Hakutulokset

1. S

Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Sen verran oli pakko piipahtaa takaisin tähän pinoon, kun luin tuon ilouutisen! Tosi upea juttu, olen niin onnellinen puolestasi KÖ! Ihanaa!!! Olen lueskellut tätä pinoa jälleen, mutta en ole niin pitkälle vielä päässyt, että olisin mitään kirjoitellut. Kuten Kvartti minulle silloin...
  2. S

MOI! Kiitos KÖ kun poistit mut plussauslistalta. Turha siellä on tosiaan enää roikkua, tulee vaan paha mieli... Kohta pääsen keskenmenon jälkeiseen lopputarkastukseen, ja toivotaan että kaavinta on onnistunut. Suurimman surun yli ollaan jo päästy, tosin iltaisin mielipaha ajoittain vielä...
  3. S

Hei kaikki! Tulin kertomaan teille ikävät uutiseni. rv 11+6 kärsin todella kivuliaan keskenmenon. Sikiö oli ilmeisesti kuollut jo hiukan aiemmin, mutta kehoni tajusi asian vasta muutamaa viikkoa myöhemmin. Ensimmäinen ultra olisi ollut eilen. Kaavinnan jälkeinen lopputarkastus on muutaman...
  4. S

Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

Tulinpa poikkeamaan ja Novellea SUURESTI ONNITTELEMAAN!!! IHANAA!!! :heart: t. Susanna (rv7+4 eikä vieläkään mainittavia raskausoireita)
  5. S

Kiitos Sitrus79 (ja muut kans) onnitteluista. Unico: Soitin neuvolaan terveydenhoitajan kehoituksesta kun edellisistä menkoista laskettuna oli rv 5+4, eli oikeastaan aika aikaisessa vaiheessa. Ja kun noista lämmöistä kysyit, niin mulla mittaus toimi, vaikka tein sen illalla enkä aamulla...
  6. S

Moikka! Poikkesin lukemaan teidän kuulumisianne. Voi KÖ, niin surullista... Halaus sulle, onneksi kirjoitustesi perusteella alat jo voimaan paremmin. :hug: Onnittelut teille kaikille plussaneille. Tuntuu niin pahalta kertoa itsestään, kun KÖ on kokenut tollaisen juuri, mutta mulla on...
  7. S

UP UP UP UP UP UP! Testi tosiaan aamupissasta tehty, ja kyllä se nyt on uskottava, että raskaana ollaan!!! Selkeä viiva pärähti testiin. Kiitos teille kaikille tuesta, tsemppauksesta ja yhteisestä jännäämisestä! Olette huippuja! :hug: :hug: :hug: :hug:
  8. S

viikkoa 2 odotavat

Testi aamupissasta tehty, ja kyllä se nyt on uskottava, että raskaana ollaan!!! Selkeä viiva pärähti testiin. Viikko 2 on jo loppumaisillaan, mutta tulehan amalia81 silti kertomaan tilanteesi. Ja samoin te kaikki muutkin, joilla tällä kertaa ei tärpännyt. :heart: Plussaonnea teille...
  9. S

viikkoa 2 odotavat

tinne = tonne (viitaten edelliseen viestiini...) :laugh: :laugh: :laugh:
  10. S

viikkoa 2 odotavat

Nauruprinsessa: Mä olen nyt tehny noi testit Mammaksin herkillä liuskatesteillä. Niissä ei ole koskaan aiemmilla kierroilla mulla näkynyt mitään, joten sillä uskallan tähän luottaa jo aika vahvasti. Kävin hakemassa tänään apteekista kumminkin vielä testin, jotta saan kokeiltua parilla eri...
  11. S

Tein tänään aamulla testin, mutta en millään jaksanut alkaa testailemaan heti ekasta aamupissasta, kun se oli niin aikaisin aamulla. Menin jatkamaan uniani, ja sitten kun heräsin uusiksi hiukan virkeämpänä, niin tein testin. Ja viivoja siinä on kyllä edelleenkin kaksin kappalein. Tosin se...
  12. S

viikkoa 2 odotavat

Tein tänään aamulla testin, mutta en millään jaksanut alkaa testailemaan heti ekasta aamupissasta, kun se oli niin aikaisin aamulla. Menin jatkamaan uniani, ja sitten kun heräsin uusiksi hiukan virkeämpänä, niin tein testin. Ja viivoja siinä on kyllä edelleenkin kaksin kappalein. Tosin se...
  13. S

Kvart Över: Joo, mä kanssa aloin miettimään, kun se aivan pieni tuhru (siis vähän näkyi paperissa) oli todellakin niin pientä, että kyseessä olis ollu kiinnitymisvuotoa. Se onkin sitten vissiin aika yleistäkin, kun aika monessa paikassa siitä olen kuullut/lukenut. En mä kyllä malta olla...
  14. S

viikkoa 2 odotavat

Kiitoksia teille kaikille jo nyt onnitteluista! :heart: Teen aamulla uuden testin, ja toivon, että viiva vahvistuu. Alan kyllä itsekin jo uskomaan, että kyllä mä raskaana taidan olla. Mutta se viiva joka tapauksessa oli hiukan haaleampi kuin kontrolliviiva. Lupaan täällä kuitenkin...
  15. S

Kiitos teille kaikille siitä muurin pystyssä pitämisestä!!! :heart: (jatkakaa kuitenkin vielä, kun varmaahan mikään ei vielä ole) Teen uuden testin heti aamulla, ja toivottavasti viiva on todella vahva tai edes vahvempi kuin tänään. Niin ja MemmuLiina tervetuloa ja kiitokset jo...
  16. S

viikkoa 2 odotavat

Nauruprinsessa: ONNEA!!! IHANAA!!! :heart: murukisu: :hug:
  17. S

viikkoa 2 odotavat

Kp 30/25-31... Tein äsken testin, kun en malttanut odottaa... Siinä on helvetti soikoon kaksi viivaa. Kontrolliviiva on kyllä melko paljon tummempi, mutta tää on ainakin oikea haamu!!! Mies ei ole tullut vielä töistä, ja mun kädet tärisee!!! Voiks tää olla totta? Voi elämän kevät. Mua oikein...
  18. S

Kp 30/25-31... Tein äsken testin, kun en malttanut odottaa... Siinä on helvetti soikoon kaksi viivaa. Kontrolliviiva on kyllä melko paljon tummempi, mutta tää on ainakin oikea haamu!!! Mies ei ole tullut vielä töistä, ja mun kädet tärisee!!! Voiks tää olla totta? Voi elämän kevät. Mua oikein...
  19. S

Mullakin näkyy olevan listalla yksi kp liian vähän, tänään menossa kp 29. Näkyy muidenkin kohdalla olevan virheitä. Koitan päivittää kaikki. Haukkukaa sitten, jos tulee vaan lisää virheitä: Torstai 10.1.2008 Janis...................30 Hammy...............28 Kiki80..................27...
  20. S

viikkoa 2 odotavat

Moikka! Tänään siis kp28/25-31 meneillään, ei ole vielä täti poikennut tänne... Nauruprinsessa: jos se oli edes miniminiminihaamu, niin kyllä se siitä vielä vahvistuu. Mehän ei tässä pinossa muuta hyväksytä, vai mitä? murukisu: toi kuulostaa ihan lupaavalta kumminkin, peukkuja sulle...

Yhteistyössä