Hakutulokset

1. Z

Kaikki joiden lapsilla on uniongelmia: päivällä tai yöllä

Emmä vaan tiedä =) No ei, oon jostain lukenu (olikohan tästä myös tossa Elizabeth Pantleyn kirjassakin) että poikani ikäinen tarvitsisi 3t päikkärit. Ja sitten jos unta tarvitaan n. 4-6h/pv ja kirjan mukaan 2-3h olisi noin maksimiaika päiväunille, niin olen päätynyt tähän 3n päiväunien...
  2. Z

Meillä oli ihan sama homma!! Uskon että kun saat yöt toimimaan alkaa päikkäritkin toimia. Tsemppiä vaan! Aikaisemmin muuten kun kirjoitin tosta PPO:sta niin sitä en harrastanu aluks päiväunien aikana, sillä mun mielestä oli vaan tärkeempää saada poika unille, mutta kokeilkaa mikä kullekin...
  3. Z

Sani-81, mitenkäs yöt menee? Hyvät yöunet ovat hyvin päiväunien perusta ja toisinpäin. Meillä päiväunille opettelu alkoi siiten, että olin NIIN MAHOTTOMAN valppaana. Heti kun poika alkoi edes vähän näyttää heräämisen merkkejä, tein kaikkeni, että hän vaipui takasin uneen. Vaunut on hyvä...
  4. Z

Saapi udella ja mieluusti kerronkin. Mua auttoi aivan suunnattomasti se kun ymmärsin miten vauva nukkuu. Eli hyvin äänekkäästi ja joskus todella rauhattomasti. Hän inisee, piehtaroi, kitisee ja itkee + kaikkea muuta. Kun ymmärsin, että se ei tarkoita, että vauva on hereillä ja tarvitsee ruokaa...
  5. Z

Voin suositella, että kaikilla joiden lapsilla on jonkinlaisia nukkumis- tai uniongelmia, hommatkaa käsiinne Elizabeth Pantleyn, Pehmeä matka höyhensaarille -kirja. Itse ajattelin, että niin just taas jotain höpö höpö kirjoja. Olin kuitenkin niin loppu että suostuin vilkaisemaan kirjaa...
  6. Z

helvetillinen nukuttaminen, neuvoja!

Tuosta kirjavinkistä kannattaa ottaa vaariin!! On aivan ihmeitä tekevä nimittäin. Meillä poika 3,5kk. Ennen mentiin näin: päiväunia korkeintaan 20min, joka ilta sai nukkumaan mennessä pidätellä hengitystä, että onnistuuko ja yöllä heräiltiin 6-13 krt. Nyt (olen vasta alussa) päiväunia...

Yhteistyössä