Hakutulokset

  1. Cara-

    uimarenkaasta..

    Tietääkö joku mistä saa niitä sellaisia uimarenkaita joissa on jalanreiät pienille lapsille? Oon katellut cittarista ja prismasta, mutta kummaskaan ei ole ollut :/
  2. Cara-

    Kantoliina-apua

    Suositelkaa jotain hyvää kantoliina (ihan vain kotikäyttöön) 1,3 kk:n ikäselle sylitaaperolle :) tuo kirppu painaa kuitenkin vain vajaa 9 kg..
  3. Cara-

    Huonepeliä?

    Pelaiskos joku mun kanssa huonepeliä? vaikka tätä? http://mac.rash.jp/games/dasyutu/30/index.html
  4. Cara-

    TURKILMAS!!

    Tänään sain palkkakuitin niistä rahoista ja täytyy sanoa et on OIKEESTI hyvä mieli :D Joulu on nyt pelastettu ja pitkälle seuraava vuosikin!! Kiitos sulle vielä kun vinkkasit :flower:
  5. Cara-

    Mitä leipoisin?

    Ideoita otetaan vastaan.. Kotoa löytyy perustarvikkeet. En jaksa lähteä kauppaan joten jotain perusjuttua vaan, mutta kun oma pää ei toimi :(
  6. Cara-

    Sairaalan syke

    Minkä ikäinen tuo äskeinen vauva olikaan? Mulla meni ihan ohi kun olin laittamassa tuttia suuhun tytölle.. Mietin vain kun oli jo aika ison näköinen, mutta silti kannatteli huonosti päätään.. Raukka oli kyllä todella räkäinen :(
  7. Cara-

    City Jet-rattaat

    Onko Emmaljunga lopettanut niiden valmistuksen? En ainakaan löytänyt niitä tuolta Emmaljungan sivuilta.. Mun mielestä noi uudet Nitro city-rattaat näyttää ihan rullatuolilta!!
  8. Cara-

    Nytkypylly!!

    Sun kansios on täynnä!! :attn:
  9. Cara-

    ***Marrasvauvojen pk-seudun treffit***

    Oiskos jo vaikka ens viikolla mahdollisuus treffata? Jos tää liikkeellä oleva flunssa-aalto ei kaikkia petiin kaada :snotty: ilmoitelkaa mitkä päivät teille sopii.. Meille käy ens viikolla kaikki päivät:) Ja puhuin DjMussukan kanssa, et olis varmaan helppoo treffata vaikka siinä Sanomatalon...

Yhteistyössä