Hakutulokset

  1. H

    Iän tuomaa...+34 v.

    Johtuneeko vanhenemisesta...Kohta 35 v. täynnä ja olen huomannut että ei enää jaksa kuunnella ystävien, tuttavien ja omankaan lapsen kiukuttelua samalla tavalla kun nuorempana. Omat lapset: Vanhin lapsi on jo 12-v. ja nuorin 5 v. Alle 30 v. jaksoi paljon enemmän esim.lapsiperheiden kyläilyä...
  2. H

    Miten käsitellä tempperamenttista puolisoa?

    Mulla on mies joka on äkkipikainen ja tempperamenttinen.Ei ole muuten pahis eikä väkivaltanen.On vain erittäin ärsyttävää, kun kimmastuu niin äkkiä esim. lasten nahistelusta ja kiukuttelusta ym. Tosin leppyykin vastaavasti nopeasti.. Minä itse hermostun paljon hitaammin, niin on AHDISTAVAA, kun...
  3. H

    Riitelyyn kyllästynyt

    Olet huippu. Osallistut perheen arkeen. 10 pistettä, sietäs rouvasi olla tyytyväinen. Tuollaisia on aika harvassa. Turhan kähinän saatte loppumaan, kun varaatte lastenhoitajan ja hommaatte kahdenkeskistä aikaa säännöllisin väliajoin. Ja järjestätte ennenkaikkea aikaa puhua asiat selviksi, että...
  4. H

    Onko ketään puolison masennuksen takia eronneita?

    Onkohan kukaan eronnut puolison masennuksen takia?Minkälaisia kokemuksia?Meillä ero edessä miehen masennuksen takia, koska mitään apua tilanteeseen ei ole näkyvissäkään, koska asianosainen itse kieltää mitään masennusta olevankaan. Pitkään on jatkunut tilanne, jossa mies vain hermoilee kotona...

Yhteistyössä