Hakutulokset

  1. S

    4-v tytön pukemisen vaikeus

    Tuttua touhua täälläkin neiti 3 1/2v.osaa pukea mutta osaa myös tehdä asiat vaikeiksi.pitää vaan tosiaan olla hyvät hermot se vaan kestää aikansa.
  2. S

    Alkoholismia..

    Täällä kans samassa tilanteessa monesti olen miettinyt että hankin tytön kanssa oman asunnon ja laitan ero paperit vireille ,mutta kuitenkin aina ajattelen että jos kuitenkin muuttuu niin kun on monesti anteeksi pyytänyt ja vannonut lopettavansa . Miehen juominen mennyt iahn mahdottomaksi teloo...
  3. S

    G: Oletko koskaan harkinnut eroavasi miehestäsi?

    Minulla kans on käynyt mielessä nyt muutamankin kerran . Meillä kans ainaista piikittelyä ja syyttelyjä,Mikään ei ole muka koskaan hyvä.Ero vaan tuntuu kans niin hurjalta.Aina ei oikein tiedä mitä tehdä.Työstä kun tulee ei sais koskaan olla väsynyt ja sen semmoista Onko muilla kans...
  4. S

    Alkoholin käytön rajat miehellä?

    On kans täällä tuttua toi miehen alkoholin käyttö ja kun ottaa pari liikaa niin ei enää sitä juomista pidätä mitään välillä mies lähtee aamu yöstä ja voi olla pari päivääkin pois yhden "muka" hyvän kaverin luona. Puhuttu ollaan yritetty ja aina saan kuulla lupauksia että se loppuu sen päivän...
  5. S

    EIKÖ TÄÄLLÄ OLE KETÄÄN VM.76?

    Moi! Lokakuu-76
  6. S

    :)

    Moi! Sama täällä mua ainakin ottaa välillä päähän kun mies on päivisin kotona tuntuu että omista hommista ei tule mitään .Mies ollut jo pitkään sairaslomalla. Nukkuu kans välillä pitkään ja sitte tuntuu et valitusta piisaa . Saa nähdä miten sit käy kun ite oon lähdössä töihin.
  7. S

    -03 synnyttäneet!?

    Meillä on syntynyt tyttö 12,08.03 Mullekin voi laittaa meiliä.
  8. S

    Alkoholi

    Niin olen minäkin ollut aika sinisilmäinen vannottu mullekin kaikenlaista ja minä tyhmä niihin uskon ja luulen että kaikki tosiaan muuttuu.Useasti olen miettinyt lähteväni. Sit sitä ajattelee et jos nyt lähden niin syytän myöhemmin itteäni jos mies itttelleen jotain tekee,ei taida enää toista...
  9. S

    Alkoholi

    Moi! Onko täällä ketään joka olisi samanlaisessa elämän tilanteessa kuin minä ottaako miehestä eron vai ei???!!! Tuntuu että rupeaa olemaan päivittäistä tuo miehen alkoholin käyttö. Viikon lopun lähestyessä pelkää jo että taasko se ryyppääminen alkaa. eniten sitä pelkää lapsen puolesta että hän...
  10. S

    Oma nimesi?

    Niina Marita
  11. S

    Miehesi nimi?

    Pauli Juhani
  12. S

    Oma nimesi?

    Niina Marita
  13. S

    76

    Minä kans 76 syntynyt lokakuussa
  14. S

    ensimmäinen gallupini..

    Naimisissa ollaan ikä mulla 28v
  15. S

    lapselle hoitopaikkaa!?

    Onko ketään yksityistä hoitajaa? Olen lähdössä kesäkuussa töihin tyttö on vielä vailla hoitopaikkaa. Meinattiin viedä lapsi yksityiselle hoitajalle .Onko kellään tietoa tai tiedättekö jotakin hoitajaa jolle mahtuisi vielä hoitoon ?Ol+etteko olleet samassa tilanteessa
  16. S

    Ystäviä Turusta tai lähiseudulta

    Moikka!Täällä olis kans vuosimallia 76 , josta sais kivan kaverin .Mulla on yksi tyttö 03 Asustellaan Salossa,mutta eihän tästä ole matka eikä mikään Turkuun
  17. S

    2003 syntyneiden pino

    Tyttö 12.8.2003 paino 3740g 51cm päänymp.36,5cm
  18. S

    paikkakunta gallup

    Salosta ollaan..Onko muita?
  19. S

    1976 mammoja huhuu

    HEIPÄ HEI mINÄ KANS VUOSIMALLIA 76

Yhteistyössä