Hakutulokset

  1. S

    Istukka liian iso - onko muilla kokemuksia?

    Hei! Olen rv 20-*5, toinen raskaus kyseessä, ja eilen rakenneultrassa käydessäni ultrassa ilmeni, että minulla on erikoisen iso istukka, lääkärin mukaan kuulemma 3 mm on normaali paksuus, niin minulla on 8 mm, ja jostain 12 cm X 9 cm myös puhui, mutta en tarkalleen tiedä, mitä tuolla...
  2. S

    Istukka liian iso - liika kasvua, mitä tarkoittaa?

    Hei! Olen rv 20-5, toinen raskaus kyseessä, ja eilen rakenneultrassa käydessäni ultrassa ilmeni, että minulla on erikoisen iso istukka, lääkärin mukaan kuulemma 3 mm on normaali paksuus, niin minulla on 8 mm, ja jostain 12 cm X 9 cm myös puhui, mutta en tarkalleen tiedä, mitä tuolla...
  3. S

    Muita, joiden vauvan kylkeä pitää kääntää aina ennen nukahtamista?

    Heipsis! Tällainen "ongelman" kanssa siis painiskelen. Poitsu on nyt 7 kk 1 vko ja unien nukahtamisen kanssa on ollut vaikeuksia alusta asti. Nyt olenkin vkon verran tassuttelua yrittänyt nukahtamiseen, mutta vielä ei ole tuottanut täysin tulosta, että nukahtais itsekseen sänkyyn. Taitaa...
  4. S

    Millä vauvan korvat kunnolla puhtaiksi?

    Tällaista olen pohdiskellut, että jääkö muiden vauvoilla korvien näkyvälle osalle ns. vaikkumurua, jota ei meinaa saada millään pois. Eli onko jollain keinoa tuohon vai annetaanko vaan olla? Olipas mulla hauska kysymys :=)
  5. S

    Mistä kattomobile?

    Tietääkö kukaan, mistä saisi hommattua kattomobilen hoitopöydän yläpuolelle? Kun kaupoissa olen nähnyt vaan sänkyyn kiinnitettäviä mobileja.
  6. S

    Homeopatia ja synnytys?

    Onko kenellekään kokemusta, onko homeopatiasta ollut apua lievittämään synnytyskipuja, vähentänyt repeämiä sekä edesauttanut toipumista? Kun oon kuullut, että homeopatiatuotteista voisi olla apua noihin ja itseä on alkanut kiinnostaa asia, harkitsen kokeilevani. sipe81 rv 34+5
  7. S

    Homeopatia ja synnytys?

    Onko kenellekään kokemusta, onko homeopatiasta ollut apua lievittämään synnytyskipuja, vähentänyt repeämiä sekä edesauttanut toipumista? Kun oon kuullut, että homeopatiatuotteista voisi olla apua noihin ja itseä on alkanut kiinnostaa asia, harkitsen kokeilevani. sipe81 rv 34+5
  8. S

    Britax Paco-yhdistelmät

    Moikka! Onko kellään kokemusta uutuus yhdistelmiävaunuista, Britax Pacoista? Meillä harkinnassa ostaa nuo. Eka ajateltiin Teutonian Prestigea, mutta Pacojen hinta 200e halvempi, niin se alkoi houkuttelemaan. Myyjän mukaan ja mitä netistäkin oon kattellu, noi Pacot on muuten samanlaiset...
  9. S

    Mammavaatteiden koko?

    Oon rv 16+1 ja pikkuhiljaa pitäis alkaa mammavaatteita osteleen :) Kyselisinkin, miten osaa ostaa ns. oikean kokoisia vaatteita, jotta ne menis sit koko loppuraskausajan? Eli siis ostanko saman koon eli M, kuten ennen raskauttakin oon käyttänyt tuota kokoa, eli onko mammavaatteet tehty vaan...
  10. S

    Häntäluukipu

    Moi! Onko kenellekään alkuraskaudesta ollut häntäluu kipeä? Oon rv 9+ ja jo muutaman päivän ajan häntäluu on ollut jomottavan kiepä koko ajan, sama missä asennossa oon. Tosi rasittava vaiva, kun ei voi mitään kipugeeliäkään laittaa. Lantio varman etsii uutta muotoaan...
  11. S

    Väkivaltainen odottaja-nukkuja

    Moikka! Olen rv 9+ ja olen jo muutamaan otteeseen raskauteni aikana yöllä tietämättäni nukkuessani raapinut, lyönyt ja tarttunut lujasti kiinni vieressä olevaan mieheeni, joka on tietty säikähtäen herännyt näihin. Lisäksi olen kuulemma muutamina öinä paiskonut tavaroita lattialle tai itse...

Yhteistyössä