Hakutulokset

  1. T

    Facebook ryhmä perustettu

    Hei ! facebook ryhmä perustettu kaikille jotka saavat pienokaisen helmikuussa 2011. Ryhmä löytyy kun kirjoitat hakukenttään: vauvat- helmikuu 2011. !! Käykää liittymässä ja kirjoitellaan !
  2. T

    helmikuun Hehkeät 2011, elokuu

    Ilmoittautuisin myös keskusteluihin mukaan :) nyt rv 11+3, la 25.2, toinen raskaus :) eilen kävin yksityisellä ultrassa tarkistamass että kohdussa vain yksi vauva kun edellinen raskaus mulla oli kaksosraskaus, tytöt syntyi 08/2008 :) nyt tosiaan yksi vesseli masussa :)
  3. T

    yöhikoilu

    Hei. Minua myös hiottanut sektion jälkeen. Kaksoset ovat nyt kolme kuukautisia. Onko tuohon hikoiluun/hormoni "häikkään" mitään hoitoa olemassa?? Tuo hikoilu on alkanut jo ahdistaa. Täytyy jopa joskus öisin vaihtaa lakanat!!Hikoilu myös muuttuu öisin usein kylmähieksi jos peiton ottaa päältä...
  4. T

    Laitetaanko uusi pino kaikille raskaana oleville kaksosten odottajille :)

    Heipsis!!Ilmoittaudun mukaan tänne tuplaodottajiin =) LA 26.2.2008 tod.näk identtiset tulossa. Identtisyys kuitenkin epävarmaa sillä eivät ole varmoja onko kyse yhdestä istukasta vai kahdesta yhteen kasvaneesta. Omissa vesipusseissa ovat. Olen nyt rv 30+1 ja on alkanut jo pari viikkoa sitten...
  5. T

    ** Helmikuun Helmet** joulukuu

    Ilmoittaudun myös helmikuun helmiin. LA 26.2.2008, tuplat tulossa=)=)
  6. T

    Kaksosraskaus - missä vaiheessa maha alkoi kasvamaan?

    noin rv 18 tai 20 paikkeilla alkoi maha hieman näkymään
  7. T

    kasosraskaus ja kiinnittymiskivut

    Heipsis. Meikäläinen ei muista että olisi ollut kiinnittymiskipua, mutta kohdun kasvukivut olivatkin sitten melko huimat noin rv 7 - 22, eli aika pitkään. Pisteli, viilteli, jomotti yms. Vatsa alkoi näkymään varovasti vasta noin rv 20 ja onkin sen jälkeen kasvanut huimaa vauhtia. Pahoinvointia...

Yhteistyössä