Hakutulokset

  1. J

    oisko kellään tarvetta???

    Poikien 110-120 senttisiä vaatteita.??? Siis täältä Orimattila,Mäntsälä seudulta???? En lähettele minhää mut jos ssemmosen sopivan ajomatkan päässä ois ni votais sopia tuomisista/hakemisista... On kertyny tonne semmonen jätesäkillinne semmosia kuteita ja ei tunnu olevan ketään...
  2. J

    Lomareussun suunnittelua

    Laitampa tän tännekki jos joku ei tuolla mitäs nyt palstalla käy Mä oon lasten kanssa lähössä lomamatkalle kiertelee ympäri suomee viikoks... Oisko hyviä ehdotuksia paikosita minne kannattaa mennä? MItä kannattaa lapsille näyttää? Yöpymispaikkoja yms??? Teltta on muikana jotne nukutaan joko...
  3. J

    Maalta kaupunkiin

    Meillä nyt sitte ero edessä ja näin ollen myös talojen myyminen ja vuokra-asunnon hakeminen lähempää työpaikkaa pääkaupunkiseudulta. Lapset käyvät nyt n.20-50 opilaan kouluissa (tai pienempi menee eskariin). Asutaan semmosessa paikassa missä naapurit n.300m päässä lähin. Onko kukaan joutunut...
  4. J

    Auttakaa tyhmää

    Laitan tän nyt vielä tännekki puolelle Siis nyt kun eropaperit on täytetty jne ni varmaan pitäis kelaan ilmottaa yksinhuoltajuudesta. Pitääkö sinne olla se lastenvalvojan paperi mis on sovittu huoltajuusjutut vai riittääkö sinne et soittaa? vai miten sinne ilmotetaan? Meinaan et saa sen...
  5. J

    Auttakaas

    Laitanpa tän nyt tännekki puolelle. Siis nyt kun eropaperit on täytetty jne ni varmaan pitäis kelaan ilmottaa yksinhuoltajuudesta. Pitääkö sinne olla se lastenvalvojan paperi mis on sovittu huoltajuusjutut vai riittääkö sinne et soittaa? vai miten sinne ilmotetaan? Meinaan et saa sen korotetun...
  6. J

    Ero

    Erotakko vaiko eikö erota? Siinä vasta kysymys. Mies ei saa ajatuksiaan kasaan. Perheneuvolassa käsitelläänki nyut pojan asioitten sijaan meidän suhdetta.Yhdessä ja erikseen.Seurraava kerta yhdessä, sitten vuoron perään erikseen.Jos nyt ehtii aiaka saamaan siien mennessä kun mies on saanu...
  7. J

    mese vanhus

    Moi! Saman henkistä ja ehkä ikästäki mesekamua mistävaan ympäri maailmaa hakusessa... Olen kahden pojan(8/96 ja 1/00) äiti päijät-hämestä. Ite ole vm 68 joten ikää alkaa olla jo meikäläisllä. Käyn päivisin töissä ja mies on usein matkoilla millon missäki päin maailmaa ja pojat on sen verran...

Yhteistyössä