Hakutulokset

  1. sadenarkomaani

    Kaloreista

    Mä kun oon luullu,et laihduttaessa sais vetää vihanneksia, hedelmiä tms. niin paljo ku jaksaa. Nekin lasketaan kaloreita laskettaessa. Miksi?
  2. sadenarkomaani

    huumaava tuoksu

    Törmäsin viikonloppuna mieheen, joka oli tosi urpo ainakin kun oli kännissä. Siedin sitä siksi, että se TUOKSUI niin ihanalle! :p Miksi pitikin olla tollasella jotain niin hyvää tuoksua? Siis eipä mitään muuta ollu kun tanssittiin vaa B) Sanokaa nyt miten unohdan sen tuoksun?
  3. sadenarkomaani

    Lapsen rajua retuutusta

    Näin kaupan pihasta alkavan hurjan episodin päivällä. Nousin autosta ja jostain kuului lapsen kovaa itkua. Sitten näin isän rattaiden kanssa ja n. 2-3 v. pojan joka huusi ja yritti jotenkin tavoitella rattaiden työntöaisaa. Sitten alkoikin kauhea toiminta, ensin mies karjui jotain että useat...
  4. sadenarkomaani

    Puuhella

    Keneltä löytyy? :wave: Kuvia kaipailisin, jos saisi vaikka remppaan ideoita! Meillä on vanha, eikä aiota heti tuota purkaa poiskaan.
  5. sadenarkomaani

    Visulahti

    Onko hyviä yöpymispaikkoja Mikkelin ympäristössä? Entä onko 1-vuotiaalle mitään kivaa Visulahdessa? Tai sitten ajateltiin Punkaharjua ja Kesämaata. Suositelkaa!
  6. sadenarkomaani

    Onko kukaan...

    Kattonut Äkkiä Anttolassa-sarjaa telkusta v.-99? Miestäni nääs kiinnostaa B)
  7. sadenarkomaani

    Ärripurri!!!!!!!! (Valivali)

    Mua sit niin ottaa välillä päähän tää huusholli! Tyttö konttaa kissankarvoissa, vaikka imuroin ainaki kerran päiväs pahimmat paikat. Sit kaivelen suusta milloin mitäkin pskaa, äsken uretaania kun täällä yritetään remontoidakin :headwall: Eläimet pois ja muutto takasin rivariin vai tuleekohan...
  8. sadenarkomaani

    Maitotuotteiden aloitus

    Miten ootte immeiset aloitellu vauvoilla maitotuotteita? Siiis ikää kyselen, kun maitoahan saa antaa 1-v ylöspäin nykyään, mut saako hapanmaitotuotteita aloitella jo vaikka 10-11 kk?? Siis niiku esim.raejuustoa, viiliä tai piimää?
  9. sadenarkomaani

    Ihkut vaunut

    Näin Cittarissa tänään äidin joka työnteli Brion tummanruskeita uusia vaunuja, joissa kuomuun kiinnitetty ihanan keväisen näköiset kukkaset :heart: Tuli keväinen olo itsellekin! Kukkia oli kaksi ja muistaakseni oranssi ja vihreä, näyttivät huovutetuilta kauempaa. Siis muutenhan vierastan...
  10. sadenarkomaani

    vauvalle aurinkolasit

    Niin tytölle pitäisi alkaa katteleen niitä. Kellä on käytössä Baby Banzit tai vastaavat? Semmoiset ajattelin ostaa. Pysyvät ainakin päässä, jos eivät sitten mistään paina.
  11. sadenarkomaani

    Tällänen galluppi

    Mitä teillä soi, kun miehenne soittaa? Mulla on soittoäänenä Yölinnun haavoittumaton kun ukkokulta soittaa :heart:
  12. sadenarkomaani

    Nopea vastaus

    Paljonko maksaa uusi vauvasetti tripp trappiin? Siis turvakaari.
  13. sadenarkomaani

    Tein sitten

    Kunnon mössöä! Kanansuikaleita parilakasviksia ja vielä nuudeleita sekasin, eiköhän nälkä lähde :p Ukko-kulta mahataudissa saan itse syödä, mut ahneellahan on ... :kieh: loppu!

Yhteistyössä