Hakutulokset

  1. K

    Miksi en laihdu???

    Kannattaa syödä enemmän. Jos syö liian vähän ei paino tipu! Lisää siis syömistäsi terveellisin ruoka ainein ja jatka liikkumista, kyllä se paino siitä laskee. Itse söin ennen paljon vähemmän keskimäärin kuin nyt, mutta nyt syön terveellisemmin ja paino tippuu tasaisesti.. Ota avuksesi...
  2. K

    muita n.-33kg tiputukseen?

    Huomenet tänne.. Tunnustan, eilen repsahdin. Vetäisin kaupan kolmio juustopasteijan..ja pullan! :ashamed: mutta onneksi silti lukema oli tänään 400g eilistä pienempi. voi kumpa se tästä laskisi nyt nopeasti.. Tänään pitäs päästä lenkille, jonne en ole ehtinyt moneen päivään. kamalasti...
  3. K

    muita n.-33kg tiputukseen?

    .........aloitusVK/lähtökg/cm......VK10 kg/VKpudotus....Tavoitekg Iines79 1/......116kg/169cm................. 108,4kg/-0,8kg......65-70kg Kaloriina 2/.....94kg/165cm.................87,2kg/-0,8kg...........65kg HattiWatti78 1/...117,7kg/172cm......... 108,8kg/-1,3kg........77kg Jennan...
  4. K

    muita n.-33kg tiputukseen?

    Ainiin, unohdin toivotella Kiin tervetulleeksi, sitä siis! ;) Kippana ja hw ehti laittamaan viestiä kirjotukseni aikaan joten hwlle.. olen niiiiiin kade :o ja Taatallakin huima tulos! Voi juku! ONNEA! :flower: Onnea muillekin onnistuneille pudottajille ja tsemppiä! Nyt tämä akka...
  5. K

    muita n.-33kg tiputukseen?

    Huomenta, Puntaria on painettu taas ja lukema oli 87,2kg eli -0,8kg. :D Olen hurjan onnellinen että sain hieman kunnollisemman pudotustuloksen. Motivaatio selkeästi kasvaa mitä paremmin putoaa. Iines79 se siellä sairastelee vielä vain.. :/ voimia sinne ja paranemisia! Pudotus on...
  6. K

    muita n.-33kg tiputukseen?

    Hei :wave: ja hyvää karkauspäivää! ;) Tervetuloa Katari, mukaan vain! :) Mulla on tänään hyvä päivä. Eilen tosiaan sain sitten säästettyä pojoja, käytin vaan 15. Enempää en oikein uskaltanut säästää ja kun tänäänkin meinasin vähä niukistella. Puntari näytti tänään 87,8 ! Jee ! :D...
  7. K

    muita n.-33kg tiputukseen?

    Heissan alla ! Tervetuloa pisteilijäksi Taata..simppeli ja ihan tehokaskin keino, vaikka pisteiden "sisälläkin" saa kyllä repsahdettua, tiukkana pitäs pysyä, mutta minä en aina siihen kykene. :ashamed: Alku meni niin kivasti, paino tippui vaikka vähän lipsuikin, nyt sitten se ei enää tipu...
  8. K

    muita n.-33kg tiputukseen?

    Huomenta, Tänään sitten vaaka teki taas tepposet, näytti samaa ko viime viikolla (siirsin punnitusta päivällä :ashamed: ) En ymmärrä, ja sitten, jostain kumman syystä pomppisin kolmesti, ja paino nousi 200g :o mitä!!? Viikon vinkki : Älä pompi ennen punnitusta! Otin nyt kuitenkin...
  9. K

    muita n.-33kg tiputukseen?

    ............aloitusVK/lähtökg/cm......VK9 kg/VKpudotus....Tavoitekg Iines79 1/......116kg/169cm................. 109,2kg/+-0kg......65-70kg Kaloriina 2/.....94kg/165cm.................88,0kg/+-0kg...........65kg HattiWatti78 1/...117,7kg/172cm......... 111,1kg/-0,2kg........77kg pephen...
  10. K

    muita n.-33kg tiputukseen?

    Toinen masentunut ilmoittautuu.. :/ Mulla toi paino tekee jotain ihan outoa.. se on koko viikon antanu ihan eri lukemia, saattaa heitellä kilon suuntaan jos toiseenki..en ymmärrä. No tänään se sitte näytti siihen väärään suuntaan tietty taas.. olis +400g saa nähä mitä huomenna. Mulla...
  11. K

    muita n.-33kg tiputukseen?

    Huomenta kaikille, Mä olen nyt jämähtänyt..paino junnaa paikallaan. Olen nyt joka päivä lähtenyt lenkille, mutta syynä taitaa olla että varsinainen ruokailu on jäänyt heikommalle. Saatan syödä pari tomaattikurkkku -reissaria ruuaksi. Pisteissä kyllä pysyn. :/ Kyllä sen huomaa, liian...
  12. K

    muita n.-33kg tiputukseen?

    Huomasin että sulla nuo molemmat lukemat ovat samoja kun viikolla 7, joten olenko minä sekoillut listaa tehdessäni vai ootko kenties kevyempi kun tiedätkään ? ;)
  13. K

    muita n.-33kg tiputukseen?

    ............aloitusVK/lähtökg/cm......VK8 kg/VKpudotus....Tavoitekg Iines79 1/......116kg/169cm................. 109,2kg/-0,4kg......65-70kg nöpö80 2/.......89,3kg/158cm.............. 83,5kg/+0,1kg.......alle 60kg Kaloriina 2/.....94kg/165cm.................88,0kg/-0,7kg...........65kg...
  14. K

    muita n.-33kg tiputukseen?

    Tiistaita kaikille.. pikainen punnitustulos ilmoitus minullakin, eli 88,0kg tänään.. eli -0,7kg.. olen ihan tyytyväinen.. tosin tuossa sunnuntaina käväisi lukema 87.6kg , mutta se nyt sitten oli noussut tuohon.. Viikko mennyt aika pliisusti, ei suuremmin keinahduksia puoleen eikä...
  15. K

    muita n.-33kg tiputukseen?

    Hei kaikille, nopeasti tulin moikkaamaan. Ei olla repsahdettu täällä..matka jatkuu, mutta en ole niin ehtinyt tänne päivittämään kuulumisia! Hienosti menee kaikilla mitä ylempää lueskelin, onnittelut siitä! =) Päivitin tämän viikon listan, ja enninuppu kun kyseli, niin laitan listaan...
  16. K

    muita n.-33kg tiputukseen?

    ............aloitusVK/lähtökg/cm......VK7 kg/VKpudotus....Tavoitekg Iines79 1/......116kg/169cm................. 109,6kg/-0,4kg......65-70kg nöpö80 2/.......89,3kg/158cm.............. 83,4kg/-2,4kg.......alle 60kg Kaloriina 2/.....94kg/165cm.................88,7kg/-0,4kg...........65kg...
  17. K

    muita n.-33kg tiputukseen?

    HattiWatti78n aloitusviikko ja lähtöpaino korjattu vk6 taulukkoon! Uutta listaa koitan saada kasaan huomenna iltapäivällä/keskiviikko aamuna. Niin, tuosta hukatut kilot taulukosta, sovitaanko sen ilmestymisviikoksi tuo vk 13 jota aikaisemmin ehdotin ? Mun mielestä vois olla passeli! ;)
  18. K

    muita n.-33kg tiputukseen?

    Loppuviikosta jäi lenkit lenkkeilemättä ja pisteetkin...noh, en edes tiedä. Pahempia ylityksiä ei tullut jos edes tuli (paitsi lauantaina, tiedän) mutta jotenkin sellainen *olen hukassa* -fiilis... :headwall: Uskallankohan huomenna ollenkaan astua vaakaan.. :attn: Potkaiskaa minut siis...
  19. K

    muita n.-33kg tiputukseen?

    Suuren suuret onnittelut Vio-lalle raskaudesta :flower: ja tervetuloa joukkoomme, ja vaikka ihan täysi jäseneksikin sivujäsenen sijaan! =) Olkoon sulla sitten "omat säännöt" että on pikku Pingulla hyvä matkustella mukana. Mä en sen enempää tiedä tosta "laihduttamisesta" raskauden aikana...
  20. K

    muita n.-33kg tiputukseen?

    Hyvää perjantai-huomenta! Tuosta kadotetun läskin pinosta, olisko vaikka joskus maaliskuun lopussa liian kaukana ? vk 13 perjantai ? Silloin olisi kaikki, vähän myöhemminkin aloittaneet, päässeet jo hyvään alkuun. Iines79, mulla olis kanssa noita rappusia kiivettävänä täällä töissä, mutta...

Yhteistyössä