Hakutulokset

  1. T

    Minkä verran läksyjä tokaluokkalaisella

    Olen itse tokaluokan ope ja hiukan kauhistelen tuota läksymäärää, jonka mainitsit. Kuinka kauan niitä on aikaa tehdä? Seuraavaksi päiväksi vai onko aikaa enemmänkin? Itse en kehtaisi antaa yhdestäkään kirjasta koko AUKEAMAA läksyksi, se on todella paljon. LÄKSYT PITÄÄ OLLA TEHTYINÄ AINA...
  2. T

    Minkä verran läksyjä tokaluokkalaisella

    Vaikka noista läksyistä on nyt jo muutama muukin aloitus olisin kysellyt kuitenkin.. minkä verran teillä tulee tokaluokkalaiselle läksyjä? Meillä perjantaisin ei tule yleensä läksyjä ollenkaan, viikolla sitäkin enemmän tai ainakin siltä tuntuu, viimeksi tänään oli matikasta aukeama...
  3. T

    Mihin aikaan päivästä läksyt?!

    ekalla luokalla ollessaan, tehtiin koulun jälkeen kun oltiin syöty välipala - aina takkusi ja oli yhtä huutoa, nyt tokalla luokalla ollessaan ja minun töihin paluuni jälkeen tehdään läksyt heti ilta-ruoan jälkeen, ja läksyt sujuu nopeesti ja ilman tappeluita.
  4. T

    kuunteleeko tokaluokkalaiset musiikki cd-levyjä?

    Meillä 8-vuotias poika kuuntelee; Teräsbetoni, Technicolor, Maija Vilkkumaa, Iron Maiden ja muita kotimaisia mistä aina itse ei tahdo mukana pysyä...
  5. T

    mieheni kaipailisi apua..

    äänestin
  6. T

    mitä 1vuotiaat osaa?

    Meillä 1v3kk kävelee, rakentelee legoista torneja, tupperpallolla palikat oikeaan reikään, sanoja tulee äiti, kis (=kissa), amppu (=lamppu). Harjoittelee itse syöntiä. Ja ymmärtää paljon sanoja ja pieniä lauseita. Hattu mennyt pari kertaa vahingossa päähän.
  7. T

    Työssäkäyvät

    Itse herään kuudelta, ja töihin lähtö puoli seiskan maissa. Mies vie juniorin hoitoon seiskan jälkeen, ja itse soitan vanhemmalle - koska pitää lähteä kouluun. Kotiin tullaan neljän-puoli viiden maissa, mies tekee ruoat, ja sitten vaan oleillaan leikkien/pelaillen lasten kanssa. Juniori...
  8. T

    Joulukorteista

    Itse teen kortit.
  9. T

    Lapsienne kokonimet.

    Joona Valtteri 8v Tinja Bertta Linnea 1v äiti on Tiina Helena ja isä Jaani Tapani
  10. T

    Täysmaito,kevyt vai rasvaton???

    gefilus - maitoa meillä, vatsaystävällisempikin
  11. T

    Suosittele jotain...?

    Jean Paul Caultier - on mun ehdoton suosikki ollut jo liki 10v
  12. T

    hampaiden harjaus

    Meillä hampaiden ns. pesu aloitettiin kun ensimmäinen hammas putkahti esiin puolivuotiaana. Tottui silloin hyvin hampaiden "pesuun", ja tänä päivänä 1,2v ei mitään ongelmaa hampaiden pesun kanssa. Pelkällä vedellä kun hampulääkäri sanoi, että tahnalla vasta sitten kun osaa itse sylkeä, vaikka...

Yhteistyössä