Hakutulokset

  1. T

    Kuinka nopeasti raskaana km:n jälkeen

    sori että vastaan vasta nyt. joo mä olin viikol 12+1 ja sikiö oli 8+6 viikkoisen kokoinen. eli mulle kävi melkein samoin kuin sulle minni. hirveää oli kun koko ajan tunsin et joku pieles ja vasta viikol 11+4 pääsin ultraan jossa tämä kauhea asia todettiin :(
  2. T

    Voisiko joku auttaa?

    joo tosiaan se kipu liittyy keskenmenoon. minä koin keskenmenon rv 12+1. kipu oli niin paha että jouduin sairaalaan yöksi. ne kivut saattaa kestää muutamasta päivästä viikkoon ja sit kun kohtu tyhjenee kunnolla niin alkaa helpottamaan. jaksamisia! tanja
  3. T

    mitä vaaroja jos raskaaksi heti km:n jälkeen?

    outoa muuten. mä olin viikol 12 eikä mun tarvinnu edes käydä missään mittauksissa ja jälkitarkastuksessa joka oli viime viikolla,ei tehty mitään koska menkatki jo alkoi. voi kyl johtuu toi mun homma siitä, kun mulla tuli niin rajuna kaikki ulos ja jouduin sairaalaan ja sairaalasta lähtiessä...
  4. T

    Kuinka nopeasti raskaana km:n jälkeen

    oliko raskautesi pitkällä Minni?
  5. T

    mitä vaaroja jos raskaaksi heti km:n jälkeen?

    siis lisään että keskenmenon jälkeen jotkut raskautuu hyvinki pian mut ennen ekoja menkkoja kai harvemmin mut on toki niitäkin.
  6. T

    mitä vaaroja jos raskaaksi heti km:n jälkeen?

    no moikka! ajattelin vastata sulle oman kokemuksen. tulin itse raskaaksi nyt syyskuun kierrossa ja joulukuun 2 pvä meni kesken. itsellä kävi niin että ekat kuukautiset tulivat nyt viime viikolla 3 pvä joten aika tarkkaan kuukaus meni ku menkat tuli.ekat menkat pitäis sen takia tai olis hyvä...
  7. T

    Kuinka nopeasti raskaana km:n jälkeen

    enkä mitenkään tarkoittanut pahalla kun sanoin että mulla kävi hyvä tuuri kun ei tarvinnu kaapia, tarkoitin vain sitä että olin onnellinen että minulla tuli luonnostaan tämä kesken.tsemppiä kaikille!
  8. T

    Kuinka nopeasti raskaana km:n jälkeen

    Hei! Olen itse pohtinut samaa asiaa, että kuinkahan nopeasti voisi raskautua uudelleen.sain joulukuun 2 pvä keskenmenon silloin oli sunnuntai yö. silloin oli rv 12+1.sain edellisellä viikolla rv 11+4 tietää np ultras että kaikki ei ollutkaan hyvin,sillä sikiö oli kuollut. nyt ollaan sen jälkeen...

Yhteistyössä