Hakutulokset

  1. äippä minäkin

    ÄKKIÄ VASTAUKSIA! Voiko pojalla tulla pippeliin hiivatulehdus?

    Meidän 2v8kk vanha valittelee että pippeliä nipistää. Tutkin äsken ja esinahan alla oli sellasta valkoista möhnää vähän... Putsasin ja laitoin Canesten-voidetta. Tokihan soitan huomena terkkaan, mutta ajattelin täältäkin kysyä josko jollakulla ois tietoa...
  2. äippä minäkin

    Millaiset vaatteet pikkujouluihin?

    Hotellin ravintolassa järjestettävät kemut. Ajattelin itselleni mustia suoria housuja ja jotain tummanpunaista nättiä paitaa. Miehelle puvun mustat housut mutta mikä yläosaksi? Hän ei koko pukua halua laittaa kun ovat kuitenkin sellaiset vapaamuotoisemmat juhlat. Olisiko tummanpunainen...
  3. äippä minäkin

    Taas jankutan pojan syömättömyydestä....

    Ei ole tänään syönyt MITÄÄN! Eikä juonut.. Kirjoitin jo aikaisemmin siitä josko tämä liittyisi päivähoidon hankaluuteen... Mutta kun ei syö kotonakaan! Olen tänään itkenyt ja ehdottanut vaikka ja mitä vaan ei... Voiko olla enää pelkkää uhmaa?
  4. äippä minäkin

    Kohta pettää hermot lapsen syömättömyyden kanssa...

    Kuukauden on kulkenut hoidossa, eikä kertaakaan siellä ole syönyt tai juonut. Nyt alkaa sama kummitella kotonakin! Tahtoo ruokaa mutta kun lautanen nenän edessä, pukkaa pois ja huutaa "en minä halua!". Tätä kotisyömättömyyttä kestänyt vasta muutaman päivän, mutta minulla jo hermot ihan...
  5. äippä minäkin

    Sekavia tunteita....sain töitä..

    Miusta tulleeki kaupan kassatäti! :D Ainoa empimisen aihe on, kun miehellä niin epäsäännölliset työajat (ajaa rekkaa) että suurimmalta osin lasten päivähoito minun huolehdittavana. Elikkäs iltavuorossa työpäivät kestävät 21.15 asti... Sanokkaa immet umpilammet, tulenko pärjäämään? Raha...
  6. äippä minäkin

    pakko kysyä.. ;)

    Huomenta! :) Eli kuinkas moni täällä olevista on tutustunut tai katselee yksin tai miehensä kans livechattia? :)
  7. äippä minäkin

    Yöitkut 5-vuotiaalla!!

    Onko muita joiden 5-vuotias itkee öisin? Meillä melkeempä joka öistä, itkee suoraa huutoa eikä tunnu tajuavan mistään mitään! Ei herää vaikka laitttaisi valot ja heiluttelisi. Jos kannan vessaan niin laskee housunsa ja alkaa pissalle siihen kohtaan missä sattuu seisomaan (poika). Tästä syystä...
  8. äippä minäkin

    Kurkunpääntulehdus..

    Muita joiden lapsi sen useemman kerran sairastanu? Meillä vuosikkaalla menollaan toinen kerta, puol vuotiaana oli eka. Kamala tauti vaikkei niin vakava ookkaan. Miksiköhän lie pienten poikien vitsaus erityisesti? Onko vinkkejä pienen olon helpottamiseksi? Viileys ja pystyasento ainaki, muita...
  9. äippä minäkin

    Ekaa kertaa tällä puolella...

    Niin kävi että klo 2.15 meänki nuoremman mittariin napsahti tänään ensimmäinen vuosi täyteen ja siirrymme tälle puolelle pohtimaan pienen elämän iloja ja suruja..
  10. äippä minäkin

    Mies patistaa töihin..

    Sovimme miehen kanssa tämän pikkukakkosen synnyttyä, että jään kotihoidontuelle ainakin siiheksi kun poika täyttää vuoden. Hänpä onkin muuttanut mielensä, eikä pidä minkään arvoisena minun "työtäni" kotona lasten kanssa. Jokainen äitihän tietää millaista työtä se on.. Miehen mielestä olen...
  11. äippä minäkin

    Kannattasikko nelivuotiaalle vielä ostaa..

    ...uusi välikausihaalari tälle syksyä? Näyttää, ettei ilmat ala jähtymään ollenkaan, mutta kuinka ison osaa ostaa, että se mahtuu vielä edes keväällä? Olipa taas turhanlainen alotus, mutta kun rahanreikää on muutakin, niin tarkasti pitää miettiä mihin sijottaa. :(
  12. äippä minäkin

    Mies huoleton raha-asioissa?

    Onko muilla samaa? Oli surullinen yllätys rueta maksamaan pienestä vanhempainrahasta muutamaa laskua, kun hoksasin että sata euroa rahasta oli jo mennyt miehen tilinylitykseen!Oli siis pankkikortilla maksanut tilin miinukselle satasen verran ja kun siirsin rahani hänen tililleen että voin...
  13. äippä minäkin

    banaanikärpäset

    Onko kellään muulla riesana? Olen myrkyttänyt ja siivonnut ja kironnut, mutta aina niitä jostakin tulee vaan!! Miten ne saa pois? Koti tuntuu niin likaselta, vaikka ei asian pitäisi niin olla.Että pitikin mennä ostamaan ne banskut... :'(

Yhteistyössä