Hakutulokset

1. E

Orgalutran ja Pregnyl samana päivänä?

Oletin siis tuossa edeltävässä viestissä, että Orgalutran on otettu yhtä aikaa Gonalian tai vast. kanssa. Oleellista on kai Orgalutran ja Pregnylin pistosväli, eli jos Orgalutran on aamulla tai kuitenkin ennen iltaa, niin silloin kai menettely on kuten sinulle on määrätty. Sinä on jokin 30...
  2. E

Orgalutran ja Pregnyl samana päivänä?

Oletko ottanut Gonalin/Menopurin/Puregonin aamusella tai siis reippaasti ennen iltaa? Jos olet, niin se selittäisi lääkärisi määräyksen. Jos taas ko. pistokset ovat illalla, niin silloin Orgalutran on Pregnyliä edeltävänä päivänä, eli ihan niikuin Finttu viestissään kertoili.
  3. E

YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

Olen sivusta lukenut tätä(kin) ketjua, ja haluaisin Sinittärelle kommentoida noita mieltäa skarruttavia vasta-aineita. Eli vasta-aineisiin ei tosiaan mitään paranuskeinoa ole, mutta niitä vastaan voi ainakin vähän taistella. Jenkeissa niitä on tutkittu enemmän kuin meillä ja siellä joskus...
  4. E

Ylimääräisiä clomeja tai lugeja?

Voi ei, epistä! :hug: Mutta kyllä se elämä teidät vielä onnella yllättää, jaksa vaan luottaa! Lämpimin ajatuksin, elsakerttu
  5. E

Hei Raitapaitainen, Kiitos viestistä ja tuesta. Olen seurannut sinun(kin) vaiheitasi, mutta oma pääni ei enää kestä aktiivista palstailua. Nyt jännitän entistä enemmän puolestasi, ja toivon sinulle onnea! Kun kävin rankempia hoitoja läpi ja lopulta onnistuin (tosin päättyivät onnettomasti...
  6. E

Vielä viimeinen epätoivoinen yritys nelikymppisellä edessä, vaikka luulin sen olleen jo vuosi sitten... Olisko kellään jäänyt kaappiin ylimääräisiä clomeja tai lugeja? Olen hoidoissa Väestöliitossa (clomit+menopur+pregnyl+luget), ja siis ihan lääkärin kontrollissa. Jos edes hitusen verran...

Yhteistyössä