Hakutulokset

  1. H

    Jännitysniska...

    Triptyliä käytetään pienillä annoksilla kipukynnyksen nostoon ja suuremmilla annoksilla se on oikein vanhanajan masennuslääke. Lääkellä on unettava vaikutus, joten sillä nukkuu yönsä, mutta aamutokkuraisuus on tavallista.Ennen mäkin valvoin yöni ja kelasin asioitani, mutta nyt saan nukuttua...
  2. H

    Jännitysniska...

    Mulla on 5 plakkia päässä, ei oo muita paikkoja edes kuvattu, kai niitä muualtakin löytyy jos tutkittas. Viimeisessä epikriisissä mulla on diagnoosina poikkeava aivo-MRI löydös ja yliliikkuvat nivelet...Triptyl 25 mg otan iltaisin, ei muuta lääkitystä. Hieronnassa käyn aina välillä...
  3. H

    Jännitysniska...

    Tiinuli kyseli, että vieläkö täälä pyörin. Kyllä, käyn säännöllisesti katsomassa mitä teille kuuluu...En ole saanut viä diagnoosia, uudet pään MRI:t otettiin viime vuonna, mutta niissä ei ollut muutosta entisiin kuviin, selkäydinpunkiossahan oli kanssa MS-taudin löydökset, mutta kun mulla ei oo...
  4. H

    Jännitysniska...

    Mullahan on aina olleet pahat niskat, vaikka mulla onkin siihen syy niin kysyisin silti teiltä niskakipuiset, että tuleeko teille koskaan semmosta, että haukottelette sata kertaa pienen ajan sisään?? Mulla kun on noita haukotusaikoja välillä, tänäänkin ja sen jälkeen niskat meni entistä enenmmän...
  5. H

    Jännitysniska...

    Minnalle sen verran, että on sulla kauan kestäneet nuo oireet ja mistään ei taho apua löytyvän, kyllähän oireesi sopivat MS:n, mutta myös jännitysniskaan, mutta miten ihmeessä niihin ei auta mikään?Triptyl aiheuttaa joillekkin tykytyksiä. Seuraile nyt viä hetki tilannettasi ja sit olet kovana...
  6. H

    Jännitysniska...

    Tulin juuri magneettikuvista, edelliset otettu 7 vuotta sitten. Mulla tosiaan on MS-tauti, mutta sillä en halua teitä pelotella. Mul on vaan Trptyl tällä hetkellä lääkkeenä, ollut jo vuosia, mutta niin kovia kipuja on ollut, että en tiedä vielä mitä niitten kanssa teen. Neurologi käski nostaa...
  7. H

    Jännitysniska...

    Surkeana seurailen keskusteluanne, tunteet ovat niin tuttuja vuosien takaa ja ihmettelen, että jos jäykkyydet vaivaavat vuosia, niin kunnon tutkimuksia ei tehdä. Jos jännitysniska vaivaa vuodesta toiseen niin saattaa olla, että siihen on joku pätevä syy...Neurologilla kun olette käyneet ja...
  8. H

    Jännitysniska...

    Mistä neurologi sanoi sen johtuvan, että sulla oli pari plakkii päässä???
  9. H

    Jännitysniska...

    En ole kerennyt pitkään aikaan tänne palstalle, niinpä vastaan nyt Elinalle, että kyllä olen antanut palautetta asioistani ja annan tästä eteenpäinkin. Eikö teille jotka kärsitte jännitys päänsärystä ole ehdotettu Triptylin kokeilua?? Se nostaa kipukynnystä pienillä annoksilla ja suuremmilla...
  10. H

    Jännitysniska...

    Tuohon palan tunteeseen kurkussa kommentoisin sen verran, että mulla oli kanssa joskus palan tunnetta....Hullunahan ne lääkärit mua piti, mutta kilpirauhasista löytyi kystia, jotka aiheuttivat tunteen, ohutneulanäyteetkin otettiin, mutta olivat onneksi nestetäytteisiä rakkuloita eli...
  11. H

    Jännitysniska...

    Laitanpa tähän vastausta Elinalle. Mulle on neurologi tehnyt monta kertaa testit, niitä kutsutaan kliinisiksi testeiksi ja niissä ei ole koskaan ollut mitään poikkeevaa. Kävin monta kertaa nrg:lla eikä ollut mitään syitä MS- tautiin, mutta ite tajusin vaatia MRI:n ja selkäydinpunktion. MRI:ssä...
  12. H

    Jännitysniska...

    Seurailen kanssa mielenkiinnolla teidän juttuja miten pääsette oireistanne eroon ja onko oireet ainoastaan vaan jännitysniskasta, huimia oireita yksi niska voi aiheuttaa....Magneettikuvaus on kauheen ahistava toimenpide, mutta hyvä kun kuvasivat sinut Leppis, kuvasko ne vain pään vai niskan ja...
  13. H

    Jännitysniska...

    On se kumma noiden lääkärien kanssa ,että ne ei laita tutkimuksiin. Kyllä vanhat ihmiset laitetaan, mutta ei nuoria työkykyisiä ihmisiä. Tiedän semmosenkin tapauksen, kun yhellä mummulla oli päänsärkyä, ikää mummulla vähän vajaa 90 niin pääsi heti magneettikuvaukseen...Ei sieltä mitään erikoista...
  14. H

    Jännitysniska...

    Puhu vaan sille reumatologille jospa vaikka suostuisi pyyntöösi. Mäkin olen käynyt tuommoisella, kun epäiltiin ekaksi fibromyalgiaa.On sillä Varjuksellakin MS.Millainen polvivaiva sulla on? Mulla on ollu jo aika lapsesta asti huono polvi, se muljahtaa aina välillä, siinä on kulumaa ja kaikkee...
  15. H

    Jännitysniska...

    En muista enää kaikee, mutta maha mulla ensin sekos, laihduin ja maha oli kippee, tähystettiin molemmista päistä ja todettiin ärtynyt paksusuoli, sitten tuli musta piste silmään, eikä kukaan tiennyt mikä se oli, se häipyi sit ajallaa pois, sitten alkoi päänsärky, joka oli ihan kauheeta.Välillä...
  16. H

    Jännitysniska...

    Eksyin tänne sivuille ja mun on ihan pakko kirjoittaa muutama sana. Itelläni on jo 9-vuotias lapsi ja kun sen sain niin alkoi hyvin pitkälle samanlaisia oireita oleen kun teillä.Raskaushan puhkaisee jos mitäkin vaivoja hyvin usein.Juoksin lääkärissä kertaa monta ja aina vaan niska oli jumissa...

Yhteistyössä