Hakutulokset

1. N

Vilja-testi

Onkos kellään kokemuksia Vilja-raskaustesteistä? Onko tullut viivanpaikkoja tai haamuja, joiden väriä ei pysty tulkitseen? Sain itse kahteen Viljaan haamuviivan, aika selkeän, mutta on niin haalea, ettei pysty sanoon, onko punertava?! Olen vähän hämilläni ja auttaisi, jos joku kertoisi vähän...
  2. N

Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

No joo.. Tää on nyt taas niin omaa napaa, mutta auttakaa tai kertokaa kokemuksia!!! Olen pulassa.. Eli nyt on kp 35/20-28 ja olen nyt tehnyt eilen illalla ja tänä aamuna vilja raskaustestit. Että osaa olla vittumaisia ihan suorastaan, en ikinä osta enää. Yritin laittaa kuvaakin, mutten...
  3. N

Tänään pitäisi olla postilaatikossa odottamassa pari raskaustestiä kunhan töistä kotiudun. Kai sitä pitää taas testata, kun ei ole vielä tullut täti kylään. Jos mennään ihan yksityiskohtiin, niin nännit oli normaalilla tavalla kipeet niinkuin aina ennen menkkoja, mutta nyt kipu on hävinnyt...
  4. N

Testailinpa Clearbuen testillä ja negahan se oli. Mutta eipä ole tätikään vielä tullut kylään. Olin kyllä havaitsevinani myöhäisen ovulaation kp18-19 lämmön vaihteluineen kaikkineen, joten en heitä vielä pyyhettä kehään. Toinen asia, mikä tässä häiritsee on se, että mulla on lämmöt 36,8 ollut...
  5. N

En ole tosiaan vielä päässyt testaamaan, kun yritän itseäni vähän toppuutella. Mulla on nimittäin vain yksi testi ja vasta tiistaina pääsen seuraavan kerran ihmisten ilmoille ja apteekkiin.. Tänään aamulla piti testata, mutta unenpöppörössä unohdin koko asian ja meni hyvät aamupissat hukkaan...
  6. N

Ihanaa, että tältäkin palstalta lähtee joku aina plussanneisiin!! Kyllä me kaikki vielä päästään, mutta superonnittelu tosiaan meidän prinsessalle!! Täällä on kp 30/20-28 ja nännit on perkuleen arat, mutta niin oli ennen viimeisiä menkkojakin.. Valkovuoto on vähän kellertävää ollut jo...
  7. N

kummallinen tulos - auttakaa!

Mäkin tein Clearbluen tuplapakkauksen kaksi testiä ja mulle tuli sama juttu. Ensimmäisessä tuloksessa ihmettelin noita pilkkuja ja tein sitten toisen seuraavana aamuna. Siihenkin tuli muutama hassu pilkku. Luulen, että ne on jotain roiskeita siitä viivasta, joka on vaakatasossa. Mullakaan...
  8. N

Lauantai 5.1.08 Santtulii.................kp 121/28....................yk1 Zande....................kp 121/30...................yk 1 Elppu.....................kp 62/30.....................yk 6 Sarah85.................kp 39/28-36.................yk 17 rina82....................kp...
  9. N

Eli ei ole tullut vielä täti kylään. Tämä alkaa jo näyttää positiiviselta siinä mielessä, että kohta voi jo puhua normaalimittaisesta kierrosta (nyt kp23), jos vielä muutama päivä kuluu. Minulla kun on ollut vähän turhan lyhyitä kiertoja nyt muutama. Olen lukenut nyt myös paljon ovisjuttuja...
  10. N

Uusi pino.Esikoista yrittäviä

En usko, että asennolla on väliä. Luin 1900-luvun vaihteen lääketieteestä kertovan kirjan ja siinä oli ohjeena tyynyn pitäminen pyllyn alla hommaillessa ja rauhassa makoilu samaisen tyynyn päällä sitten, kun tavara on sisässä ;) Eli kai sperma sitten valuisi paremmin perille asti, mutta eiköhän...
  11. N

Se on kyllä hauska juttu, miten pää ja elimistö reagoi tähän vauvakuumeeseen. Aina kun ovulaatio on tapahtunut tai uskoo sen tapahtuneen, alkaa jännittämään niin, että välillä oikein oksettaa jännityksestä. Ja senhän sitten sekoittaa heti raskausoireisiin :laugh: Ainakin minulla on nyt...
  12. N

[b]Selvennystä vailla [/b](Varoitus:hieman ällöttävää kuvailua:) )

Kirjoituksestasi ei käynyt ilmi, oletko lopettanut jokunen aika e-pillerit. Jos olet, niin kaikenlaiset kummalliset vuodot voivat vaivat, kunnes elimistö on luonnollisessa tilassa. Mutta mahdollista on myös, että kyseessä on ovulaatiovuoto. Joskus ovulaation tapahtuessa voi tulla rusehtavaa...
  13. N

Minulla on koira =) Kyllähän varmasti alkuun on vähän totuttelemista koiran ja vauvan kanssa arjessa pärjäämiseen. Mutta pääsääntöisesti tuttavilla on mennyt ihan hienosti. Yhdessä tapauksessa koira lopetettiin, kun ei sopeutunut eloon vauvan kanssa. Koirakirjoista ja muista lähteistä olen...
  14. N

ja uusi vuosi meni aika rauhallisissa merkeissä. Jotenkin alitajuisesti on tullut tuota alkoholinkäyttöä vähennettyä ja tupakanpolttokaan ei houkuttele. En nyt muutenkaan paljon polttele, mutta aina alkoholin kanssa palaa. Täällä alkaa hieman jo näyttämään, että menkat olisi kohta tulossa...
  15. N

Kysymys Fertesteistä

Eli onko Fertest-ovulaatiotestejä myynnissä Prismoissa? Millä osastolla niitä mahtaisi olla, kun ei viitsi mennä välttämättä kysymään myyjältä :snotty: Moni on suositellut kyseisiä ja ajattelinpa kokeilla, kun Mammaksin testit on vähän epäselviä (ainakin minulla).
  16. N

E-pillereitä käyttäneet...

Minäkin vielä vähän peesaan edellä esitettyä. On harmillista, ettei mistään oikein saa kunnon tietoa hormonaalisen ehkäisyn lopettamista seuraavista oireista. Jossain lääkäripalstalla oli kysymys ja vastauksena lääkäri sanoi, että oireet saattavast muistuttaa raskauden alkamisessakin esiintyviä...
  17. N

Olenko yksin tälläinen? (Pelkoa ja kuumeilua)

Itselläni ei ole ihan noin pahoja pelkotiloja, koska yritän tietoisesti välttää ajattelemasta liikaa asiaa. Elämässähän voin niin moni asia heittää häränpyllyä, ettei etukäteen kannata murehtia. Minun mottoni on "Perse edellä ruusupuskaan!". Joillain tuosta pelosta voi tulla tietenkin aika...
  18. N

Osallistuisin tuohon pillerikeskusteluun sen verran, että minua lohdutti suunnattomasti netistä löytämäni käyrä (taisi olla perhesuunnittelun sivut), jossa on tilastotietoa siitä, kuinka kauan menee raskautumiseen hormonaalisen pilleriehkäisyn lopettamisen jälkeen. Pillereitten lopetuksesta...
  19. N

Ihania joulu-unelmia kaikille ja paljon plussia pakettiin tietenkin!! Ihana runo Nibbler!!! Tiedustelisin seuraavaa teiltä kaikilta kuumeilijoilta, että miten suhtaudutte alkoholin nauttimiseen näin kuumeilijoina? Olen itse ajatellut paljon asiaa, kun eihän sitä koskaan tiedä, milloin on...
  20. N

Jos huimaus johtuu hemoglobiinin alhaisuudesta ja raudan puutteesta, niin helppo konsti parantaa oloa löytyy ihan vihannesosastolta. Itse ostan tuoreita pinaatinlehtiä ja silppuan niitä salaatteihin tai laitan leivän päälle. Monella rautatabletit eivät välttämättä imeydy kunnolla ja usein juuri...

Yhteistyössä