Hakutulokset

  1. K

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Heipatus! en ole tähän ketjuun kirjoittanutkaan alkuraskauden jälkeen :ashamed: Vieläkö huolitaan tässä loppumetreillä mukaan? Nyt kun on jo äippäloma niin olisi aikaa taas rupatella netissäkin ihmisten kanssa :) Pikkunen esittely lienee paikallaan, eli Helsingistä olen, ikää 31 ja...
  2. K

    PK-seudun pallomahatreffit

    Mä oon vielä töissä piiiitkään, joten ilta sopii siinä mielessä paremmin. Mutta jos tavataan Helsingin keskustassa lounasaikaan, niin pääsen sitten ruokatunnilla kyllä tulemaan :)
  3. K

    PK-seudun pallomahatreffit

    MINÄ :wave: Tosin laskettu aika vasta syyskuussa, mutta kovasti pallomahaa kasvatellaan.
  4. K

    Helsingin seudun syysmammat

    kartalla ollaan =) mistäpäin helsinkiä mammat on? Mä olen idästä. np-ultrassakin jo oltu ja kaikki oli hyvin. Pikkuinen sätki ja potki paljon :heart: Missä meinaatte synnyttää. Me mennään naistenklinikalle.
  5. K

    Helsingin seudun syysmammat

    Nostelen meitä, vieläkö kiinnostusta ketjuun löytyy :wave:
  6. K

    Helsingin seudun syysmammat

    Täällä menossa rv 7+2. Oltiin keskiviikkona varhaisultrassa ja kaikki oli kohdillaan, pikkuinen vastasi viikkoja ja sykekin näkyi :heart: Mulla ei ole vielä mitään raskausoireita ja lääkäri meinasi ettei taida tullakaan, kun ei kerta mitään oireita vielä ole. Toivottavasti lääkäri on...
  7. K

    Helsingin seudun syysmammat

    Kivaa, kun löysin tälläisen keskustelun =) Esikosta odotellaan laskettu aika on 3.9.

Yhteistyössä