käyn toisinaan lukemassa mutta en saa aikaiseksi kirjoittaa mitään :ashamed: Meillä menee kuitenkin oikein mukavasti, Iippo tuntuu olevan perus tyytyväinen ja hyvä uninen vauva :)
  7. P

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Morjens pitkästä aikaa... Huh kun on tosiaankin aikaa, ihan kauheasti tullut juttua joten luin ihan päällisin puolin. Meillä oli torstaina 2 kk neuvola ja illan numerot ovat: Paino: 6625 g (+1270g/kk) Pituus: 58,5 cm (1,5 cm/kk) että hyvää vauhtia kasvaa poika. Lääkäri totesi, että onneksi...
  8. P

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Kyllä tämä äitiys ja kaikki sen mukana tuomat uudet tunnetuttavuudet on mielenkiintoista. Ihan käsittämätöntä, miten sitä syyllistää itseään (ei olisi pitänyt viedä lasta perhemessuille kun se sai nyt nuhan, voi että mä oon tyhmä!) ja on niin harhainen kaikessa ylihuolehtimisessaan... Meillä...
  9. P

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Moikka! Meillä tuli eka räkätauti Iippolle ja mä kyttään sitä nyt ihan hurjana, että onko kaikki hyvin... tosi hyvä, tämä on sentäs vasta NUHA ja mä valvon että hengittääkö, nouseeko kuume... :ashamed: Iippo on aika levollinen, nukkuu paljon (mikä lienee ihan normaalia kun on vähän...
  10. P

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Kylvystä tultu! Koiramamma harmitteli koirankarvoja - minä nypin kissan karvoja joka puolelta... Miialla on ollut ammattilainen opiskelemassa - tuli mieleen heti joku sarja mitä katsoin käynnistystä odotellessa - siinä joku nuori gyne-opiskelija yritti päästä töihin mutta kaikki...
  11. P

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Maanantaita! Eilen oli se isänpäivä ja me onnistuttiin Iippon kanssa yllättämään iskä ihan täysin: Iippolta isä sai valokuvakehyksen jossa Iippo nostaa ekan kerran päätä mahallaan ja toisessa kehyksessä on kipsilevy jossa Iippon käden ja jalan jälki :) Minä ylitin oman tietouteni ja ostin...
  12. P

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Moikka.. meillä on kanssa ollut nyt muutama heikompi yö joka siis meillä tarkoittaa että Iippo nukahtaa vasta myöhemmin ja ärisee unissaan. Töihinmenosta - mä haaveilen että ensi syksynä menen töihin vaikka kuinka nuo pommiuhkat vaan jatkuu kouluilla... meillä on vähän ollut puhetta että...
  13. P

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Mamitus: En kyllä tiedä mitä olet jo kokeillut, mutta kun se vauva viimein syliin nukahtaa niin anna nukkua sylissä 15-20 minuuttia, sen aikaa kuulemma kestää vauvalla päästä syvään uneen. Voi että kun ekat 3 kk lentäisi niin alkaisi täällä olla paremmin jaksavia äitejä !!
  14. P

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Moikka pitkästä aikaa :) Iippo nukkuu joten kirjoittelen - tämä onkin aika yleinen aloitus täällä nykyään :D D-vitamiinit: Meillä on annettu 2 tippaa jekovitsiä ja rela-tipat ollut käytössä, mutta nyt on alettu epäillä josko nuo rela-tipat onkin ne, jotka aiheuttaa mahaväännöt ja...
  15. P

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Kun on noista synnytyskö-lähestyy? -eritteistä selvitty niin siirryn sitten vauvan kakkajuttuihin... eli olen kuullut sanottavan, ettei rintamaidolla olevan vauvan kakan kuuluisi haista millekään... no, ei meilläkään oikeastaan alkuunsa haissut mutta nyt kyllä haisee ja mietin tietysti että onko...
  16. P

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Moikka moi... Iippo on päikkäreillä ulkona vielä hetken, haen sen sitten sisälle jatkamaan, mutta ehtinen tässä jotain kirjoitella. Isäinpäivälahjaksi ostin eilen Jyskistä semmoisen kehyksen, johon toiseen ruutuun tulee vauvan kuva ja toiseen ruutuun kipsilevyyn vauvan käden/jalan jälki :)...
  17. P

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Libra: Ei olla yritetty vaikuttaa rytmiin muuten kuin että yöaikaan yritetään välttää vaipanvaihtoa ja seurustelua, eli syöttö ja takaisin sänkyyn. hankala se on vauvaa valvottaa, unta näkyy kuitenkin riittävän vaikka välillä pelottaa yö kun pikkuinen nukkuu monen tunnin unia illalla...
  18. P

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Nuppu74: Oletko kokeillut parantaa imuotetta ihan niinkin pienellä jutulla kuin vetäisemällä vauvan alahuulen pois suppusuu-asennosta "rullalle" nännin alle ? Joudun toisinaan korjaamaan Iippon imuotetta tuolla, muuten se imee tosi hyvin eikä ole ekojen päivien jälkeen mitään kipuja itselleni...
  19. P

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Hyvää sunnuntaita kaikille vertaisihmisille! On hyvä sunnuntai, koska eilen oli niin järkyttävä lauantai, että sen rinnalla tuntuu tämä päivä yhdeltä auringon paisteelta. Eilen oli Iippolla niin kovat vatsakivut (niin siis vauvasta tuli heti synnyttyään Iippo Ilmari) pitkin päivää, ettei hän...
  20. P

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    kirjoittelen tässä mitä ehdin - tänään meillä on ollut tosi kränäinen päivä. iippo ei oikein nuku tuntia pidempään ja syötyään ei tiedä itsekään miten olisi hyvä... toivotaan ettei yö mene näissä merkeissä!! jotenkin vaikuttaa että poikanen on nyt yliväsynyt kun ei aamullakaan saanut kunnolla...

Yhteistyössä