Hakutulokset

  1. M

    ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

    PLUSSA :heart: Viime torstaina testasin jo haamun, lauantaina vahvemman ja tänään yhtä vahvat viivat apteekin omaan testiin. Kai se on nyt uskottava :)
  2. M

    Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

    Kp 1 :'( Jos joku viittii vaihtaa..? Mun laskujen mukaan tänään ois ollut kp32, eli tuleeko mulle sittn kp1/31 ja yk 2...?
  3. M

    Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

    Zande jännäilen sunkin puolesta ja muittenkin :) Ajattelin torstaina testata ystävänpäivän kunniaksi, jollei sitä ennen ala.. Oliskin ihana ystävänpäivälahja :heart: Ihan varmaan kyllä alkaa... Kirjottelitko Zande tuolla aiemmin jo oireistasi? En jaksa kauheen pitkälle selailla :D Tää...
  4. M

    Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

    Kiitos nibbler :heart:
  5. M

    Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

    Tsemppiä kaikille testailuun :) Jännät paikat monilla. ON: menkkamaiseia kipuja edelleen, kuudetta päivää, mutta tätiä ei näy. Nenä on tukkoinen ja lämmöt pysyneet edelleen 37...tänä aamuna testattuna NEGA :'( Toivo rupee pikkuhiljaa hiipuu, alkais sit edes menkat niin pääsis uuteen...
  6. M

    Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

    Kävin vaan lukemassa. Plussaonnea kaikille :whistle:
  7. M

    Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

    onnea plussista =) Koskahan ihan oikeasti on mahdollista tuntea ekoja raskausoireita? Mulla nyt kp15, dpo 7?. Mulla on tullut nännit ihan kosketusaroiksi, IKINÄ ennen ei oo ollut. Mä en ysty itekään niihin koskemaan.. Tietty voi olla vaan pillereitten lopettamisesta johtuvaakin, ja...
  8. M

    Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

    Mäkin taidan jättää ton lämpöjen tarkkailun, hirvee stressi siitä on vaan tullut :| Muutenkin stressaa vaikka vasta yk1.. Mulla vaan varmaan melko huonot tsäänssit tulla raskaaksi, siksi kai paniikki. Muita panikoijia? :hug:
  9. M

    Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

    Osaisko jo viisampi vielä neuvoa ton oviksen suhteen..? :/ Kun luulin sen bonganneeni maanantaina, mutta vieläkin ammulämpö pysyttelee samassa 36,5. Eli nouseeko noi lämmöt AINA kun ovis on tapahtunut? Päivisin lämpö on kyllä 37, mutta aamulla taas toi sama. Vai luulinko maanantaina omiani...
  10. M

    Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

    Onnea plussanneille! :flower: Mahdoinkohan bongata eilen oviksen..? Nippaili koko päivän alavatsaa ja illalla tuli sellasta limaa, kun aiemmin oli ihan kuivaa :laugh: Tänään tuli nyt aamullakin vielä sellasta hiukan punertavaa limaa (eilen kyllä heiluteltiin peittoa ;) ) Eka kierto...
  11. M

    Ssg-tutkimukseen pääseminen klamydian jälkeen?

    Niin, siinä se jo tulikin.. Tilanne on siis se että olen sairastanut klamydian, ehti olemaan noin pari vuotta. Nyt hoidettu ja kahteen kertaan kontrolloituna nega. Nyt jätettiin pillerit pois, mutta olen jo toivoni menettänyt.. En usko, että noin pitkän sairastamisen jälkeen luomumahdollisuutta...
  12. M

    Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

    Moikka! Täällä uusi palstalainen :wave: Tai taustalla olen kyllä jo jonkun aikaa viihtynyt. Yritys alkaa aika tarkalleen tämän tädin vierailun jälkeen =) Eli pillerien popsiminen loppuu. Täti tuli tänään, eli onkos mulla tänään sitten kp1..? Jänskättää aika paljon miten tuo kierto nyt...

Yhteistyössä