Hakutulokset

1. Cici73

oudointa/ällöttävintä mitä vieraat ovat luonasi tehneet tai olet nähnyt itse kyläillessäsi

Mä pesen kyllä joskus kotonakin kädet saippualla keittiön tiskialtaassa. Mitä väliä sillä on peseekö tiskialtaassa vai vessassa? Pyyhin myös tiskirätillä sekä lattialle tippuneet muruset että ruokapöydän. Meillä ollaan myös harvinaisen terveitä - ei hysteeristä käsienpesua joka välissä ja...
  2. Cici73

Turussa hyvä alakoulu missä ongelmiin puututaan eikä paljon mamuja?

Turkulaiset (tai lähikunnista), kertokaa, miltä alueelta löytyy hyvä alakoulu, mielellään siis sellainen, missä mamut eivät häiriköi opetusta ja minkä lähellä ei ylipäätään ole kaupungin vuokra-asuntoja. Taas joku sinisilmäinen maailmanhalaaja vetää herneen nenään ja alkaa kivittää...
  3. Cici73

Tilin avaus lapselle + Electron visa ilman toisen huoltajan suostumusta

Hei! Mieheni alaikäiset lapset asuvat meillä ja kuukausirahan antamisen helpottamiseksi ajattelimme avata heille omat tilit Electron Visoineen, jotta rahan kulutuksen seuraaminen ja käyttö olisi helpompaa. Lasten vanhemmilla on yhteishuoltajuus ja olen nyt ymmärtänyt, että riippuu pankista...
  4. Cici73

Kuin monelle ei oo koskaan tullut yv:tä?

anteeksi blondiuteni, mutta mikä on yv?
  5. Cici73

6 kk vauvan suolistokivut, ei pelkkiä ilmavaivoja...

Vauvallani on ollut 2 vkoisesta lähtien kovat ilmavaivat, ilmenee yhtäkkisinä kramppeina ja huutaa naama punaisena. On ollut pakko nukuttaa aivan pienestä asti vain vatsallaan, muuten ei nuku. Nyt on syönyt soseita jo 2 kk (imetän n. 2 krt pvässä enää) ja syö todella hyvällä ruokahalulla, mutta...

Yhteistyössä