Hakutulokset

  1. Niksu

    Hassua olla täällä.

    Kirjoitin tänne kauan siiten viimeks. Elämä veti niin kiireeks ja nettiin en menny kuin pankin sivuille,jotain 1,5v ja en edes piipahtanu tääl. Onko meno täällä edelleen sama?Ihan kuin olis jotenkin asiallisemmat kommentit? Kiva palata. :)
  2. Niksu

    Miten ne Libero-kerhon merkit näkyy?

    Kun ne sinne menee ja ne lisätään pistetilille, niin missä kohtaa sivustoa voi nähdä omat pisteet ja sen, mitä niillä voi saada....Ei näje ei! :headwall: :D
  3. Niksu

    Miten mä voin vahtia, että neiti korjaa pikkusälän, ettei

    pikkusisko tule ja poimi barbien kenkiä, pikkulegoja, pokemoneja ym ja ym suuhunsa. Mä varmasti jauhan sitä samaa tarinaa sata kertaa päivästä toiseen, miten vauva voi tukehtua ja miten niitten sälien täytyy mennä lekin jälkeen takas omiin laatikoihin. On takavarikkoa ja muuta, mutta ei auta ei...
  4. Niksu

    Rakentaneet kohtalotoverit: Tuntuko pahalta irtisanoa asunto

    kun raksa oli viel kuin pommin jäljiltä? Tai siis meillä on 3kk irtisanomisaika ja talossa vasta väliseiniä tasotellaan ja pihalla myllerretään kaivurilla, että jotain tolkkua sinne saatas. Eli se vie myös paljon työpäiviä ja energiaa. Mies tekee itse työnsä ohessa ja minä sähellä ipanoitten kaa...
  5. Niksu

    Jestas, yllätyin vähän tästäkin

    Kiusaan aina miestä, kun ei kerta olla 11 vuoden jälkeenkään aamenta saatu ja on yht lainat ja mukulta ym, niin kiusaan, että joko ens juhannuksena tanssitaan meidän häitä. Hän vaan hokee, että sitten kun velat maksettu, ettei aleta uudella velalla sukua ruokkimaan. Mä sitten piloillani heitin...
  6. Niksu

    laminaatin sävy??Mielipideapua!

    Elikkäs mielipiteitä kehiin. keittiön ja olohuoneen tila on avara ja yhtenäinen. Siksi on nyt vähän ongelma tämä puusävyjen yhdistaminen. Meillä kaikki olkkarin kalusteet on ihka aitoa täyskoivua. Takka tässä tilassa tulee olemaan valk(slammaus+kaakeli) ja osa seinistä puhtaan valk+yksi seinä...
  7. Niksu

    Kohta ekaa kaapistotarjousta hakeen.

    On van kummasti karisseet tässä rakentamisen aikana ne ajatukset, että millainen on mun keittiö. Toki se ulkoisesti on mieleinen, mutta ihan niitä kaikkia mekanismeja en taida sinne saada ja muutkin kaapistot varmaan ovat aika perus-juttuja, luulisin. Kummasti sitä sitten vaan haluaakin satsata...
  8. Niksu

    typerä äijä kaupassa

    tai ainkin sen käytös oli sellainen. Eilen, kun eräs äiti kolmen hyvinkin äänekkään tenavän kanssa teki ostoksiaan, tapahtu taas yks ilmiö. Lapsista ei ollut mitään muuta haittaa, kuin tämä ääni, eivät karkailleet tms. Äiti tosin olisi voinut jotenkin yrittää ojentaa porukkaansa, mutta oli vain...
  9. Niksu

    Mies ensi vuonna tähän aikaan 40v ja sen lahjasta...

    kyselisin. tai sain just äsken idean. Mitäs, jos tilaisin sille alkutarkastusajan silmien laser/lasik tms leikkaukseen. Se on ollut 20 vee lähtien melkoisen sokea ja on nykyään piilarien väärinkäyttäjä. Mutta voinko mä toisen puolesta mennä tilaan salaa tällasta aikaa? Lahja ois kyllä toivottu...
  10. Niksu

    Ei pöllömpää laittaa killinkejä lasten...

    possuun. Käytiin tänään pankissa ja samalla esikoinen otti mukaan pussinsa, johon possua tyhjätty. Avettiin vauvallekkin oma tili ja tästä "killinkipussukasta" molemmille tytöille tilille tuli pesämunaksi 60e. Aika hyvin taskunpohjille jääneistä kolikoista tullut. Tää on tätä euroaikaa. :D
  11. Niksu

    Liemikuutiot kylmässä vai huoneenlämmössä?aika turha

    Itellä ne on jääkaapissa, mutten tie miks.
  12. Niksu

    isompien turvaistuin?

    Onko teillä isommilla lapsilla pelkkä koroke vai selkänojallinen istuin? Meillä neiti 4 vee viel painonsa puolesta puolesta vois olla "keskisuuressa" tuolissaan, mutta pitkä tyttö kun on, niin jo alkaa olla vähän ahdas. Ollaan katottu niitä selkänojallisia. Miten muilla isommat istuu?
  13. Niksu

    Villikisun pentu ja terveys

    Kun mailla on villikisuja ja niitä narttu parkoja ei tietty kukaan leikkauta, niin pentujahan sitten syntyilee. Nyt kotopaikassa on yks"ei kenenkään" kissa tehnyt taas pentueen. Tällä kertaa porukoitten kuistin alle. Noh, meijän porukat on niin lällyjä, ettei ne halua kertoa siitä naapurin...
  14. Niksu

    No mites onko miesten "pakko" saada purkautua

    säännöllisesti.? Voishan tätä tietty kysyä omalta mieheltä, mutta kysynpä telitä. Siis, Onko miehen fyysisesti pakko saada purkatua, ettei ala "kivistää" tai muuta?Onko jopa terveydellisesti haittaa, jos näin ei pääse tapahtumaan? Miten noi munkit ja muut "pyhät"?? :D
  15. Niksu

    Heitän pian noi minipillerit jorpakkoon!

    Täälläkin monet kertonu, miten menkat jääneet todella pitkiksi ajoiksi pois. Onpa hauskaa sitten epäillä, että jos kuitenkin pillerit pettäneet. Mulla ollu tapana ottaa aamulla, mutta yks unohtu iltaan. mitenkähän kävi sitten ehk.tehon???En tie, mutta tänä aamuna on ollut olo kamala,ällö. Ekaks...
  16. Niksu

    Minipillerien vaikutuksesta jääneet

    nyt sitten menkat tulematta. Sanottiin kyllä, että voi jäädä pois. Mutta tuleeko sitten seuraavalla kerralla vai tuleeko miten sattuu?Outoa ja viel oudompaa, kun pitäs luottaa nyt sitten, ettei ole raskaana? Muita mipillereiden popsijoita?
  17. Niksu

    Oliko sinun lapsuudessasi "railakkaita" juhannuksia?

    Nyt, kun on paljon käyty keskustelua siitä, että "millaisessa seurassa juhlit", siis huomioitas, että lapset tuntee olonsa epämielyttäväksi humalaisen seurueen joukossa. Niin oliko sun lapsuudessa teillä mökillä, kotona tai jossain tapana suvun voimin kokoontua ja aikuiset humaltua illan...
  18. Niksu

    Takaajien tai muiden vakuuksien vapautuminen talon valmistuttua??

    Onko teillä muilla rakentajilla talo rakennettu sillä budjetilla, että lainan vakuudeksi riittää(70-75% lainasta riittää kiinteistö) valmis talo. Itse panikoin tässä lisälainan takaajista. talon arvioitu arvo ja nyt jo hyväksyttykkin arvo on niin paljon enemmän kuin laina, että pitäs takaajat ja...
  19. Niksu

    Käytteks jädeautolla?

    Mä lupasin tytölle, että huomenna äiti muistaa. :p
  20. Niksu

    Tietoa kellään ostettavista vakuuksista lainaan?

    OP mainostaa tällasta lainan vakuutta, joka ostettavissa?? Mitä se tarkottaa? Ollaan kyllä yhteydessä pankkiin, mutta koitan myös täältä :wave: :)

Yhteistyössä