Hakutulokset

  1. T

    Me joudutaan varmaan oleen koko syksy pimeässä =/

    Mä en vaan löydä mieleistä valaisinta olkkariin. Oon etsinyt vaikka mistä mutta ei. Haluaisin sellaisen ikäänkuin takorautaisen kattokruunun. Ikeassa sen tapainen mutta ei kuitenkaan. Mä en suostu ostamaan mitään sinnepäin vaan haluan oikeesti mieleisen.Blaah...kynttilänvalossa sitten vaan.
  2. T

    mites niitä sydämiä ja nuotteja yms. tehtiinkään?

    Ei tässä tyhjäpäässä pysy mikään tieto :ashamed:
  3. T

    Näkyykö muilla tekstitykset ylen kanavilla?

    Meillä nyt kolmas päivä kun ei näy :/
  4. T

    Oliskos ideoita mihin voisi lahjoittaa turvakaukalon?

    Ihan toimiva ja kolaroimaton. Roskiin en raaskisi heittää.
  5. T

    Mies lähti sitten ampparilla =(

    Tuli töistä kotiin ja oli ihan kamalan kauhean näköinen. Ihan valkoinen ja valu vaan hikeä. Könkkäsi olkkarin sohvalle ja istui siihen. Pyysi auttamaan makuulleen. Luulin että se vaan pelleilee mutta olikin selkä sitten ihan pirun kipee. Oli kuulemma alkanu sattumaan,kun kotipihaan...
  6. T

    Kyllä tuo perhanan ukkonen kuolee totaalisesti ennen tänne pääsemistä!!!

    Ai että sieppaa :headwall:
  7. T

    Hui helv***!!!Meinasin saada paskahalvauksen!

    Oltiin äsken tupakalla niin alkoi kuulua ihme pörinää.Ihan kuin pieni helikopteri olisi lentänyt lähistöllä. Sit näky sellanen musta,lentävä otus. Lensi ylitsemme ja kopahti ikkunaan vaan jatkoi taas lentoaan. Sitten laskeutui lattialle. Isäntä sitten nappasin sen lasiin ja alkoi tutkimaan...
  8. T

    Sinä läskifobiasta kärsivä palstailija!

    Kuinka monta lihavuuteen liittyvää aloitusta meinaat vielä tehdä? Alkaa jo hiukan kyllästyttää... :whistle:
  9. T

    Kiddy comfort pro... Onko hyvä istuin?

    Onko helppo kiinnittää? Risut ja ruusut jakoon kiitos =)
  10. T

    Oululaiset auttakaa!!

    Joudun ilmeisesti huomenna lähteemään ex tempore sinne täältä etelästä ja kuusamoon pitäisi päästä. Tulisin siis junalla Ouluun ja jatkaisin bussilla. Onko se bussiasema ihan siinä juna-asemalla vai kuinka kaukana?
  11. T

    Lasten omaan kirjakerhoon kuuluvat

    Tuliko teille jo tämän kuun paketti? Meille tuli tänään ja tää lasku on ihan hämärä. Kirjojen hinnat on 8,95? ja 9,95?.Postikulut 3,70?. Laskun loppusumma on kuitenkin 5? :o
  12. T

    Huonepeliin apuja!!

    http://neutralxe.net/esc/lights_play.html Onkos kukaan pelannut tätä lähiaikoina että muistaisi vielä miten menee?
  13. T

    Mites kerhon jäsenyyttä voi hakea jos ei tiedä salasanaa eikä perustajaa?

    Näkeekö nuo perustajat jostakin?
  14. T

    Kerho perustettu reilusti ylipainoisille

    Ideana tsempata toisiamme tiellä normaalipainoon (tai ainakin lähelle sitä ;) ),jakaa vinkkejä,ruokaohjeita ja mitä ikinä päähän pälkähtääkin. Kerhon nimi on Isosta pieneksi ja salasana porkkana :D Joten jäsenyyttä vaan hakemaan =)
  15. T

    Kertokaas nyt tuosta kuukupista

    Onko se helppo laittaa paikalleen? Vuotaako helposti ohi? Tuntuuko se? Onko jotain muuta mitä sen käytöstä pitäisi tietää tai ottaa huomioon?
  16. T

    Huonepeliapuja

    http://neutralxe.net/esc/lights_play.html
  17. T

    Ketään jolla Whirlpool 6th sense kuivausrumpu????

    Onko paikalla??
  18. T

    Paljonkos kuori saa painaa jotta menee tavallisella ykkösluokan merkillä?

    Tuolta itellan sivuilta kun ei saa mitään selvää :headwall:
  19. T

    Leipuri-kondiittoreita paikalla?

    Pääsin opiskelemaan leipuri-kondiittoriksi. Paperissa oli mainita että tulee hankkia joitakin henkilökohtaisia työvälineitä. Jäin pohtimaan mitähän mahataa pitää sisällään kun ei ollut tarkemmin lueteltu. Tokihan ne sitten myöhemmin selviää mutta utelias olen,ja hieman innokaskin :D
  20. T

    Että näin taas tänä aamuna =)

    Kaksi nuorinta (3v. ja 1v. ) heräsi aamulla ennen kuutta.Normaalisti tuhisevat ainakin seiskaan asti. Nyt sitten tipahtivat.Toinen mun syliin ja toinen sohvalle =) :heart: Taitaa päiväunille meno sitten venähtää tänään :whistle:

Yhteistyössä